Existuje pravidlo marketingu, které je tak jednoduché a jasné, že mnozí podnikatelé neustále podceňují jeho sílu. Obsah tohoto pravidla je následující. „Zařiďte, aby u vás zákazníci nalezli vše, po čem touží.“. Jak tuto poučku převést do praxe při správě vlastního e-shopu? Jak ho využít pro lepší SEO? O tom se více dozvíte právě v tomto článku. Nejjednodušším způsobem, jak začít poskytovat zákazníkům mnohem více služeb, je zahrnout do vašeho webu i jiné sekce, než pouhý prodej zboží. Návštěvníky vašeho e-shopu často tyto produkty ani nezajímají, a hledají pouze pomoc při řešení problémů. Kupříkladu s produktem již zakoupeným, ale jinde. Pokud se doberou pomoci právě na vašem webu, vytvoří si pozitivní asociaci, a příště se vrátí se záměrem nakoupit. Stejně jako zákazníků se tato problematika týká i pozice ve výsledcích vyhledávání. Algoritmy, které o ní rozhodují, se mimo jiné zaměřují i na kvalitu obsahu, a dobu, kterou návštěvník na webu stráví. A právě tyto faktory může pozitivně ovlivnit rozšíření portfolia webu a následná práce s ním. Mezi konkrétními způsoby, jak tohoto cíle dosáhnout se může objevit několik metod. Jednou z nejúčinnějších je zařazení spotřebitelských testů vašeho zboží na váš web. Nejenom, že se posílí vaše vlastní důvěryhodnost, stane se pro vás i dobrou reklamou mezi ostatními diváky. Komentářová sekce pod články nebo produkty je již taková metla na programátory, pro její složité kódování, a především pro drobná bezpečnostní rizika, která se k jejímu zavedení brání. Ale, na tuto problematiku se dá dívat ze dvou dalších stran. Na jedné z nich stojí fakt, že komentářová sekce umožní vaší konkurenci šířit pomluvy a využívat další nekalé praktiky. Proto je na zvážení, zde-li se do toho chcete pustit s druhým možným pohledem jako vizí. Tím je možnost vytvoření komunity, která by skrze komentáře sdělovala svoje zkušenosti a propagovala by váš e-shop lépe, než mnohé PPC kampaně. Posledním metodou, kterou můžete využít, je poskytnutí opravdu kvalitního multimediálního zážitku. Dnes jsou již kvalitní videa a obrázky nepostradatelným standardem, a pokud chcete zákazníky opravdu ohromit, a zajisti tak jejich návrat, budete se muset zaměřit na inovativnější technologie a možnosti, které nabízí. Článek 3 způsoby jak posunout vaše SEO na novou úroveň se nejdříve objevil na LNKM.
O PROJEKTUCílem projektu je dále vývoj nového zařízení pro odsíření bioplynu cílené pro málo kapacitní bioplynové stanice. Účelem projektu je posunout produkci žadatele na vyšší technologickou úroveň a rozšířit portfolio produktů cílené na nové i stávajíc
projít na článekMnoho lidí jednou sní o tom, že budou prozkoumávat svět a vše spojené s úplně jiným světem. Najdou se však i lidé, kteří jsou v jistých směrech konzervativní, a daná kultura už z vyslovení jejího jména je oslovit nemusí. Naštěstí ale existují věci, ke kte
Aneb jak to změnit. Apatie má podle D. R. Hawkinse kalibrační úroveň 50: Tato energie se vyznačuje beznadějí, jako by byla mrtvá, odtahuje se od ostatních, je tu pocit „Prostě už nemůžu“ a„¨Co na tom záleží?“ Běžná je ichudoba. Tato úroveň se vyznačuje za
projít na článekRamena jsou jednou z nejvíce pohyblivých a komplexních částí lidského těla. Slouží nejen jako spojnice mezi trupem a pažemi, ale The post Bolest ramene: Příčiny, diagnostika a způsoby léčby appeared first on Flex Code.
projít na článekPaměť a koncentrace jsou základními aspekty našeho každodenního života. Schopnost uchovávat a vybavovat si informace, stejně jako schopnost soustředit se na úkoly, ovlivňuje naši produktivitu, efektivitu a celkovou kvalitu života. V dnešní hektické době,