Přestaňte experimentovat a náhodně nastavovat bidovací strategie na zbožácích. Krok po kroku vás provedeme nastavením strategií a prozradíme vám, jak nástroj BiddingManager co nejlépe nakonfigurovat. Minimum teorie, maximum praxe. Už 17. května v Praze a 23. května v Ostravě. Nešťastné pokusy ve vašich zbožákových účtech vás stojí peníze i čas. Jak ale spravovat inzerci na zbožových porovnávačích efektivně a s vysokým ziskem? To vám ukážeme na našem školení. Poznáte stěžejní principy platné pro Heureku i Zboží. Do budoucna tak budete mít mustr, podle kterého si účty budete sami pravidelně optimalizovat. Jen kvalifikované a promyšlené využívání nástroje BiddingManager totiž přináší ovoce. Těžko na cvičišti, lehko na bojišti Průvodcem galaxií biddingu na srovnávačích vám bude naše marketingová konzultantka a lektorka, Ing. Martina Petrunčíková Ph.D. Spolu s Michalem Štorkánem stála u zrodu BiddingManageru, takže o našem bidovacím nástroji ví úplně všechno. Těšit se můžete na půlden nabitý informacemi. Dozvíte se vše, co pro úspěšnou inzerci a bidování na Heurece a Zboží potřebujete vědět. Projdete spolu teorii bidování s ohledem na různé typy e-shopů a produktová portfolia. Ukážete si optimalizaci e-shopu a mechaniku řešení různých situací. Rozeberete různé postupy při nastavování strategií a vše si hned vyzkoušíte v praxi. K dispozici totiž budete mít přístup do studijního účtu B[M], abyste si nemuseli nic přepisovat ve svém e-shopu. Naučíte se perfektně pracovat v našem bidovacím nástroji a získáte znalosti, které jsou univerzálně platné a aplikovatelné i při využití jiných nástrojů biddingu. Navíc si mezi sebou střihnete souboj o nejlepšího bidera. Čekají vás prostě praktická cvičení a reálná data. Na samém začátku workshopu vám naservírujeme podpůrné materiály, edukační videa a přístupy do studijního účtů. V průběhu pak chutné občerstvení a na samém konci certifikát o absolvování školení. Tak nějak bude váš půlden vypadat. Jak se workshop líbil přímo jeho účastníkům, můžete zjistit z recenze naší certifikované partnerky, Nikoly Holušové, která se o zážitku rozepsala na agenturním blogu. Krok po kroku k úspěchu Workshop je určen všem, kteří chtějí posunout své vědomosti o marketingu na zbožových srovnávačích na vyšší level. Nováčci zdokonalí prezentaci svého e-shopu na zbožácích, ostřílení markeťáci si odnesou nové postupy a strategie inzerce. Každá cesta má svůj cíl Každý účastník workshopu se dále může přihlásit na certifikační test a formálně potvrdit svoje bidovací skills. Což by mimochodem mělo být ultimátním cílem všech správně namotivovaných markeťáků. Certifikace je určena pro všechny, kteří chtějí náš nástroj aktivně používat. Naše certifikované partnery nástroje BiddingManager totiž dále doporučujeme e-shopům pro pomoc se správou jejich zbožákových účtů. Co vám certifikace přinese? zařazení na web mezi Certifikované partnery BiddingManager doporučení vašich služeb stávajícím i potenciálním klientům BiddingManageru při správě jejich e-shopu na zbožácích PR podpora mezi odbornou veřejností a důležitými subjekty na trhu se zbožáky (na blogu, sociálních sítích, v newsletteru apod.) přednostní komunikace přes Flock přednostní pozvání na nové termíny školení a certifikací certifikát nejen do CV a pečeť Certifikovaného partnera BiddingManager k umístění na webu a v reklamních materiálech Jak získat certifikát Certifikace má formu on-line testu. Test tvoří ze 75 % praktické úkoly, které vycházejí z logiky workshopu. Zbylých 20 25 % jsou otázky teoretické, směřované k nástroji BiddingManager. Pokud test splníte na více než 65 %, stanete se certifikovaným biddingovým manažerem a zařadíte se do seznamu BiddingManager partnerů. Chcete se stát certifikovaným partnerem BiddingManageru? Kontaktujte nás. Článek BiddingManager workshop: Zbytečná formalita, nebo příležitost ke zlepšení efektivity? se nejdříve objevil na Trayto.
Nepest v me pracovat na novink ch a vylep en ch, a proto se i n web postupn rozrst . Na konci losk ho roku jsme spustili projekt certifikace BiddingManageru a pr v certifikace se t k vt ina novinek na na em webu. O certifikaci pehlednji a srozumitelnj
Kvůli rychlé expanzi čínského průmyslu s průmyslovými laky jsou zaváděny přísnější předpisy na ochranu životního prostředí. Nejen že vzrostla poptávka po ekologicky šetrných lacích, ale výrobci rovněž čelí vyšším nákladům na suroviny a pracovní síly. Při
projít na článekDal monost, jak za t vyu vat BiddingManager je tady. Nyn se do na eho n stroje mete zaregistrovat pomoc aplikace s n zvem FastCentrik. Co je FastCentrik? FastCentrik je kompletn e-shopov platforma pro provoz internetov ho obchodu, s irokou nab dko
A máme tu další transformační workshop. Tentokrát na téma SEBELÁSKA A ODPUŠTĚNÍ. Pomocí konstelačních her, vizualizace, zvukoterapie, intuitivního tance a dalších technik, opustíte strachy a bloky, které vám brání se naplno otevřít lásce, otevřít své srdc
projít na článekNastavit bidovac strategie, uhl dat traty a zajistit, e bude klient s v sledky bidov n na Heurece a Zbo opravdu spokojen je obas v kon hodn superhrdiny. Na tst existuje BiddingManager a jedinci, kte ho um ovl dat. A pr v ti pijeli do Ostravy. Na