Aktualizace Helpful Content System

5. prosince 2022 Google oznámil další aktualizaci, která globálně ovlivnila výsledky vyhledávání ve všech jazycích. Konkrétně u nás v Česku jsme tak aspoň měli dostatečně času se na tuto změnu připravit. Co je nového. Nyní je aktualizace užitečného obsahu (neboli systému) globální aktualizací, která má dopad na všechny jazyky, nejen na angličtinu. To pomůže systémům společnosti Google odhalit více forem nekvalitního obsahu vytvořeného pro vyhledávače, a nikoli primárně pro lidi. Společnost Google nám také sdělila, že tento systém byl aktualizován o další signály, které jí pomohou identifikovat více obsahu vytvořeného primárně pro vyhledávače než pro lidi. Načasování. Společnost Google uvedla, že tato aktualizace se objevila u malého množství dotazů koncem 5. prosince, ale 6. prosince se stala výraznější aktualizací, která byla viditelnější. Zavedení. Zavedení by mělo, stejně jako u většiny ostatních aktualizací Google, trvat přibližně dva týdny, než se zcela zavede. Google napsal, že vydal aktualizaci užitečného obsahu z prosince 2022, která vylepšuje náš klasifikátor a funguje napříč obsahem globálně ve všech jazycích. Zavedení může trvat až dva týdny. Více informací o aktualizaci užitečného obsahu. Aktualizace užitečného obsahu společnosti Google se konkrétně zaměřuje na obsah, který se zdá být vytvořen primárně pro dobré umístění ve vyhledávačích, nikoliv pro pomoc nebo informování lidí. Cílem této aktualizace algoritmu je pomoci vyhledávačům najít vysoce kvalitní obsah, sdělil nám Google. Google chce odměňovat lepší a užitečnější obsah, který byl napsán pro lidi a pomáhá uživatelům. O obsahu psaném za účelem umístění ve vyhledávačích tedy o tom, co lze nazvat obsahem zaměřeným na vyhledávače nebo SEO obsahem, se v poslední době často píše a diskutuje napříč sociálními sítěmi. Stručně řečeno, vyhledávače frustruje, když se dostanou na neužitečné webové stránky, které se ve vyhledávání dobře umisťují, protože byly navrženy tak, aby se dobře umisťovaly. Nový algoritmus společnosti Google má za cíl snížit hodnocení těchto typů webových stránek a zároveň podpořit užitečnější webové stránky, určené pro lidi, před vyhledávači. Google uvedl, že se jedná o pokračující snahu omezit nekvalitní obsah a usnadnit vyhledávání obsahu, který působí autenticky a užitečně. Příspěvek Aktualizace Helpful Content System pochází z Vyhledava.cz

projít na článek

Helpful Content Update

Google 25. srpna 2022 vypustil aktualizaci, která se má zaměřit na obsah, který není psaný pro vyhledávače, není automatizovaný či šablonovitý ten by měl být více podporovaný. Tato aktualizace zasáhne nejdříve celosvětové vyhledávání v angličtině a v bud

projít na článek

Druhá aktualita

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

projít na článek

Třetí aktualita

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

projít na článek

ECHA zveřejnila překlad Pokynů v kostce „Registrace“

Cílem tohoto dokumentu je pomoci uživatelům při plnění jejich povinností vyplývajících z nařízení REACH. Dokument je stručným shrnutím kompletních „Pokynů pro registraci“ a jednoduchou formou vysvětluje registrační povinnosti. Aktualizace celého dokumentu

projít na článek

Heavenly Dish

It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout. The point of using Lorem Ipsum is that it has a more-or-less normal distribution of letters, as opposed to using Content here, con

projít na článek