Aby informace neodešly se zaměstnancem. Ztráta dat je minulostí

Nechcete, aby si váš obchodník při odchodu z práce s sebou vzal všechny vaše zákazníky? Mějte Vistos CRM a předejděte únikům a ztratě svých dat. Často od svých zákazníků slýcháme, že mají zkušenost z předešlého systému ve ztrátě dat, ke které došlo ve chvíli, kdy odcházel jejich zaměstnanec. Pokud využíváte naše CRM, úniku se bát nemusíte. Sami jasně stanovíte, co jaký uživatel smí a nesmí – třeba exportovat data. Sami nebo s naší super zákaznickou podporou jednoduše nastavíte uživatelská práva vašim kolegům dle jejich pravomocí. Nejde jen o export dat. Samozřejmostí je nastavení polí, ke kterým má uživatel přístup, tedy informace typu nákupních cen, marží či telefonních spojení. Snadno nastavíte podle potřeb konkrétních osob. Zabráníte tak, aby si stáhli kontaktní údaje na zákazníky, dodavatele, partnery atd. do svého zařízení a tato data zmizela spolu s nimi. A nejen adresář, stejné možnosti platí například pro rozjednané zakázky. Ve chvíli, kdy už nechcete, aby uživatel měl do vašeho systému přístup, jednoduše jej zneaktivníte, čímž zabráníte jeho přihlášení. Proč uživatele nesmazat, ale zneaktivnit? V případě, že byste uživatele smazali, znamenalo by to odstranění informace u záznamů, ke kterým byl přiřazen. To ale nebývá žádoucí, jelikož práci z něj chcete často delegovat na někoho jiného, a tak je dobré znát původního řešitele. Jak předat informace novému člověku? Ve chvíli, kdy nastoupí nový kolega a přebírá agendu za jiného, je třeba ho rychle seznámit se situací ve společnosti a s informacemi, které potřebuje. Ve našem CRM snadno delegujete práci z jednoho na druhého uživatele, stejně tak v situaci, kdy jeden zaměstnanec z firmy odejde a druhý přijde. Nemusíte se tak bát, že by nedořešené úkoly skončily bezvýsledně. Jednoduše dané záznamy přesunete na nového uživatele, který se tak k těmto informacím dostane a bude se s nimi moci seznámit. A to tak, že záznamy vyfiltrujete podle kritéria přiřazeného uživatele. Označíte všechny výsledky a hromadně k nim přiřadíte nového uživatele. A co dělat, pokud si nový zaměstnanec neví rady? Nový zaměstnanec aka nový uživatel CRM může nějakou informaci postrádat. Zadání není úplné, chybí kontakt na zákazníka nebo mu není něco jasné u obchodní příležitosti. Pak může využít interní diskuze, kde už mu ostatní zasvěcení operativně poradí, a nováček se tak může pustit rychle do své práce! The post Aby informace neodešly se zaměstnancem. Ztráta dat je minulostí appeared first on Euro Softworks s.r.o..

projít na článek

Exchange 2010 - Export schránek do PST a jejich odstranění

Po rozvázání pracovního poměru se zaměstnancem je třeba vyřešit, co se stane s jeho emailovou schránkou. Nejjednodušší je schránku smazat. Často ovšem bývá požadavek na zálohování schránky ještě nějakou dobu. Ideální je tedy export do PST a odklizení do a

projít na článek

Beseda ZE ZBRASLAVSKÉ MINULOSTI

OKRAŠLOVACÍ SPOLEK ZBRASLAV ZVE VŠECHNY ZÁJEMCE NA BESEDU ZE ZBRASLAVSKÉ MINULOSTI POVÍME SI O HISTORII ZBRASLAVSKÉHO NÁBŘEŽÍ, LESOPARKU BELVEDER A ROKLE KAMÍNKA. DOZVÍTE SE I ZAJÍMAVOSTI O PŮVODU MÍSTNÍCH NÁZVŮ. 25. 4. 2016 OD 18.00 HOD. KAVÁRN

projít na článek

Smutná zpráva

Dne 3. 6. 2011 nás navždy opustil náš kamarád, muzikant, aranžér a přední sólista Honza Haas. Jeho ztráta je pro nás hodně citelná. Kapela

projít na článek

INSTAFOREX LOPRAIS TEAM - Druhá etapa, druhé místo

Opět krásné slunečné počasí. To spojovalo dnešní druhou etapu se včerejším prologem. Na soutěžící čekala naopak 242 km dlouhá měřená zkouška, která posádky zavedla hlouběji do vnitrozemí a mnohem výše nad moře. Stejný a to velmi dobrý zůstal rovněž výkon

projít na článek

Přečtěte si článek a prohlédněte fotky ze Staré Pekárny

Právě jsme se vrátili z Moravy, hráli jsme v Brně, ve Zbraslavi u Brna, v Kroměříži a ve Znojmě. Zajímavý report a fotky z koncertu v brněnské Staré Pekárně vyšly na hudebním serveru music:pioneer.net . Je snad na místě dodat, že zvukař nebyl členem našeh

projít na článek