Bidovací nástroje a automaty. Jak si vybrat ten správný?

Nab z te v sortiment na porovn va ch zbo ? V born. Te je teba zajistit, abyste se na zboov ch srovn va ch zobrazovali co nejv ce asu, protoe kdo nen vidt, ten neprod v . Abyste nemuseli nkolikr t denn run peceovat CPC u stovek a tis c produkt, existuj n stroje, kter v m pomohou udret se na nejvy ch pozic ch. Dokonce jsou schopn v m naboostovat obrat. Mezi n stroji je ale spousta rozd l, kter na prvn pohled nejsou vidt. Jak si z irok nab dky biddingov ch automat vybrat? Z klady biddingu a biddingov ch automat Biddov n m na zboov ch srovn va ch, respektive nastaven m ceny za proklik ze zboov ho srovn vae do va eho e-shopu, mete dos hnout zaj mav ch m st ve vyhled v n a zv it sv konverzn ance. Bidovat mete dvma zpsoby bu run p mo v administraci srovn va, nebo automatizovan XML feedem pomoc bidovac ch n stroj. Run bidding pes administraci V p pad run ho nastavov n po tejte s p pravami segment produkt v Excelu, pravideln mi n v tvami administrac srovn va a pepisov n m nab zen ceny za proklik, tedy maxim ln stky, kterou jste ochotni zaplatit za proklik do sv ho e-shopu. St t v s to bude spoustu asu, kter se s rostouc velikost XML feedu je t navy uje. A pro budete potebovat Excel? Na srovn va ch zbo se v sledky inzerce zobrazuj pouze hromadn za cel srovn va nebo za jednotliv kategorie (dle strom kategori srovn vae) i za jednotliv produkty. Kadodenn realita je ale takov , e e-shopa / marke k potebuje j t pi anal ze do vt hloubky, aby spr vn vyhodnotil inzerci a mohl pi jej optimalizaci dosahovat nejlep ch mon ch v sledk. Peliv marke k chce zpravidla nastavit jin bidy (neboli p hozy) pro rzn zboov segmenty (nap klad upednostnit nejprod vanj TOP produkty, nebo produkty, kter maj konkurenceschopnou cenu, konkr tn ho v robce, produkty se skvlou dostupnost , nebo naopak utlumit poloky, kter nejsou skladem, nem te u nich dobrou cenu oproti ostatn m inzerentm apod.). T m nesn ze nekon . Ve ker statistiky v administrac ch srovn va nelze srovnat v ase v jedn pehledn tabulce. Mus te si duplikovat str nky, nastavovat data zvl pro rzn obdob , a peklik vat mezi nimi. A je t si vyhodnocovat zmny metrik bokem. Z toho vypl v , e run bidding v rozhran srovn va je morn a asov n ron innost a vypl c se pouze nejmen m e-shopm, kter feedem pos laj zanedbateln poet produkt a ze zbo k jim chod jen p r objedn vek ms n. Automatizovan bidding pes XML feed Nejefektivnj je bidding p mo prostednictv m XML souboru pomoc tagu k tomu uren ch. U Heureky je to tag HEUREKA_CPC, u Zbo .cz se jedn o tag MAX_CPC a MAX_CPC_SEARCH. S t m v m pomohou n stroje biddingu, kter k jednotliv m polok m piad vhodn CPC a v jinak nezmnn podob pos laj URL feed na zboov srovn vae. Z kladem automatick ho bidov n je bidovac algoritmus, kter sleduje takov mnostv aspekt za v s, jak byste nezvl dli zpracovat ani v nkolikalen m t mu. Konkr tn zpracov v re ln data, z skan jak ze statistik srovn va, tak z crawlov n str nek srovn va (pozice produktu dle ceny, bidovan pozice atd.). V praxi to u automatick ch n stroj vypad tak, e sleduj re lnou prodejnost produkt z v e uveden ch zdroj a pihazuj (navy uj nab zenou cenu za proklik), jen kdy se to vyplat . Pokud konkurence vy ponuje cenu za proklik tak vysoko, e pro v s nen rentabiln zobrazovat se mezi topovan mi produkty, n stroje uvoln pedraenou pozici. Nav c pi nastaven rzn ch strategi bidov n berou v potaz skladovost, cenovou konkurenceschopnost produkt, pozici dle nejni ceny, efektivitu PNO a to na rovni kategorie, v robce i konkr tn ch produkt. N stroj udlej si s m versus sluba vye me za teberdquo; Bidovac automaty potebuj ke sv mu fungov n dostatek dat a dobr veden , aby mohly pod vat nejlep v kony. N stroj je po d jen skript, odede tu nejt pr ci, ale sekunduje mu lovk, kter je v cel m procesu stejn dleit . Z toho vypl v , e kad bidovac n stroj mus b t veden lovkem bu zamstnanci agentur provozuj c ch (nebo vyu vaj c ch) dan n stroj nebo samotn m klientem, co je ve v sledku velk rozd l. Proto doporuujeme rozli ovat biddingov e en na dv kategorie na n stroje a na komplexn sluby. Pi v bru vhodn ho n stroje pro v e-shop byste si v prvn ad mli zjistit, jestli si v e mus te spravovat sami (a uv it tedy, zda spr vu vlastn mi silami zvl dnete), nebo je zodpovdnost za v kon na stran pracovn k n stroje. Spr vu inzerce si budu e it s m N stroje, kter mus te spravovat pln sami, b vaj cenov dostupnj . Slou v echna potebn data ze srovn va do jednoho rozhran , ale inzerci si u d te vy. Je tedy