Asociace komerčních televizí

The Association of Commercial Television (AKTV) was formed in 2017 as an association of terrestrial television broadcasting operators with the goal of defending, supporting and promoting the common interests of commercial broadcasters in the Czech Republic. The founding members of the Association are the Nova, Prima and Óčko television networks.

projít na web

TELEVIZNÍ SLEDOVANOST SE LONI VRÁTILA NA ÚROVEŇ PŘED PANDEMIÍ

Čeští diváci strávili loni před obrazovkou každý den v průměru 3 hodiny a 25 minut. Bylo to téměř stejně jako před nástupem pandemie covid-19. Průměrná denní doba televizní sledovanosti (ATS) se v roce 2022 vrátila v Česku na úroveň z doby před pandemií c

projít na článek

KOALICE VOD VYDÁVÁ PROHLÁŠENÍ O PIRÁTSTVÍ

The European VOD Coalition has issued a statement on the recently announced EU Commission Recommendation on Piracy of Live Content and ahead of its publication. In the statement, it lists the following points: 1. Fighting piracy should be an important pol

projít na článek

MÉDIA HLEDAJÍ CESTU V DOBĚ BEZ COOKIES: CASHBACK I DATA PRVNÍ STRANY

Prodej online reklamy se bude v blízké době muset obejít bez cookies třetích stran. Média proto hledají cestu, jak zachovat či dokonce zlepšit kvalitu reklamního prostoru a vytěžit z něj co nejvíce. Mluvilo se o tom na setkání společnosti SAS. Končící pod

projít na článek

PRVNÍ LETOŠNÍ MĚSÍC PŘÁL ZPRAVODAJSKÝM STANICÍM, NAVÝŠILY MEZIROČNĚ SVÉ PODÍLY

První letošní měsíc přál zpravodajským stanicím. ČT24 i CNN Prima News navýšily meziročně své podíly nejvíce ze všech tuzemských stanic. Česká televize zůstala i v letošním prvním měsíci nejsilnější tuzemskou televizní skupinou v celodenním vysílání v div

projít na článek

STUDIE NĚMECKO: TELEVIZNÍ PIRÁTSTVÍ ZPŮSOBUJE ROČNÍ EKONOMICKÉ ZTRÁTY VE VÝŠI 1,8 MILIARDY EUR

Podle nové studie společnosti Goldmedia se v Německu v posledních letech zvýšilo sledování nelegálního živého obsahu v televizi. Výsledky studie ukazují, že v Německu v roce 2022 sleduje nelegální živé televizní vysílání pravidelně celkem 5,9 milionu lidí

projít na článek

NOVELA AUTORSKÉHO ZÁKONA

Dne 21. prosince 2022 byla ve Sbírce zákonů publikována novela zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Autorský zákon“ a „Novela“). Novela im

projít na článek

POSLANCI PROJEDNAJÍ REGULACI REKLAMY NA NIKOTINOVÉ SÁČKY

V Poslanecké sněmovně Parlamentu České republiky je k projednání navržena novela zákona o regulaci reklamy (zákon č. 40/1995 Sb., v platném znění), která má regulovat reklamu na nikotinové sáčky. Hlavním cílem předkládané novely je ochrana dětí a mladistv

projít na článek

TELEVIZE LONI DORUČILY TÉMĚŘ STEJNÝ OBJEM REKLAMNÍCH GRP

Tuzemské televizní stanice loni doručily srovnatelný objem reklamních GRP jako o rok dříve. Tuzemské televizní stanice doručily v roce 2022 na reklamním televizním trhu srovnatelný počet GRP jako v roce 2021 (-0,7 %). Nejsilnějšími obchodními sítěmi z poh

projít na článek

NOVELA AUTORSKÉHO ZÁKONA UKLÁDÁ ÚLOŽIŠTÍM POVINNOST „NOTICE STAY DOWN

Novela autorského zákona zavádí princip „notice & stay down“ pro poskytovatele služeb pro sdílení obsahu online. Dne 5. ledna 2023 nabyla účinnosti novela autorského zákona (zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem a

projít na článek

NOVÉ ZÁSADY PRO TV REKLAMY. JAKÉ ZMĚNY PŘINESOU?

Aktuální směrnice Evropské unie o audiovizuálních mediálních službách významně upravuje zákonné limity pro klasickou reklamu na komerčních stanicích. Jak se novinka projeví ve vysílání a v analýzách nastiňuje Martin Procházka, Research Analytics, Knowlimi

projít na článek