BMW M2 Nejprve je na řadě malé sportovní kupé, které přišlo na trh v roce 2015 jako pokračovatel řady BMW 1M. Pod kapotou tento prcek ukrývá třílitrový šestiválec doplněný o turbo, čímž se dostane až na výkon 370 koňských sil, což je na tak malý vůz, jakým M2 bez sebemenších pochybností jistě je, možná až příliš. Každopádně každý kilometr na silnici s něčím jako je BMW M2 si jistě užijete. Cena vozu se pohybuje někde okolo 1,5 milionu, což ho řadí mezi jedny z nejlevnějších emkových bavoráků . BMW M3/M4 Dalšími pány na holení jsou skoro identická auta. Mezi nejhlavnější rozdíl, tedy jak nejlépe poznat M3 od M4, je asi ten, že em čtyřka je ve verzi kupé, zatímco trojka se vyrábí v karoserii sedanu. Oba pohání opět šestiválec, zde ho v Bavorsku naladili na 431 koní (s příplatkem za verzi Competition 450). Nové kousky jsou k sehnání někde okolo 2,5 milionu korun. BMW M5 Nyní se dostáváme k asi největší ikoně celé bavorské značky, a to k takzvané královně této značky. Poprvé se zde setkáme s náhonem na všechna 4 kola, což u sportovních vozů z Bavorska není obvyklé. Nicméně zde se tento systém neskutečně povedl (dokonce si náhon můžete nastavit jen na kola zadní). V útrobách M5 je obrovsky silná V8 s objemem 4,4 litru doplněná o twin turbo, což nemůže mít za následek nic jiného než to, že vůz disponuje neuvěřitelným číslem v kolonce výkon, a to 447kW/600HP. Cena tohoto modelu se již také přehupuje přes 3 miliony korun. BMW M6 Jako poslední se do našeho výběru tentokrát dostává řada 6 a její nejnabušenější verze. U šestky máte na výběr, zda chcete karoserii kupé, nebo GranCoupé (čtyřdveřový sedan). Ať si vyberete tu nebo onu, vše ostatní krom počtu dveří se nemění. Pod kapotu vám Bavoři nadělí osm válců o objemu 4,4l, automat se sedmi stupni a stádo koní, které čítá celkem 560 jedinců. Cenovka nového modelu se pohybuje okolo 2 milionů korun. Tak co říkáte? Vybrali byste si? Článek BMW M se nejdříve objevil na Allambie.