na v s, abyste si umli strategie spr vn nastavit a p rkr t do t dne se do tu pod vali a zjistili, jak m smrem se ub raj va e v sledky a p padn inzerci zoptimalizovali. Skvlou zpr vou je, e rozhran n stroj b vaj intuitivn a snadn na ovl d n , abyste oproti run mu nastavov n p mo na srovn va ch str vili nad nastaven m biddingu jen zlomek asu. Z stupcem t to skupiny n stroj je nap klad n BiddingManager, kter nab z vyhodnocov n dat podle nejrznj ch krit ri , ti z kladn modely nastaven CPC pro rychlej start biddingu a pokroil syst m autobiddingu, kter pevezme pr ci zcela za v s. Za moje v sledky na srovn va ch zodpov daj jin Vedle automat pak existuj komplexn sluby (jako je BiddingTools). Nastaven pravidel bidov n na m ru kad mu e-shopu a dohled nad inzerc je v tomto p pad kolem t mu optimaliz tor, specialist vy kolen ch na zboov srovn vae. Optimaliz tor prov d pravideln kontroly, aby se ujistil, e je v e v po dku. V p pad poteby uprav nastaven bidov n a zoptimalizuje inzerci. Jako klient jste se specialisty v zk m kontaktu. Pokud m te nov poadavky na nastaven biddingu (nap#345;. prob h v prodej skladu, chcete nav it maxim ln PNO, pejete si utlumit bidding njak konkr tn znaky, chcete agresivnji bidovat apod.), ped te poadavek na pravu optimaliz torm, kte to s v mi proberou a zapracuj do bidovac ch strategi . Pravideln dost v te reporty efektivity, kter s v mi optimaliz toi vyhodnocuj . Krom automatick ho biddingu v m pak agentury poskytuj c komplexn sluby um pomoct se v m, co na srovn va ch budete e it p rov n produkt, srovn n cen e-shop s konkurenc (podklady pro cenotvorbu) i v pis nejprod vanj ch produkt na trhu v segmentech e-shopu (top produkty) a dal . Te nikou na dortu je rychlej odbaven dotaz smrem ke zbo km a pohodlnj e en probl m, ne kdyby si e-shop v e e il s m pes podporu. Krit ria v bru aneb na co si d vat pozor S porovn n m bidovac ch automat pi la u ped asem sama Heureka, ale jejich srovn n nen pln relevantn , protoe na mikrostr nce nepomuj stejn krit ria. My doporuujeme zamit se u poskytovatel biddomat na: Oven a doporuen p mo od srovn va (obrate se p mo na podporu Heureky a Zbo .cz) Historie spolenosti, jej prezentace navenek Poet specialist v t mu Reference, poet klient, objemy piveden ho obratu klientm Case study s konkr tn mi e-shopy a vypov daj c mi ukazateli Transparentn cen k (za neveejn m cen kem se mohou skr vat klidn o 300 % vy ceny a implementan poplatky) Kvalita komunikace a podpory, rychlost a forma odpovdi na va e ot zky (ovte si ide ln na vlastn ki) 15 ot zek, na kter byste se mli zeptat, ne se rozhodnete pro konkr tn biddingov automat Je automatizace biddingu vbec pro m? Pem lejte v kontextu potu produkt na srovn va ch a velikosti obratu. Zvate, kolik se vaacute;m vyplat do automatizace investovat. Ceny n stroj se pohybuj od 99 K/srovn va po jednotky tis c, u velk ch hr me j t i o desetitis ce. Neplat zde ale p m mra m dra , t m lep a naopak. Prsty v tom m e vyuit n stroje, to, zda jde o n stroj nebo slubu se spr vou a samozejm cenov politika jednotliv ch n stroj. Jak dlouho je sluba/n stroj na trhu? M njakou historii? Jedn se o n stroj (samostatn spr va klientem) nebo slubu (spr va v rukou pracovn k n stroje)? Je poteba m t je t njakou dal aplikaci proto, abych vbec mohl n stroj pou vat? Pro kter srovn vae je n stroj aplikovateln ? Pro jak velk e-shopy je n stroj vhodn (mal / stedn / velk )? Jak asto n stroj aktualizuje XML feed? Jak asto bidovac n stroj pepo t v aukci? Nem smysl, aby n stroj peceoval v ce ne 12x denn, protoe si Heureka a Zbo .cz stahuj a aktualizuj XML feed maxim ln co dv hodiny. Jedn se pouze o marketingov tah. Jak rovn bidov n n stroj / sluba nab z ? Je k dispozici zku ebn provoz zdarma, pop pad na jak dlouho? Jsou zjistiteln fin ln ceny za pou v n n stroje / sluby? Je cen k transparentn ? tuje si poskytovatel poplatek za implementaci n stroje? Nab z njak dal sluby krom bidov n ? Pokud ano, jak ? Realizuje kolen / konzultace / vzdl vac programy pro klienty? Nab z certifikovan partnery, kte mi p padn s optimalizac pomohou? Budoucnost je v automatizaci. Pokud chcete na srovn va ch m it na top pozice EFEKTIVN v r mci rozumn ho PNO a s minimem pr ce, bidovac automaty jsou spr vnou volbou. Charakterizuje je rozumn cena v porovn n s p nosem. Kl ov ale je vybrat si spr vn ho partnera, se kter m bude radost spolupracovat, a vy u te v te podle eho vyb rat. Pejeme astnou ruku pi v bru. Článek Bidovací nástroje a automaty. Jak si vybrat ten správný? se nejdříve objevil na Trayto.

