Milovníky vaření i každého, kdo hledá nové pomocníky do kuchyně, potěší nová věrnostní kampaň obchodního řetězce BILLA. V jeho prodejnách nyní mohou se slevou až 73 % získat kolekci profesionálního kuchyňského nádobí MasterChef. V rámci nové kampaně BILLA nabídne svým zákazníkům odměnu za jejich pravidelné nákupy v podobě pomocníků do kuchyně. V kolekci MasterChef je celkem 8 výrobků. Zákazníci mohou vybírat například ze skladovacího boxu do lednice, mísy na mixování, dvou druhů kastrolů, tří druhů nepřilnavých pánví a rendlíku. Nádobí je vhodné pro všechny varné desky, včetně indukční, a má tělo, dno i rukojeť z nerezové oceli. Získat některé ze zlevněného kuchyňského náčiní je snadné. Pro dosažení slevy stačí, když zákazníci nakoupí kdykoliv v období od 18. ledna do 11. dubna v prodejnách BILLA. Za každých utracených 250 korun získají 1 nálepku, kterou si nalepí do své sbírací karty. Po získání 10 nebo 20 nálepek si zákazník zakoupí kterýkoli zlevněný výrobek za doplatek uvedený ve sbírací kartě, přičemž při nasbírání 20 nálepek je doplatek nižší – sleva se pohybuje v rozmezí od 68 až do 73 % původní ceny. Po nasbírání příslušeného počtu samolepek si zákazník vybere nádobí podle svého přání a doplatek uvedený ve sbírací kartě doplatí u pokladny. Nálepky mohou zákazníci sbírat až do 4. dubna. Nádobí MasterChef bude na prodejnách k dispozici až do 11. dubna.
BILLA trvale sníží po celém Česku ceny u vybraných výrobků. Zákazníci pocítí toto opatření u většiny základních potravin a spotřebního zboží. Řetězec bude o zlevněném zboží informovat v letácích, televizních spotech, na svých webových stránkách i v mobiln
projít na článekBonusový úvalský koncert Divokýho Billa na domácí půdě překvapil rekordní návštěvností. Kapelu na podiu podpořilo ještě více hostů, než bylo plánováno a došlo i na předání Zlatých desek za prodej novinkového alba "15". Na úvalském sportovišti se sešlo
Obchodní řetězec BILLA přichystal s blížícími se Velikonocemi svým zákazníkům několik novinek. Pro pohodlnější předsváteční nakupování spouští hned dvě slevové akce. Na další zlevněné zboží upozorní zákazníky na prodejnách speciální komunikace s beránkem,
projít na článekKampaň Ivana Korčoka měla minulý týden zastávky v Žilině a v Dunajské Stredě. Reportáž z mise na záchranu Slovenska od Marka Švehly najdete v Respektu 14/2024.
Minulý týden spustil Pilsner Urquell brandovou kampaň a zároveň s ní představuje novou komunikační platformu Chuť správných rozhodnutí. Základ kampaně tvoří TV spot vyprávějící příběh o tom, že má smysl dělat charakterní volby, i když nejsou samozřejmostí
projít na článek