Becherovka spouští novou komunikační kampaň s názvem Originál Bitter 1807

Nová kampaň odkazuje v ní na historii a tradici bylinného likéru, který se vyrábí v Karlových Varech nepřetržitě od roku 1807. Hlavní roli v reklamních spotech sehrála ikonická lahev, která je pro Becherovku typická.  Becherovka byla jedním z prvních hráčů v kategorii bitter a už více než 200 let se drží své receptury a svých hodnot. Nová komunikace stojí na několika pilířích. Hlavním je lahev, kterou i v siluetě pozná více než třetina české populace. „Becherovka má ikonickou lahev. Nová kampaň je v podstatě jen o ní. Žádní nadšení konzumenti na baru. Jen interpretace lahve, jejích vlastností a historie,“ říká Marek Linhart, kreativní ředitel YYY agency, která nový spot pro Becherovku zrealizovala. Legendární plochý tvar lahve navrhl pro Becherovku v roce 1866 Karel Laube a od roku 1907 se odlévá z typického zeleného skla, i proto je ve spotu jednou tvořena ze skleněných krystalků a v jiném zase z bylin, odkazujících na tajemnou recepturu. „Touto komunikací chceme vybudovat silné povědomí o tom, z čeho je produkt vyroben a jaké hodnoty reprezentuje. Ikonickou lahev propojujeme s novým sloganem Originál Bitter 1807. Ten odkazuje na naši originální recepturu, unikátní neměnnou hořkosladkou chuť a dlouhou tradici, což podtrhuje i hlavní headline Svět se mění, chuť zůstává,“ komentuje kampaň Pavel Geschmay, Marketing Manager Jan Becher Pernod Ricard. Agentura YYY pro Becherovku vytvořila zcela nový vizuální svět s nezaměnitelnou estetikou, který maximálně využívá barevnou paletu značky a s lahví zachází jako s klenotem. Hudební doprovod složil multiinstrumentalista a skladatel Karel Havlíček. „Becherovka je česká klasika. Nová komunikace má ukázat, že i tradiční značka dokáže být svěží, současná, a překvapivě i zábavná,“ říká Josef Havelka, dlouholetý strategický konzultant značky.

projít na článek

 RunCzech odstartoval kampaň THEY LOVE ME HERE

Pořadatel vytrvaleckých závodů RunCzech představil novou kampaň s názvem THEY LOVE ME HERE, kterou komunikuje svůj dlouhodobý přístup ke všem běžcům. Na detailech pracoval kreativní tým RunCzech a americký reklamní stratég Richard Herstek. „Kampaň má vyjá

projít na článek

Pilsner Urquell má nový komunikační koncept od VMLYR

Minulý týden spustil Pilsner Urquell brandovou kampaň a zároveň s ní představuje novou komunikační platformu Chuť správných rozhodnutí. Základ kampaně tvoří TV spot vyprávějící příběh o tom, že má smysl dělat charakterní volby, i když nejsou samozřejmostí

projít na článek

Kampaň Ivana Korčoka

Kampaň Ivana Korčoka měla minulý týden zastávky v Žilině a v Dunajské Stredě. Reportáž z mise na záchranu Slovenska od Marka Švehly najdete v Respektu 14/2024.

projít na článek

CZC ke svému 25letému výročí spouští „throwback“ kampaň

CZC slaví v dubnu čtvrtstoletí své existence. Při té příležitosti se ohlíží zpět a představuje retro kampaň, v níž zákazníkům připomíná největší technologické milníky jednotlivých let. Kampaň na webu CZC.cz doprovodí digitální komunikace na běžných onlin

projít na článek

PwC spouští náborovou kampaň a cílí na mladou generaci

Poradenská společnost PwC spouští na českém trhu kampaň zaměřenou na budování employer brandu. Zaujmout má mladou generaci, především absolventy vysokých škol s ekonomickým zaměřením, a odlišit se od dosavadní komunikace konkurence v této oblasti. „Hlavn

projít na článek