S čím jsme vyhráli 1.místo na WebTop1002022?

15. listopadu 2022 proběhla konference WebTop100 2022 s vyhlášením vítězů. A my jsme byli mezi nimi. S jakým řešením jsme se probojovali na první místo v kategorii retenční marketing? Odhalíme vám cíl kampaně, její dopad, přínos pro klienta i jaké s ní máme plány do budoucna. Zleva nahoře naše CEO Kateřina Fišerová, digitální marketér Dominik Hurtuk a content manažerka Monika Alinčová z Megapixelu, náš CCO Vojta Bulíř a vývojář a architekt aplikace Martin Strouhal. Co je WebTop100? WebTop100 je největší soutěž digitálních řešení v České republice a na Slovensku. Letos se soutěžilo v 16 kategoriích a jako vždy v porotě usedli klíčové osobnosti českého digitálního marketingu. S řešením pro koho jsme vyhráli 1. místo Ve SmartEmailingu zastáváme názor, že chytře řešený a automatizovaný e-mailing se dokáže významnou měrou podílet na budování dlouhodobého, profitujícího a udržitelného vztahu se zákazníky. Základem pro naplnění tohoto cíle je klient, který má pro tento typ řešení e-mailingu dostatek motivace i dat. Právě takovou symbiózu jsme našli s klientem Megapixel. Edukativní a inspirativní obsah Megapixel Pro budování kvalitního vztahu se zákazníky Megapixelu jsme se rozhodli propojit e-mailing s edukativním a inspirativním obsahem, který Megapixel pravidelně publikuje ve svém online magazínu pro fotografickou komunitu. Vycházeli jsme z předpokladu, že angažovaná komunita fotografů je pro Megapixel hodnotnou cílovou skupinou a edukativně-inspirativní obsah bude něco, co tato cílová skupina chce číst. Tento předpoklad jsme si následně potvrdili i na základě dat, o kterých bude řeč níže. Náhled Magazínu Megapixel Proč vznikla kampaň pro Megapixel a jaký je její cíl Megapixel dlouhodobě používá články ze svého magazínu v e-mailové komunikaci jako doplněk produktových newsletterů. Původně ale byly články přidávány do šablon ručně, nepersonalizovaně a tedy bez ohledu na vztah zákazníka k jednotlivým značkám. Námi vytvořený mechanismus, který získal ocenění, nově umožňuje: Přidávat aktuální obsah magazínu do e-mailů pouhým vložením skriptovaného prvku do jakékoliv šablony.Nabízet personalizovaný obsah dle osobních preferencí zákazníka.Dlouhodobě a udržitelně doporučovat obsah i v automatizačních scénářích, kde by ruční přidávání a aktualizace článků byla vzhledem k počtu šablon neudržitelná.Automatizovaně edukovat fotografickou komunitu nejnovějším obsahem.“Recyklovat” už jednou vytvořený obsah magazínu pro další medium: e-mail.Podílet se na budování angažované a věrné fotografické komunity a spoluvytvářet lovebrand Megapixel. Doporučování obsahu skriptem probíhá až v okamžiku odesílání e-mailu v reálném čase. To zaručuje, že do e-mailu vždy vloží ta nejaktuálnější data (ze zákaznických dat tak i z obsahového feedu). Níže: Příklad doporučeného článku v automatizovaném e-mailu odeslaném na základě prohlížení produktů. Článek “5 objektivů Olympus…” je automaticky doporučen zákazníkovi dle jeho předešlých nákupů značky Olympus. Dopad na retenci zákazníka O 49 % vyšší proklikovost Nejdůležitější jsou pro nás data o návštěvnosti tohoto webu skrze e-mailing. Z analýzy prokliků produktových e-mailů a obsahových e-mailů vyplývá, že obsahové e-maily Megapixelu mají o celých 49 % vyšší proklikovost než standardní produktové newslettery. 98 % výkonu průměrného produktového e-mailu Sdílení obsahu prostřednictvím e-mailu dává i obrovský byznysový smysl. To, že se magazín Megapixelu dokáže podílet i na nákupech totiž potvrzují konverzní data. Průměrný obsahový e-mail totiž v konverzích dosahuje 98 % výkonu průměrného produktového newsletteru. Preference značky u 55 % zákazníků Další inspirativním pohledem na data je poměr “identifikovaných” zákazníků, kterým můžeme obsah personalizovat, vůči těm, u nichž není známá transakční historie a je jim tedy šablonovým skriptem standardně předkládám “jen” nejnovější obsah. Z celkové databáze aktivních kontaktů, kteří za poslední 3 měsíce interagovali s e-mailingem, známe preferenci značky u 55 % z nich.O 15 % a 5 % vyšší proklikovostDopad řešení jsme také ověřili formou velkého A/B testu. Produktové e-maily s obsahovými bloky s články měly o 15 % vyšší proklikovost, než standardní produktové newslettery bez článků. U skupiny, u níž známe preferenci značky, se navíc ukázalo, že doporučený obsah má o 5 % vyšší proklikovost než statický (ručně vybraný) obsah. Obě měření probíhala vyhodnocováním metriky CTOR (click-to-open rate). 7 zásadních věcí v této kampani podle nás 1. Pokročilost technického řešení To, že dokážeme v šablonách volně skriptovat, nám umožňuje se naprosto přizpůsobit individuálním požadavkům klienta, jeho datům a preferencím jeho zákazníků. 2. Úroveň zpracování dat Data o nákupech zákazníků a jejich preference vůči značkám přebíráme díky naší úzké integraci s CDP platformou Meiro. To nám umožňuje nakládat s daty velmi flexibilně. Zároveň zpracováváme články z RSS feedu klienta a tato data pravidelně aktualizujeme, abychom příjemcům e-mailingu byli vždy schopni nabídnout relevantní a aktuální články. 3. Přínos pro zákazníka E-mailing pro zákazníky Megapixel nyní poskytuje informace a materiály, které zákazníky prokazatelně zajímají. Ať už jde o automatizovaný e-mail nebo hromadný newsletter, e-mailingová komunikace se díky personalizovanému obsahu v očích příjemce stává inspirativním a zajímavým médiem. 4. Zpráva pro svět e-mailingu Na konferencích už léta slýcháme, jak je potřeba pracovat s edukativním obsahem a budovat komunitu. Když se pak ale člověk podívá do inboxu, tak zjistí, že v e-mailingu stále není edukace a inspirace zákazníka standardem. Touto kampaní taky chceme vyslat zprávu celému e-mailingovému světu, že díky proaktivnímu klientovi s bohatými daty lze posouvat možnosti inspirace zákazníků stále dopředu. 5. Retence zákazníků Statistická čísla výše potvrzují, že prostřednictvím personalizovaných článků  lze dosáhnout pozitivního vlivu na e-malingové metriky a revenue celého kanálu. 6. Jednoduchost práce pro obsluhu Se skriptovaným prvkem pro doporučování obsahu může obsluha při tvorbě e-mailu pracovat jako s jakýmkoliv jiným prvkem šablonového editoru. Klient tedy nemusí umět ovládat skriptovací jazyk, ale prvek vkládá do šablony stejně jako by to byl obrázek, textové pole a podobně. Díky tomu má absolutní volnost v použití a umístění prvku do šablony. 7. Nadčasovost řešení Celý mechanismus doporučování obsahu je vymyšlený tak, aby fungoval “neprůstřelně” a nadčasově. Díky tomu najde obrovské využití i v automatizovaných kampaních, které se jednorázově nastaví, a pak na ně po dlouhou dobu není potřeba sáhnout (kromě testování a optimalizace). Doporučené články tak budou vždy aktuální a relevantní pro každého zákazníka Megapixelu, aniž by kdokoliv musel něco upravovat, vyměňovat nebo aktualizovat. The post S čím jsme vyhráli 1. místo na WebTop100 2022? appeared first on SmartEmailing.

