Bing neukazuje reklamy pro požadavky okolo Super Bowl reklam, zatímco Google ano

Chtěli jste nějak posunout provoz k vašim Super Bowl reklamním kampaním? Pokud jste to zkusili na Bingu, tak jste trošičku tento rok narazili. Zatímco Google opět tento rok ukazuje reklamy v jejich výsledcích vyhledávání pro požadavky relevantní k termínu Super Bowl reklamy , Bing se očividně rozhodl, že nebude žádné placené vyhledávání ukazovat pro tyto typy požadavků. Rozhodnutí Bingu neukazovat vyhledávací reklamy pro požadavky jako super bowl reklamy a super bowl televizní reklamy je konsistentní s tím, co řekla publiku vedoucí pro vyhledávací evangelium Microsoftu, Christi Olson, na konferenci SMX West minulý týden, s tím, že společnost, podle jejího tvrzení, nebude mířit přesně na ten samý způsob, jak to funguje u Google. Primární cíl, sdělila, není poháněn ziskem, a, tedy, Bing často zvolí nezpeněžovat některé výsledky vyhledávání, na rozdíl od Google, jak je již implikováno výše. Jen tak mimochodem, internetové vyhledávače se vydaly stejnou cestou minulý rok, když Google měl reklamy, avšak Bing ne pro tyto typy požadavků na vyhledávání. Výsledky vyhledávání od Google s reklamami. Tady je několik snímků obrazovky od Ginny MArvin, která je nahrála také na Twitter, kde ukazovala výsledky vyhledávání od Google s reklamami pro požadavky na vyhledávání relevantní k Super Bowl reklamám. Výsledky vyhledávání Bing bez reklam. Naproti tomu výsledky vyhledávání od Bingu, které neukazují vůbec žádné reklamy: Proč na tom záleží. Ti inzerenti, kteří si chtěli popohnat vyhledávající k jejich on-line komponentům jejich Super Bowl reklamních kampaní, nebo chtěli jenom dosáhnout na ty lidi, které zajímalo zhlédnutí těchto reklam, opět tento rok utřeli, pokud zkusili jejich kampaně na Bingu. Ale samozřejmě, Google dovolil inzerentům zaměřit a cílit na takováto klíčová slova v jejich výsledcích vyhledávání, pravděpodobně proto, protože spousta Super Bowl reklam měla jakýsi druhý život na Youtube, který je vlastněný Googlem. Článek Bing neukazuje reklamy pro požadavky okolo Super Bowl reklam, zatímco Google ano se nejdříve objevil na Kvalitne-SEO.cz.

projít na článek

Google Ads gad=1 - Nový parametr v URL vstupních stránek

Nově můžete v Google Analytics pozorovat, že vstupní stránky obsahují parametr gad=1, který v adresách běžně nepoužíváte. Tento parametr do URL přidávají Google Ads pro lepší sledování návštěvníků, kteří přišli na web přes některý z vašich inzerátů/rekla

projít na článek

Jak psát reklamní texty na Facebook: Základy pro začátečníky

Reklama je jedním z nejlepších způsobů, jak oslovit zákazníky. Umožňuje oslovit tisíce lidí najednou. Problémem placené reklamy je, že stojí peníze. Často hodně peněz. Pustit se do placené reklamy proto vyžaduje trochu odvahy. Spousta lidí, která se k tom

projít na článek

Final results of Mystic Sk8 Cup 2023

street - men: 1. Ivan Monteiro [BRA] 2. Richard Tury [SVK] 3. Angelo Caro [PER] street - women: 1. Keet Oldenbeuving [NED] 2. Carla Karolina Silva [BRA] 3. Lore Bruggeman [BEL] bowl - men: 1. Kieran Woolley [AUS] 2. Ivan Federico [ITA] 3. Collin Grah

projít na článek

XXV. Bitters Czech Bowl přivítá Ostrava

Aktuálně je na programu nejvyšší soutěže amerického fotbalu Bitters ligy play off, které po semifinálových zápasech ve dnech 7. a 8. července uzavře ligu dne 14. července finále v Ostravě – XXV. Bitters Czech Bowl, kde se proti sobě postaví týmy Ostrava S

projít na článek

Opera nyní nativně blokuje reklamy

Záměr o implementaci blokátoru reklam (adblocku) nativně přímo do prohlížeče byl znám již dopředu, avšak nyní je možné této funkce v prohlížeči Opera využít naostro ve verzi 38.0! Do prohlížeče již tedy není nutné doinstalovávat externí doplňky. Mimo jiné

projít na článek