BiddingNews #9: Jak Češi nakupují na internetu, kam do Evropy expandovat a jak si otevřít dveře na 13 trhů, když prodáváte lifestylový sortiment

Jak asto e i nakupuj online a jak preferuj zpsob dopravy? Kam smovat pozornost, kdy zvaujete expanzi? Jak pizpsobit XML feedy poadavkm rzn ch zboov ch srovn va? Odpovdi pin n pravideln souhrn novinek. T m polovina ech nakupuje na internetu minim ln jednou ms n Uk zal to przkum, kter si nechala zpracovat esk sluba Foxdeli. Z odpovd v ce ne 500 dotazovan ch ech d le vyplynulo, e e i si radji nech vaj pos lat bal ky dom a mezi nejobl benj pepravce pat PPL. Pod vejte se na v sledky przkumu Kam expandovat podle Tom e Bravermana z Heureky Na z ijov konferenci E-business Forum 2019 se Tom Braverman, f n kupn ho r dce Heureka, rozpov dal o tom, kdy a jak vtrhnout na zahranin trhy. Podrobn zmapoval region stedn a v chodn Evropy a nast nil plusy a m nusy jednotliv ch trh. Celou pedn ku si mete pustit na YouTube a pkn ji shrnuje l nek na Tyinternety.cz. st o monostech expanze podle Bravermana Zdroj: Tyinternety.cz FAVI si zakl d na produktov ch obr zc ch. Jak jsou pesn poadavky? Aby se v produkt na FAVI spr vn zobrazoval, potebujete kvalitn obr zky. Minim ln uv dn rozli en je 400 x 400 px, ale doporuen velikost je ide ln 1000 x 1000 px. Pi v mn obr zk u ji zaazen ho produktu nezapomete zmnit URL obr zku tak v XML feedu, jinak ke zmn nedojde a bude se zobrazovat star obr zek. Fotky pak pos lejte s b l m pozad m, bez log, vodoznak a jin ch grafick ch oznaen a tak, aby byl vyobrazen pouze produkt, kter je za danou cenu k zakoupen a nikoliv cel sada nebo produkt v neodpov daj c velikosti i barv. Zdroj: Favi.cz Na Zbo .cz u funguje nastaven garance doruen do V noc Zdroj: blog.zbozi.cz Nastavte si term ny pro garantovan doruen , aby mli z kazn ci jistotu, e objednan d rky dostanou pod stromeek. Ikonky d rek zane Zbo .cz u nab dek zobrazovat piblin v prvn m tyacute;dnu v prosinci. tte, jak nastavit doruen do V noc Heureka ve vide ch u p rovat produkty Heureka vypustila s rii edukativn ch vide , kter v s maj nauit pracovat s XML feedy a spr vn p rovat produkty. V adminu Heureky dokonce vznikla nov z loka, kde v echna videa najdete. Kdy si ani po zhl dnut vide nebudete jist v kramflec ch, ozvte se. pravu XML feed zvl dnete hrav v na em online editoru feed Xemel a o p rov n se v m um me postarat i dlouhodob. Sta si nechat vypracovat anal zu sp rovanosti zdarma. V ce o edukativn ch vide ch Chcete inzerovat na ShopAlike? V Xemelu se v m postar me o kvalitn feed ve v ech zem ch, kde srovn va psob ShopAlike je specializovan vyhled va pro m du, n bytek a ivotn styl, kter psob na 13 trz ch Evropy. Kvli poadavkm na kvalitn feed je vstup na tyto trhy pro mnoh e-shopy sloit a zdlouhav . V Xemelu v m te dok eme vyladit feed pesn podle specifikace ShopAlike, co v m v razn urychl implementaci a vstup na zahranin mutace ShopAlike. V ce o partnerstv se ShopAlike Spu tn kategorie a pl novan content zmny na Heurece Jak contentov zmny probhly v jnu a na em bude Heureka pracovat v listopadu? tte o contentov ch zmn ch na Heurece V te o dal ch novink ch, kter h bou online svtem? Nebo se nco velk ho dje p mo u v s a mysl te, e bychom o tom mli napsat? Dejte n m o tom vdt na [email protected]. Článek BiddingNews #9: Jak Češi nakupují na internetu, kam do Evropy expandovat a jak si otevřít dveře na 13 trhů, když prodáváte lifestylový sortiment se nejdříve objevil na Trayto.

projít na článek

Indikátory skupina 1

Indicátor na volatilitu trhu, instalace stejná jako KG Support. Volatility.mq4 (2296) -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Další ind

projít na článek

Bezfalcové dveře bez příplatku

Bezfalcové dveře bez příplatku Až do konce roku 2020 vám nabízíme moderní bezfalcové dveře se skrytými panty za cenu dveří se standartním kováním.

projít na článek

Češi už se internetu nebojí, online by obstarali dovolenou, auto i půjčku

Češi jsou zařizování věcí online velmi otevření a učí se přes internet pořizovat a obstarávat čím dál tím víc věcí. Přes 90 % lidí by si tak pořídilo dovolenou, domácí spotřebiče nebo sportovní vybavení, více než 80 % pak oblečení, obuv nebo potraviny. Ve

projít na článek

Češi více hledí na riziko, o půjčky se začínají dělit

Češi při zvažování půjčky stále častěji myslí na zadní vrátka. Obavy z neschopnosti splácet se odrážejí například na vyšším počtu žadatelů uvedených u jedné půjčky i častějším pojišťováním úvěrů.

projít na článek

Nový sortiment reklamího textilu

Od června rozšiřuje Igepa sortiment o nabídku reklamního textilu. Velký výběr barev a velikostí!                           trička

projít na článek