Automatická pravidla v Google Ads

Každý PPC specialista se snaží zorganizovat svoji práci tak, aby při řízení kampaní věnoval prioritně svůj čas důležitým oblastem. A pro optimalizaci práce dobře slouží funkce automatická pravidla Google Ads (existují ale však i další nástroje jako je Sklik apod.).

projít na článek

Google Nákupy pro podporu Google Ads

Využíváte Google Ads? Pokud ano, tento článek je určený právě pro vás. Rád bych vám ukázal, jak je možné zdokonalit vaše reklamy na Google. Doplňkem jsou Google Nákupy, které jsou vhodné zejména pro váš e-shop.

projít na článek

Google consent mode je jen pomocník a ne řešení.

Disclaimer: Nejsem právník, takže vše na vlastní odpovědnost. Co to je Google consent mode? Je to funkce od Google co pomáhá s nastavení a dodržování souhlasů. https://support.google.com/analytics/answer/9976101?hl=cs https://developers.google.com/tag-pla

projít na článek

Máte zkušenosti s nastavením Google Analytics 4?

Mít Google Analytics 4 se už dneska určitě vyplatí. Je však důležitá nejen příprava a testování, ale i fakt, že Google plánuje vytvořit těm uživatelům, kteří ještě službu nenastavili, automatický import z Google Universal Analytics. Což nemusí být úplně i

projít na článek

Google AdWords nově jako Google Ads

Nestává se moc často, že by se známá a tolik využívaná služba změnila, ale věřte nebo ne, z Google AdWords je nyní Google Ads. Doba, kdy se AdWords vysloveně orientoval na textovou reklamu, je pryč. Taky aby ne, vznikl už v roce 2000 a od té doby prošel t

projít na článek

Google Analytics 4 je tady!

Google Analytics (GA) je analytický nástroj z dílny Google, známý pod názvem Universal. Ten umožňuje jednoduše zjistit nejdůležitější data o webu či e-shopu, ať už se jedná návštěvnost a zobrazení stránek, měření hodnot objednávek nebo třeba odkud přicház

projít na článek