Existuje již mnoho alternativních typů baterií, jako metal-ion (např. sodík-iontové nebo zinko-iontové baterie) nebo baterie typu metal-vzduch (např. baterie zinek-vzduch), nabízejí vysoký potenciál pro větší udržitelnost, nižší náklady nebo nižší spotřebu zdrojů, někdy mají nevýhody, jako je nižší energetická hustota nebo nízká technologická vyspělost. Baterie kov-síra mohou mít vyšší hustotu energie a očekává se, že jejich náklady budou výrazně nižší, než u lithium iontových kvůli nízkým nákladům na síru na kWh. Redoxní průtokové baterie jsou již dostupné, je třeba ale zlepšit náklady a emisní stopu. První sodíkové iontové baterie se již používají v elektrických dvoukolkách a malých automobilech. ...
Čínský výrobce baterií SVOLT Energy oznámil zahájení nové řady baterií bez koibaltu. Nová technologie by měla umožnit dojezd více než 800 kilometrů na jedno nabití baterie s životností více než 15 let nebo 1,2 milionu kilometrů. Od roku 2021 bude ta
projít na článekNové typy baterií mají zásadně zvýšit jízdní výkon vozidel na elektrický pohon. Němečtí a nizozemští vědci vyvinuli techniku. Nový typ technologie baterií Spatial Atom Layer Deposition (Sald) by měl elektromobilům umožnit ujet na jedno nabití baterie více
projít na článekBostonská společnost Form Energy vyvinula za čtyři roky železo-vzduchovou baterii a ped několika dny uvedla, že jejím prvním komerčním produktem je „dobíjecí železo-vzduchová baterie schopná dodávat elektřinu po dobu 100 h
projít na článekRostoucí produkce lithium-iontových baterií vyžaduje ziskové a ekologicky nezávadné technologie pro jejich recyklaci. Bohužel všechny používané recyklační technologie jsou vždy spojeny s velkou spotřebou energie a využíváním korozivních činidel, což
projít na článekMuskova firma dodala a připojila během 100 dní největší bateriový sytém nasvětě 100 MW lithiovou baterii, jež může poskytnout 129 MWh, elektřinu postačující pro 30,000 domů. Nejedná se o jedinou baterii, ale o stovky Powerpack, z nichž každý může poskytov
projít na článek