David Sedláček

Jsem konzultant internetového marketingu se zaměřením na SEO a PPC s praxí od roku 2009. Zaměřuji se na výkonnostní marketing. Pomohu i vám. Zavolejte mi!

projít na web

Zapojte se i vy do Knowledge Graph pomocí Freebase

V dnešním článku si ukážeme, jak se jednoduše zapojit do Knowledge Graph, který se stává ve světě vyhledávačů stále důležitější a logicky tak ovlivňuje i SEO. Pomocí Knowledge Graph můžete využít nový prostor ve výsledcích vyhledávání, lépe upoutat uživat

projít na článek

Jak dohledat vlastnictví Google Analytics?

Při přebírání webu nového klienta se mi občas stává, že majitel webu nemá přístup do Google Analytics. Pominu-li fakt, že nemůže vyhodnocovat své marketingové aktivity na internetu, způsobuje to i mě menší problémy. V článku se podíváme, jak to řeším. Je

projít na článek

25 tipů na obsahový marketing pro hotelová zařízení

Uspět s ubytovacím zařízením získat co nejvíce návštěvníků a tedy i potencionálních zákazníků na web je čím dál obtížnější. Konkurence je obrovská, všichni nabízí podobné služby ve stejné lokalitě. Jedním ze způsobů jak se odlišit a vyhrát na internetu j

projít na článek

Jak optimalizovat zápis na Firmy.cz?

Jak již nejspíš víte, od prvního dubna 2014 se zásadně mění nejdůležitější katalog internetových stránek Firmy.cz. Změny se týkají nejen grafické podoby, která jde ruku v ruce s trendem zjednodušování služeb Seznamu, ale i způsobu placení za umístění. Poj

projít na článek

Propojení offline s online světem je v marketingu stále důležitější

Důležitost propojení internetových stránek a obchodů s offline prostředím je stále důležitější. Svědčí o tom oblíbenost osobního odběru, díky kterému e-shopy stále častěji otevírají kamenné pobočky, v kterých si lze zboží vyzvednout a někdy i vyzkoušet. D

projít na článek

Jak získat cílovou URL produktů v dynamickém remarketingu či produktových kampaní v Google Adwords

Dynamický remarketing nebo produktová reklama v Google Adwords je skvělý nástroj výkonnostního marketingu. Má však menší chybu ve vyhodnocování úspěšnosti jednotlivých produktů se nelze dostat na cílovou adresu prokliku na určitý produkt. Vysvětleme si

projít na článek

Aktuální trendy v hotelovém marketingu na internetu

Je nezpochybnitelné, že většina rezervací ubytovacích zařízení pochází z internetu. Internet válcuje ostatní zdroje, internetový marketing je stále levný, měřitelný a velmi efektivní. Zároveň se však hotelový marketing na internetu značně mění, pojďme se

projít na článek

Kurz Digital Analytics Fundamentals

Opakování je matka moudrosti. Proto jsem se v měsíci říjnu rozhodl absolvovat online kurz Analytics Academy zaměřený na práci s analytickým nástrojem Gooogle Analytics. V šesti lekcích jsem si osvěžil znalosti základní i pokročilejší znalosti webové analy

projít na článek

10 nejdůležitějších prvků na firemním webu

Majitelé spousty internetových stránek při tvorbě webu a následném budování obsahu zapomínají na to, proč stránky tvořili. Jaká je jejich podstata a jaký cíl by měly plnit. V článku jsem vybral deset nejdůležitějších prvků, které by měla obsahovat každá ú

projít na článek

Jak být úspěšný na booking.com a dalších ubytovacích serverech?

Ubytovací servery (booking.com, hotel.cz a další) patří mezi významné zdroje nových zákazníků pro hotely, penziony, apartmány a další ubytovací zařízení. V dnešním článku se blíže podíváme, jak zvýšit atraktivitu zápisu, jak z tohoto vytěžit maximum a jak

projít na článek