9 tipů pro vánoční e-mailing

Posíláte newslettery a rádi byste je letos vyšperkovali vánoční tematikou a tipy? Ukážeme vám, jak posunout váš vánoční e-mailing formou i obsahem. Co posílat v newsletterech před Vánocemi To záleží na tom, čemu se věnujete a jestli jste e-shop, (nezisková) organizace nebo freelancer. Proto vám nabídneme různé varianty, ze kterých si můžete vybrat, co je pro vaše aktivity nejvhodnější. 1. Pomozte vybrat vánoční dárky Máte na e-shopu nebo blogu dárkového rádce? Kategorii s vánočními dárky? Dárkové balíčky, sady nebo poukazy? Řekněte o nich svým zákazníkům a ušetřete jim čas, hledání i nervy. Takhle pomáhá zákazníkům vybrat vánoční dárky v e-mailech náš klient Ovocňák. TIP: Nastavte si automatizaci na opuštěný košík pro všechny, kteří nákup nedokončí. Tato automatizace vám může přinést významné zisky nejen ve vánoční sezóně. 2. Usnadněte lidem vánoční přípravy Máte blog, e-book nebo podstránku na webu s recepty, tipy pro vánoční úklid nebo triky na zachování klidné mysli před Vánocemi i během nich? Podělte se s odběrateli o hodnotný obsah, který pomáhá řešit jejich obavy nebo problémy. Ocení to. 3. Nabídněte slevu nebo dopravu zdarma Slevy a doprava zdarma jsou jedny z nejoblíbenějších nejen vánočních nabídek. Jistě nemusíme vysvětlovat proč. Využijte k oznámení slev slavné dny jako Black Friday, Cyber Monday, Giving Tuesday, při kterých lidi očekávají, že jim slevy nabídnete. Další tipy na rozesílkové dny během předvánoční sezóny najdete v našem nabitém checklistu k vánoční kampani. TIP: V e-mailingovém nástroji SmartEmailing není třeba generovat pro každého zákazníka jiný slevový kód do těla e-mailu. Můžete nastavit, aby se sleva nebo doprava zdarma zákazníkům načetla automaticky, když z e-mailu přejdou na váš e-shop. Takhle snadno můžete použít slevový kód díky napojení na aplikaci SmartEmailing. 4. Posílejte personalizovaný obsah Personalizované propagační e-maily mají o 29 % vyšší unikátní míru otevření a o 41 % vyšší unikátní míru prokliku. Nastavte v e-mailové kampani pokročilou personalizaci a reagujte na poslední nákup, prohlížené kategorie na webu nebo zájmy. TIP: s webovými formuláři můžete ve SmartEmailingu sbírat jakákoliv zajímavá data a ukládat je do vlastních polí (například o co se lidé zajímají nejvíce). Tipy na vánoční personalizace >> 5. Pohrajte si s časovými odpočty do Vánoc Vidět v e-mailu odpočet, kolik dní zbývá do Štědrého dne, může rozhoupat některé váhavce k nákupu. K odpočtu uveďte praktické informace jako: Do kdy je na vašem e-shopu možné nakoupit s garancí doručení do Vánoc (například i s rozdílem dodání přes různé dopravce).Otevírací doba kamenné prodejny (pokud ji máte).Otevírací doba před Vánocemi. Takhle psala loni o doručení do Vánoc a otevírací době do Štědrého dne Econea.cz. Jak vložit do e-mailové kampaně odpočet >> 6. Poděkujte věrným zákazníkům Vánoce jsou ideální čas, kdy poděkovat vašim věrným zákazníkům. Oslovte vaše přední klienty a hýčkejte je tak, jak si VIP zaslouží. V e-mailové rozesílce je rozlišíte díky segmentaci.Nabídněte jim exkluzivní vánoční slevu, dárkový poukaz nebo je pozvěte na uzavřenou vánoční akci jen pro věrné zákazníky. Poděkovat věrným zákazníkům můžete i dárkem. Takto to dělá náš klient Nebbia-store.cz. 7. Vybídněte zákazníky, ať si udělají radost Přiznejme si to, některé dárky od Ježíška se minou účinkem. Vyzvěte vaše odběratele, ať myslí i na rozmazlování sebe samých a koupí si u vás to, co je opravdu potěší. Nebo ať tuhle informaci předají svým blízkým. Takhle vtipně vystihla nepovedené dárky pod stromečkem značka rag & bone. 8. Podpořte svůj brand Sdělte v newsletterech, proč je lepší nakupovat u vás než u vaší konkurence. Máte lepší ceny, kvalitu produktů nebo služeb, zákaznický servis, delší záruku, expresní dodání, povánoční výměnu, věrnostní systém,? Řekněte o tom svým odběratelům.Značky často zapomínají na své unikátní vlastnosti produktu či značky (USP), které je odlišují od konkurence. Takhle ve svém newsletteru představuje Book Therapy své USP. TIP: Podpořte svůj brand také recenzemi od vašich zákazníků. 9. Pošlete vánoční přání e-mailem Vánoční přání by mělo být napsané tak, aby podpořilo vztah s vašimi zákazníky, fanoušky nebo sledujícími. Už jim neposílejte prodeje ani slevy. Buďte osobní, vstřícní a zaměřte se na hodnoty, pro které vás mají zákazníci rádi, na vánoční tématiku nebo na obojí. Takové vánoční přání posílalo The Citizenry. Co posílat po Vánocích Výprodej Už 25. 12. můžete oznámit výprodeje, sdělit otevírací dobu mezi svátky (tu můžete říci i dříve), nabídnout výměnu zboží (za jiné zboží, za body v hodnotě nákupu,).Mnoho lidí na tyto výprodeje čeká a těší se, za co utratí peníze, které našli v obálkách pod stromečkem na dárky podle svých přání. Takhle na Štědrý den oznámila výprodeje značka Zara. PF 2023 Novoroční přání jsou důležitá pro budování značky. Posílat je za každých okolností ale nemusí být úplně vhodné. Víte, jak by takové přání mělo vypadat? Přečtěte si našich 6 tipů pro úspěšné PF e-mailem. Vytvořit PF ve SmartEmailingu vám zabere jen chvíli díky předpřipravené šabloně. Jak newslettery připravit A čeho se držet při přípravě vánočních newsletterů? Odesílejte pouze responzivní e-maily Díky tomu se zobrazí správně na všech zařízeních počítačích, mobilních telefonech i tabletech. 46 % lidí otevírá e-maily na mobilním telefonu. Co zkontrolovat před spuštěním kampaně >> Držte jednotnou tonalitu a grafiku e-mailů Dodržujte dál vaši brandovou identitu a tonalitu textů podle vašeho tone of voice manuálu. Stačí přidat pár vánočních grafických prvků. Nebo vytvořte originální vánoční GIF (pohyblivý obrázek). TIP: S tvořením vánočních e-mailových kampaní vám pomohou naše předpřipravené vánoční šablony, které si snadno upravíte. GIF obrázek lehce nahrajete do vaší e-mailové šablony (vytvořit ho můžete například v Canvě nebo jiném grafickém nástroji). Přečíst si trendy v e-mail marketingu >> Tipy pro předměty e-mailů Je stručný a jasný. Ideálně do 40 znaků.Má výzvu k akci (pouze dnes, doprava zdarma končí,).Prozrazuje, co najdete uvnitř.Oslovuje vás (křestní jméno, příjmení, jméno vaší firmy).Obsahuje slovesa (zjistěte, začněte, stihněte,…). Další tipy pro předměty e-mailů >> Usnadněte si přípravu vánočními šablonami Většina e-mailových nástrojů má v nabídce šablon také vánoční šablony. Snadno do nich doplníte své logo, upravíte font nebo přidáte vlastní grafické prvky. V aplikaci SmartEmailing najdete hned 4 předpřipravené vánoční šablony. Nebo vám naši e-mail specialisté rádi připraví originální vánoční šablonu na míru. Šablony ve SmartEmailingu si dokážou samy načíst produkty nebo články z vašeho e-shopu. Pro tvoření vánočních e-mailů už vše víte. Potřebujete pomoci? Kontaktujte naši zákaznickou péči nebo naše e-mailové specialisty, rádi vám pomohou. Zdroje 1 https://www.bluefrontier.co.uk/company/blog/item/8-ways-to-build-relationships-through-email-marketing2 https://www.hubspot.com/marketing-statistics The post 9 tipů pro vánoční e-mailing appeared first on SmartEmailing.

