Pro dnešní inspiraci jsme shromáždili dvanáct českých stránek, které svým produktům a službám věří a nebojí se je prezentovat na velkých fotkách. Právě velké až full frame fotografie produktů jsou v českém e-commerce prostředí stále vzácným prvkem, bohužel. A to přitom všechny okolnosti hovoří právě pro užívání takových obrázků. Dnes jsou moderní ostré fotky ve vysokém rozlišení. Zákazníka zajímá detail! Už dávno neplatí doporučené vlastnosti obrázku na eshopu strany 300px a velikost do 50kb. Zákazník si žádá mnohem větší kvalitu fotografií. Takže pokud svému produktu věříte, tak ho prezentujte na velkých fotografiích. Odlišíte se tak lépe od konkurence. A co na to UX profík? Použití kvalitní produktové fotografie dokáže v návštěvníkovi vyvolat pozitivní emoce a přispět tím tak například k zakoupení produktu nebo ke zlepšení mínění o značce. Velká produktovka navíc přidá dané webové stránce na osobitosti a stane se hlavním vizuálním elementem, který nastaví celkovou atmosféru webu. Hlavní úskalí spočívá v jejich datové velikosti a snížení výkonu stránky, je tedy nutné provést jejich důkladnou optimalizaci. Pavel HůzaUX designer 1. Čestr (Ambiente) 2. Rezidence Květinářská 3. Coolich 4. Škoda rapid spaceback 5. Halla shop 6. Můj šálek kávy 7. Ton 8. McDonalds 9. Garand brand 10. Pattern 11. Bistro 8 12. Mattoni .no-margin li {margin: 0!important;} Sdílet na Facebooku Odeslat na Twitter Pocket function getWR360License(){return 'http://www.atinstudio.cz/360/license.lic';}function getWR360PopupSkin(){return 'pp_default';}function getWR360GraphicsPath(){return 'https://www.atinstudio.cz/wp-content/plugins/webrotate-360-product-viewer/imagerotator/html/img/retina';}The post 12 příkladů velké produktové fotografie napříč českým internetem first appeared on .The post 12 příkladů velké produktové fotografie napříč českým internetem appeared first on .
V kurzech nově najdete kurz Popisná statistika, který Vás provede základy statistiky. Naučíte se správně počítat průměr, medián (i jiné kvantily), rozptyl, směrodatnou odchylku, variační rozpětí či variační koeficient. Připravily jsme pro Vás 22 příkladů
projít na článekVe společnosti NELUMBO máme rádi výzvy a nebojíme se jich. Dokážeme postavit nejen velké pozemní elektrárny, ale i solární panely větších rozsahů na plochých střechách obecních i komerčních budov. Na velké solární instalace se specializujeme už téměř 20 l
projít na článekkurz pro děti s kvalifikovaným českým lektorem a rodilým mluvčím z Německa (Patrick) více info ZDE přihlašte své dítě ZDE, nevyhovuje-li Vám den/čas, kontaktujte nás!
projít na článekInternetem už několik let koluje matematická hádanka, která má jednoduché řešení, ale většina lidí intuitivně řekne špatný výsledek. Jak jste na tom vy? Zadání: Pálka amíček stojí dohromady 1,10 dolaru. Pálka stojí o1 dolar víc než míček. Kolik stojí míče
projít na článekContent is king. O tom není pochyb. Obsahový marketing je trendem několika posledních let a určitě o něm ještě hodně uslyšíme. Co je ale velmi často opomíjené, je vizuální stránka obsahu. Obrázky a fotografie, které text doprovázejí a ovlivňují čtenářovi