BRAINE | Motif Discovery | Whitepaper

Vstoupili jsme do druhého roku řešení evropského projektu BRAINE zaměřeného na edge-computing a na velká data. S radostí uvádíme technický článek (white paper) o problematice automatizace dolování z procesních dat přímo u jejich zdroje. Vaše data tak vůbec nemusí opustit hranice podnikové sítě. Sbíráte data z výrobních procesů? Co byste s nimi mohli dokázat v oblasti prediktivní kontroly kvality či optimalizaci parametrů strojů? Podívejte se, jak vidíme budoucnost datové analýzy v reálném čase, která dohlíží na správný chod procesů dnem i nocí.

projít na článek

Heureka má nový Discovery Tribe

Komplexita a množství oblastí, kterým se věnujeme napříč všemi týmy v produktu i vývoji Heureka Group, si žádá rozdělení našich týmů do tribů. Proč? Chceme

projít na článek

Discovery & mobile first, aneb jak připravujeme novou responzivní Heureku

Produktový tým Heureky je složen z odborníků ve svém oboru a redesign neděláme formou „pojďme to udělat hezké“, ale každá připravovaná část podléhá BI anal&

projít na článek

From brews to spirits: Unveiling our unconventional juniper and hop creations

We present two news items that deserve a little attention on our website. They are unconventional variations of juniper and hops, one in the form of beer and the other in the form of gin. Let's find out more about them: Sour Juicy IPA This beer brings a

projít na článek

Power your success with Referrals

We have discussed some intriguing advantages for improving the workplace and health in earlier articles. However, thats not all we can offer our employees. Today, we are going to look at our referral program, which has a number of advantages for both find

projít na článek

Value-based bidding in Google Ads

What is Value based bidding? Value based bidding (VBB) enables you to maximise the total value of conversions generated by your Video action campaign. Value bidding comes with two bidding strategies: Max conversion value and target ROAS (tROAS). Wit

projít na článek