Jiří Schaffer | PPC Specialista

Jsem PPC specialista a marketingový stratég na volné noze. Orientuji se na návratnost investic a PPC kampaně ladím tak, aby vám zahrály dokonalou symfonii.

projít na web

PPC podcast na volné noze s Jirkou Schafferem

Poprvé v životě jsem měl tu čest, že si mě někdo pozval do svého podcastu. V rámci svého pravidelného výstupu z komfortní zóny jsem pozvání přijal a s Ladislavem Vitoušem jsme si povídali o radosti a strasti práce PPCčkaře na volné noze. Prošli jsme úplné

projít na článek

PPC Kvíz o ceny v hodnotě 20 000 Kč

Zdravím PPCčkaři! Připravil jsem pro vás 1. kolo PPC kvízu! Celý kvíz probíhá online. Máte tak skvělou příležitost porovnat vědomosti s celou cz/sk PPC komunitou. Nečekej žádnou Google Certifikaci, celý kvíz by ti měl zabrat +/- 5 minut. Otázky jsou jak o

projít na článek

Řízení marketingových investic v době krize

Po dlouhém období téměř nepřetržitého růstu jsme se poměrně skokově přesunuli do recese. Někdo to pociťuje méně, jiný více, ale prakticky každého z nás se to nějakým způsobem dotkne. Ať už dnes, nebo v následujících měsících. Tento článek píšu hlavně pro

projít na článek

Jak dostat data z rozšíření o formulář do Spreadsheetu

Rozšíření o formulář asi není třeba dlouze představovat. Je to novinka, kterou Google zpřístupnil vybraným účtům v rámci beta verze v říjnu 2019. V rámci tohoto rozšíření můžete uživatele přímo v reklamě požádat o vyplnění jména, emailu, telefonního čísla

projít na článek

KONEC PRŮMĚRNÉ POZICE, ALE CO S TÍM? ZAMÁČKNĚTE SLZU

Je to tak. Minulý týden nám Google definitivně sebral průměrnou pozici. Jestli je to čas na slzičky, nechám na vás. Faktem je, že důležité úpravy, jako jsou změny bidů, úpravy inzerátů nebo alokace rozpočtů, děláme na základě jiných metrik, než je průměrn

projít na článek

Konec průměrné pozice, ale co s tím? Pravděpodobnostní tabulka

Konec průměrné pozice, ale co s tím? Zamáčkněte slzu Je to tak. Minulý týden nám Google definitivně sebral průměrnou pozici. Jestli je to čas na slzičky, nechám na vás. Faktem je, že důležité úpravy, jako jsou změny bidů, úpravy inzerátů nebo alokace r

projít na článek

Responzivní reklama ve vyhledávání moje prezentace z PPC Campu

Responzivní reklama ve vyhledávání - moje prezentace z PPC Campu Responzivní reklamu ve vyhledávání (RSA) asi není třeba dlouze představovat. Oficiálně byla spuštěna v červenci roku 2018 a k nám se dostala začátkem tohoto roku. Zpočátku kolem ní byla v

projít na článek

RESPONZIVNÍ REKLAMA VE VYHLEDÁVÁNÍ – MOJE PREZENTACE Z PPC CAMPU

Responzivní reklamu ve vyhledávání (RSA) asi není třeba dlouze představovat. Oficiálně byla spuštěna v červenci roku 2018 a k nám se dostala začátkem tohoto roku. Zpočátku kolem ní byla velká skepse a převládal názor, že je to black box nebo, že není dost

projít na článek

Kombinovaná reklama Sklik Případová studie

Asi jen málokomu utekla novinka, kterou Sklik zveřejnil 19. 2. na svém blogu. Nový formát reklamy pro obsahovou síť – kombinovaná reklama ve zkratce umožňuje zadat několik různě dlouhých textů a pár obrázků, jejichž výběr a rozložení pak systém přizpůsobí

projít na článek