Březnové novinky pro publishery

Dvacátého března nás čeká první jarní den a my věříme, že se spolu s ním začne probouzet nejen příroda kolem nás, ale také celý e-commerce trh. Delší dny a krásnější počasí umožní pustit se do dosud odkládaných předělávek domu a zahrady, ale těžit z nich mohou i e-shopy s oblečením či sportovními potřebami. V únoru jsme však zažili více chladných než pěkných dní, a tak se pojďme podívat, jakou roli to sehrálo na výsledcích sítě. Novinky z Dognetu budou i nadále vycházet ve formě článku, videa, ale i jako podcast. Březnové novinky pro publishery vám ve videu přinášejí Zuzka a Mišo. Zastoupení trhů v únoru 2023 V únoru zůstává zastoupení jednotlivých trhů téměř beze změny. O 1 % si polepšil maďarský trh, zatímco podíl slovenského trhu na celkovém počtu konverzí o 1 % klesl. Shrnutí měsíce únor 2023 Počet konverzí – 67 511 Vyplacené provize publisherem – 262 682 € Celkový obrat e-shopů – 4 752 109 € Zastoupení segmentů v únoru 2023 V únoru má nadále nejvyšší podíl na počtu konverzí a výši provizí segment Bydlení a nábytek, a to i přesto, že oproti lednu jeho podíl na výši provizí klesl o 6 % a podíl na počtu konverzí o 3 %. Dobíhá ho segment Ostatní, jehož podíl na výši konverzí narostl o 2 % a podíl na výši provizí až o 6 %. V ostatních segmentech pozorujeme jen minimální změny. Změny v segmentech leden 2023 vs. únor 2023 Novoroční šetření, které jsme pozorovali v lednu, přetrvává i ve druhém měsíci letošního roku. Lidé více využívali finanční služby, kde narostl počet konverzí o 15 %. Naopak, neinvestovali do velkých předělávek svého bydlení, což může být důsledkem aktuální ekonomické situace, ale i proměnlivého únorového počasí. Nejvýraznější pokles konverzí vidíme v segmentu Bydlení a nábytek, a to o 28 %. Následuje elektro s poklesem o 23 % a další segmenty s poklesy 12 % – 17 %. Průměrná hodnota objednávky podle segmentů Trend rostoucí průměrné hodnoty objednávky pozorujeme také v únoru, a to ve všech segmentech kromě Elektro, kde průměrná hodnota o 2 eura klesla, a Sport, kde hodnota zůstala stejná. Výrazný nárůst vidíme zejména v segmentu Finance, kde dosáhla průměrná hodnota objednávky až 87 EUR, což je o 27 EUR více než v lednu. Průměrná hodnota provize podle segmentů V segmentu Finance nenarostla pouze průměrná hodnota objednávky, ale spolu s ní se o něco zvýšila i průměrná hodnota provize. Mírný nárůst vidíme i v segmentu Móda a krása, Zdraví a výživa, Sport a Ostatní. Naopak, průměrná hodnota provize mírně klesla v segmentech Bydlení a nábytek a Elektro, tedy v těch, ve kterých pozorujeme i největší pokles v počtu konverzí. Skokani února Skokani jsou kampaně, které procentuálně nejvíce rostly při srovnání ledna s únorem. Pro relevanci výsledků bereme v úvahu jen kampaně, které měly v lednu alespoň 50 a více konverzí. RO Reserved.com +195 % Born2Be.hu +150 % Wolt.com/cs/cze +62 % ENbook.cz +61 % PanAlfred.cz +55 % Wolt.com/sk/svk +51 % Bonprix.cz +47 % Alensa.hu +41 % SK Mohito.com +40 % Svět-koupelny.cz +35 % Flagranti.cz +33 % eyerim.cz +31 % Coffeein.sk +30 % Portsystem.sk +29 % EXIsport.cz +28 % Zerex.sk +27 % eyerim.sk +27 % Autovybava.sk +25 % EXIsport.com/sk +24 % Voyo.cz +21 % V tomto období lidé zvyknou oživit svůj šatník a postupně ho připravit na přicházející jaro, což se ukázalo i v našem žebříčku