4 tipy, proč věřit online reklamě

Možná to máte stejně jako já – donedávna jsem online reklamě vůbec nevěřil. Ale jak se začalo masivně rozvíjet elektronické obchodování, tak jsem postupně do této oblasti pronikl a uvědomil si, že bez online reklamy by svět e-commerce prakticky nemohl fungovat.

projít na článek

Letní novinky v PPC reklamě

Pokud jde o novinky v PPC reklamě, rozhodně by vám letos v létě neměly uniknout tyto dvě zásadní. Jednou z nich je práce s klíčovými slovy ve vyhledávací kampani a druhá se týká taktéž „searche“, a to konkrétně rozšíření o obrázek. Více se dovíte níže, ta

projít na článek

Google Discovery může oživit vaše PPC reklamy

Pojem Discovery je v online reklamě ještě poměrně neznámý. Jedná se totiž o novinku v rámci reklamní služby Google Ads, která se řadí do stejného typu reklam jako jejich dobře známé vyhledávací nebo produktové kampaně. V čem je čerstvý Discovery zajímavý?

projít na článek

HTML5 formáty brzy také v Skliku!

O HTML 5 bannerech jsem zde na blogu psal již v roce 2015. V té době ještě doznívala sláva aplikace Flash od Adobe a pomalu od ní začaly upouštět všechny prohlížeče. Formáty HTML 5 jsou u mě ale dlouhodobě v hledáčku, protože umožňují rozpohybovat jakýkol

projít na článek

Užitečné tipy pro výběr marketingového profesionála

V tomto článku jsem si pro vás připravil nejen zamyšlení, ale zároveň i doporučení, jakým způsobem si vybrat vhodného partnera pro váš online marketing.

projít na článek

Další tipy na skvělé online nástroje

Užitečných pomocníků, kteří vám ulehčí práci, není nikdy dost. A proto vám chci doporučit několik chytrých online aplikací, které se budou hodit každému, kdo chce ušetřit trochu času při surfování na internetu. Možná vás už také přestalo bavit dokola sjíž

projít na článek