Aliance pro bezemisní budoucnost

Český byznys se spojil pro budoucnost bez emisí: SPOLCHEMIE u toho nechybí Český byznys se spojil v úsilí o budoucnost bez emisí, a to prostřednictvím nově vytvořené Aliance pro bezemisní budoucnost (ApBB), která oficiálně představila svou činnost v listopadu tohoto roku. Záměrem aliance je urychlit a usnadnit přechod na nízkoemisní modely a technologie s cílem předejít ztrátě konkurenceschopnosti české ekonomiky a firem kvůli pomalé implementaci potřebných opatření. Ústecká SPOLCHEMIE Spolek pro chemickou a hutní výrobu se stala jedním z jejích důležitých členů. Aliance sdružuje nejvýznamnější  české firmy, které společně prosazují přechod na klimaticky neutrální technologie a aktivně sdílejí své know-how a nejlepší praxi. Mezi partnery aliance patří vedle SPOLCHEMIE další renomované společnosti, jakými jsou ČEZ, Komerční banka, McKinsey, Moneta Money bank, Onsemi, Orlen Unipetrol, PWC a Wienerberger. Kromě toho se do aliance připojily i České radiokomunikace, Liberty, Škoda Auto, Svaz měst a obcí a další. SPOLCHEMIE do aliance přináší nejen svou odbornost a závazek k inovacím v oblasti ekologických technologií. Zavazuje se i aktivně přispívat k dosažení nízkoemisních cílů a hledat inovativní přístupy k dekarbonizaci průmyslu. V této oblasti již realizuje celou řadu kroků, počínaje projektem vodíkové mobility pro ústeckou MHD přes odběr bezemisní energie až po připravované zahájení výroby prekurzorů pro novou generaci tzv. f-plynů, které výrazně pomohou v globálním boji proti oteplování. “Jsme hrdí na to, že můžeme být součástí Aliance pro bezemisní budoucnost. Společně s ostatními členy aliance chceme podporovat a předvádět inovace, které povedou k nízkoemisnímu a udržitelnému rozvoji českého průmyslu,” řekl v této souvislosti generální ředitel SPOLCHEMIE Daniel Tamchyna. Aliance bude využívat odborných znalostí a zkušeností svých členů k identifikaci klíčových oblastí pro dekarbonizaci a k vytváření konkrétních akčních plánů. Tímto způsobem přispěje k celkovému úsilí o dosažení cílů udržitelného rozvoje a zároveň posílí postavení českého průmyslu v rámci globálního trhu.

projít na článek

Aliance Renault-Nissan dosáhla milníku 350 000 prodaných elektromobilů

Aliance Renault-Nissan, světová jednička v oblasti mobility s nulovými emisemi, prodala od prosince roku 2010 (zahájení prodeje Nissanu LEAF) už 350 000 elektromobilů.

projít na článek

Dny Frankofonie 2010Dny Frankofonie jsou pro Francouzské aliance...

Dny Frankofonie 2010Dny Frankofonie jsou pro Francouzské aliance každoročně příležitostí k pořádání jak tradičních jarních festivalů, tak i řady jiných multidisciplinárních akcí zaměřených na francouzský jazyk a frankofonní kultury.Francouzský institut Pr

projít na článek

BMW: Automatická bezemisní jízda ve městě

Zelená pro BMW eDrive Zones v téměř 80 evropských městech.

projít na článek

ŠKODA VISION RS: sportovní a ekologická budoucnost

Studie Škoda VISION RS spojuje sportovní tradici české značky s ekologickou budoucností.

projít na článek

Elektrická Vespa na videu

Elektrický pohon je bezpochyby naše budoucnost a v jedné stopě a ve městě zatím dává největší smysl. Podívejte se, jak Vespa propojuje svou historii a budoucnost na působivém videu.

projít na článek