projít na článek

TOP hrací automaty s cashbackem – jak to funguje?

Online hrací automaty jsou oblíbené mezi hráči. Existuje několik jejich typů. Liší se počtem válců, počtem výherních linií, ale hlavní rozdíly jsou v bonusových hrách a speciálních symbolech. Právě takovou specialitou je cashback. V ČR existuje jen několi

projít na článek

Tipsport automaty – které jsou nejhranější za rok 2022

Hrací automaty online jsou oblíbenou formou hry v našem největším online casinu Tipsport. Tipsport byl původně jen sázkovou kanceláří, ale už několik let na záložce Vegas nabízí nejrůznější casino hry v čele s hracími automaty. Najdete zde však i ruletu n

projít na článek

TOP4 hrací automaty Tech4bet na Chance Vegas

Chance Vegas je online casino sázkové kanceláře Chance. Nabízí jak online automaty, tak stolní hry ruletu a blackjack. Celkově je tu přes 400 her. Nejvíce z nich tvoří hrací automaty online. Jedny z nejnovějších jsou od výrobce Tech4bet. Pojďme si je před

projít na článek

Precizní a spolehlivé nástroje pro každého strojírenského profesionála

V dnešní době, kdy je konkurence v oblasti strojírenství obrovská, je klíčové mít k dispozici nástroje, které vám umožní pracovat rychle, efektivně a s nejvyšší možnou přesností. Společnost Michovský – TOOLS s.r.o., provozující stránky nastroje.cz, to ví,

projít na článek

Dají se vyhrát peníze na výherních automatech?

Mnoho z nás určitě už s výherními automaty do styku přišlo. Pokud []

projít na článek