Znáte tezi o 1000 skutečných fanoušcích? Říká, že jako kreativní profesionál nepotřebujete miliony sledujících, stačí vám 1000 těch skutečných, kteří vás budou podporovat a nakoupí. Jessica Abel ale tuto myšlenku v dalším ze svých výborných článků vyvrací a poukazuje na to, že mezi teorií a praxí je velký rozdíl. A že počet lidí, kterým musíte nabídnout své produkty či služby, abyste dosáhli 1000 prodejů, je mnohem větší, než se podle této lákavé myšlenky může zdát. „Získat těch 1000 skutečných fanoušků a udržet je, se zdá být pro většinu téměř nedosažitelné, což pak často vede ke zklamání a sebeobviňování. Nastává tedy čas na vyvracení mýtů,“ píše Jessica v úvodu a přibližuje mj. výzvy, kterým tvůrci na volné noze při snaze o finanční stabilitu čelí.
Supreme, brand, který donutí stát fronty i na tu nejzbytečnější věc na planetě, která však pomocí loga přiláká téměř každého fanatika tohoto brandu. Pokud jste ještě neměli možnost nahlédnout do toho, sčím přijde Supreme ve svojí nové kolekci pro jaro a l
projít na článekCena: 390,00 Kč vč. DPH 21 %Výrobce: Jaroslav Janovský Stříbrné náušnice ve tvaru kruhu v lesklé povrchové úpravě s černým smaltem. Pánské kruhy jsou vyrobeny ze stříbra ryzosti 925/1000. Cena pánských náušnic je za pár. Krabičky s věnováním
projít na článekTisk tohoto prvku patří do kategorie pro odbornou veřejnost a pro specializovaná zařízení. Ochranné prvky infračerveného tisku jsou viditelné pouze se speciálním osvětlením tzv. IR světlem. Při tisku jsou části bankovek vytištěné speciální IR barvou. Níže
projít na článekCena: 2 890,00 Kč vč. DPH 21 %Výrobce: Jaroslav Janovský Dětské náušnice jsou vyrobeny ze žlutého zlata ryzosti 585/1000 v lesklé povrchové úpravé. Dětské náušničky jsou zdobené kamínky. Naušnice jsou vhodné pro děti od nejmenších miminek až po školáky. N
projít na článek} function ocelKruhova(in_d) { return (0.0061654 * (in_d * in_d)); } function ocelCtvercova(in_a) { return (0.00785 * (in_a * in_a)); } function ocelPlocha(in_b,in_t) { return (0.00785 * in_b * in_t); } function
projít na článek