Nová kampaň odkazuje v ní na historii a tradici bylinného likéru, který se vyrábí v Karlových Varech nepřetržitě od roku 1807. Hlavní roli v reklamních spotech sehrála ikonická lahev, která je pro Becherovku typická. Becherovka byla jedním z prvních hráčů v kategorii bitter a už více než 200 let se drží své receptury a svých hodnot. Nová komunikace stojí na několika pilířích. Hlavním je lahev, kterou i v siluetě pozná více než třetina české populace. „Becherovka má ikonickou lahev. Nová kampaň je v podstatě jen o ní. Žádní nadšení konzumenti na baru. Jen interpretace lahve, jejích vlastností a historie,“ říká Marek Linhart, kreativní ředitel YYY agency, která nový spot pro Becherovku zrealizovala. Legendární plochý tvar lahve navrhl pro Becherovku v roce 1866 Karel Laube a od roku 1907 se odlévá z typického zeleného skla, i proto je ve spotu jednou tvořena ze skleněných krystalků a v jiném zase z bylin, odkazujících na tajemnou recepturu. „Touto komunikací chceme vybudovat silné povědomí o tom, z čeho je produkt vyroben a jaké hodnoty reprezentuje. Ikonickou lahev propojujeme s novým sloganem Originál Bitter 1807. Ten odkazuje na naši originální recepturu, unikátní neměnnou hořkosladkou chuť a dlouhou tradici, což podtrhuje i hlavní headline Svět se mění, chuť zůstává,“ komentuje kampaň Pavel Geschmay, Marketing Manager Jan Becher Pernod Ricard. Agentura YYY pro Becherovku vytvořila zcela nový vizuální svět s nezaměnitelnou estetikou, který maximálně využívá barevnou paletu značky a s lahví zachází jako s klenotem. Hudební doprovod složil multiinstrumentalista a skladatel Karel Havlíček. „Becherovka je česká klasika. Nová komunikace má ukázat, že i tradiční značka dokáže být svěží, současná, a překvapivě i zábavná,“ říká Josef Havelka, dlouholetý strategický konzultant značky.
Pořadatel vytrvaleckých závodů RunCzech představil novou kampaň s názvem THEY LOVE ME HERE, kterou komunikuje svůj dlouhodobý přístup ke všem běžcům. Na detailech pracoval kreativní tým RunCzech a americký reklamní stratég Richard Herstek. „Kampaň má vyjá
projít na článekMinulý týden spustil Pilsner Urquell brandovou kampaň a zároveň s ní představuje novou komunikační platformu Chuť správných rozhodnutí. Základ kampaně tvoří TV spot vyprávějící příběh o tom, že má smysl dělat charakterní volby, i když nejsou samozřejmostí
projít na článekKampaň Ivana Korčoka měla minulý týden zastávky v Žilině a v Dunajské Stredě. Reportáž z mise na záchranu Slovenska od Marka Švehly najdete v Respektu 14/2024.
CZC slaví v dubnu čtvrtstoletí své existence. Při té příležitosti se ohlíží zpět a představuje retro kampaň, v níž zákazníkům připomíná největší technologické milníky jednotlivých let. Kampaň na webu CZC.cz doprovodí digitální komunikace na běžných onlin
projít na článekPoradenská společnost PwC spouští na českém trhu kampaň zaměřenou na budování employer brandu. Zaujmout má mladou generaci, především absolventy vysokých škol s ekonomickým zaměřením, a odlišit se od dosavadní komunikace konkurence v této oblasti. „Hlavn
projít na článek