projít na článek

VÁNOČNÍ PROVOZ

VÁNOČNÍ OTEVÍRACÍ DOBA ... Přečíst novinku The post VÁNOČNÍ PROVOZ first appeared on Veřejné stravování.

projít na článek

Jak před Vánoci maximálně vytěžit mailing

Nejdůležitější nákupní sezóna roku je za dveřmi. Připravte pro svůj obchod skvělé finále díky promyšlené e-mailingové strategii. Poradíme vám, jak na to.

projít na článek

Vánoční soutěž na FB

Vánoční nadílka - týdenní pobyt pro 2 osoby v bulharském Nesebaru.  

projít na článek

21. 12. 2021 Vánoční besídka

21.12.  pořádal domov pro klienty vánoční posezení  v hotelu Seifert v Nových Hamrech. Pro klienty zde byl připraven program, různé soutěže, k tanci hudbu zajišťoval profesionální DJ. Občerstvení si klienti vybrali každý podle toho co má rád, dále měli za

projít na článek

PROSINEC 2022

1.12. - Žívý betlém - ZŠ TGM 6.12. - Mikuláš v MŠ 7.12. - "Čekání na Vánoce se Sněhulkou" - Slezské muzeum 14.12. - dopolední vánoční nadílka - odpoledne VÁNOČNÍ DÍLNY S RODIČI

projít na článek