projít na článek

Vyhráli jsme?

The post Vyhráli jsme? first appeared on Nejlepší české vtipy.

projít na článek

2. OKRESNÍ BODOVACÍ TURNAJ FRÝDLANT NAD OSTRAVICÍ

Dne 29. 10. 2023 se uskutečnil ve Frýdlantu nad Ostravicí druhý Okresní bodovací turnaj sezóny 2023/2024. Druhého Okresního bodovacího turnaje ve Frýdlantu n. O. se zúčastnilo 35 hráčů a 10 hráček. Hrálo se v 6 divizích na 8 stolech. Přidala se i jedna d

projít na článek

Florbalový turnaj vPrůhonicích 6.11.2022 druhé místo!

Na florbalový turnaj dětských domovů vPrůhonicích jsme odjeli vdost problematické sestavě, museli jsme se totiž obejít bez brankaře a kvůli netypicky postaveným pravidlům (hráči jen do 17 let), jsme museli doma nechat další hráče a neměli jsme nikoho na s

projít na článek

NAPSALI ONÁS: Jsme nashortlistu vsoutěži Agentura roku vkategorii Nejlepší místo, kde pracovat

The post NAPSALI O NÁS: Jsme na shortlistu v soutěži Agentura roku v kategorii Nejlepší místo, kde pracovat appeared first on Fragile agency.

projít na článek

Žáci uspěli na Skutečském slavíku

Žáci pěveckého oddělení ze třídy p.uč. Hany Bauerové se zúčastnili soutěže v populárním zpěvu, Skutečský slavík. Přiváží do Ústí řadu ocenění: Šimon Lamač 1. Místo 3. Kategorie, Anežka Nagyová 1. Místo 4. Kategorie, Ema Šťastná 1. Místo 5. Kategorie, E

projít na článek