Analýza placeného prémiového obsahu

V dnešním článku se podíváme na zoubek tomu, jak se Česku řeší zpoplatňování prémiového obsahu na internetu. Řeč tedy bude nejen o Netflixu, HBO nebo Voyo, ale také o dalších online novinách a časopisech.

projít na článek

Máš na svých stránkách dostatek obsahu? A co s tím uděláš?

Roli ani význam marketingu obsahu snad nemusíme ani zdůrazňovat: dnes už každý, kdo je alespoň trošku doma ve světě marketingu ví, že je třeba věnovat zvýšenou pozornost obsahu zobrazovanému na webových stránkách. Ten má totiž zásadní význam z hlediska op

projít na článek

Aktualizace programu sekce Analýza silničních nehod, oceňování motorových vozidel, strojů a zařízení

Do pátečního programu uvedené sekce byl operativně zařazen vyžádaný příspěvek kpt. Ing. Lubomíra Sedláka, dopravního inženýra Krajského ředitelství PČR JmK. The post Aktualizace programu sekce Analýza silničních nehod, oceňování motorových vozidel, strojů

projít na článek

Výsledek hlasování o obsahu přednášky na čtvrtek, 29.6.2023

Předevčírem jsem vám dal možnost hlasovat o obsahu přednášky plánované na čtvrtek, 29.6.2023. Jak hlasování dopadlo? Předevčírem jsem vám dal The post Výsledek hlasování o obsahu přednášky na čtvrtek, 29.6.2023 first appeared on Michal Zobec | Senior IT C

projít na článek

SWOT analýza může významně ulehčit podnikání

Pojem SWOT analýza je mezi marketéry poměrně známá věc. Jedná se o analytickou metodu, která hodnotí faktory ovlivňující úspěšnost firmy a lépe vás připraví na tvorbu strategie vašeho projektu. Takzvanou SWOTku doporučuji zejména ve chvíli, kdy projekt vz

projít na článek

Nepodceňujte analýzu – problém časových pásem

Nepodceňujte analýzu vývoje software Na počátku se může zdát, že vámi řešený problém je skutečně jednoduchý. V duchu všech moderních principů do toho vlétnete, např. ve stylu MVP, jen si to vysvětlíte trošku po svém, a pak to skončí katastrofou. Analýza j

projít na článek