skokanů. Nejúspěšnějšími skokany jsou rumunská kampaň Reserved.com a maďarská kampaň Born2Be, ale vidíme zde i Bonprix.cz a slovenské Mohito. V únoru jsme však zažili více chladných a zamračených než slunečných dní, které sváděly k tomu, abychom trávili čas doma pod dekou s dobrým jídlem, pitím či knihou. Mezi skokany se tak objevili český a slovenský Wolt, Panalfred.cz či ENbook.cz. Kampaně s největšími výdělky v únoru 2023 Moebelix.cz Voyo.cz 4Home.cz 4Home.sk Moebelix.sk Svetla24.cz Venira.cz MerkuryMarket.sk Baumax.cz AndreaShop.sk Nejlépe vydělávajícím kampaním v únoru nadále kraluje Moebelix.cz. Ze šestého na druhé místo se probojovala kampaň Voyo.cz a už standardně zde vidíme i Moebelix.sk, české a slovenské 4home, Andreashop.sk a MerkuryMarket.sk. Nově se v žebříčku objevily kampaně Venira.cz a Baumax.cz. Nejlepší výdělky publisherů za únor 2023 Typ Počet prodejů Provize Ostatní 2 206 15 767 € Obsah 2 740 14 820 € Obsah 2 134 10 129 € Ostatní 2 988 8 480 € Obsah 983 8 282 € Ostatní 3 523 8 177 € Obsah 368 7 129 € Obsah 3 932 6 458 € Ostatní 2 659 5 920 € Obsah 1 146 5 908 € Obsah 835 5 866 € Ostatní 575 3 725 € Ostatní 622 3 439 € Obsah 552 2 954 € Ostatní 1 020 2 909 € “Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál. „Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery.” Tipy na březen Osmého března mají svátek všechny ženy a my našim publisherkám přejeme jen to nejlepší. Zároveň zaměřujeme vaši pozornost na kampaně s ženskou cílovou skupinou. Dermacol.sk / Dermacol.cz Provize: až 12 % Konverzní poměr: SK 12,77 % , CZ 9,02 % Původní česká značka Dermacol již více než půlstoletí zdokonaluje pleť a pečuje o krásu žen. Jeden z prvních krycích make-upů na světě vznikl v české laboratoři Dermacol. Už v šedesátých letech jej používaly hollywoodské hvězdy a Dermacol je i po padesáti letech synonymem pro dokonalý make-up nejen v České a Slovenské republice, ale také na celém světě. V kampani budou během března probíhat zajímavé akce: Od 1.3. do 15.3. – sleva 20 % na celou řadu péče o pleť.  Od 16.3. do 31.3. – sleva 20 % na make-upy a báze pod make-up.  Od 21.3. do 31.1. – 1+1 zdarma na parfémy a difuzéry. Aromakh.cz Provize: až 9 % Konverzní poměr: 27,91 % Sortimentem e-shopu jsou aromaterapeutické produkty vlastní výroby. Výhodou aromaterapeutických přípravků založených na éterických a rostlinných olejích a máslech je, že neobsahují cizorodé látky, které by organismus zbytečně zatěžovaly. Olejová kosmetika působí nejen svojí vůní, ale má široké spektrum dalších účinků. V nabídce najdete širokou nabídku krásných jarních vůní a přípravků zaměřených na problémy spojené s jarním ročním obdobím, jako je atopický ekzém, saunování, podpora imunity, detoxikace, velikonoční úklid nebo přípravky proti hmyzu a antiparazitika. Bloomrobbins.cz / Bloomrobbins.sk  Provize: 12 % Konverzní poměr: CZ 11,69 %, SK 0,83 %  V příchozích měsících bude třeba dbát na regeneraci vlasů, které již nebudeme schovávat pod čepicí. Bloom Robbins, kampaň, kterou jste dosud znali pod názvem Bloom Hair, prošla rebrandingem a rozšiřuje svoji řadu produktů. V Bloom Robbins věří, že opravdová krása září zevnitř, a právě proto jejich produkty už nejsou jen o zdravých vlasech, ale také o krásné pokožce, lepším spánku, imunitě a trávení. IncaCollagen.sk / IncaCollagen.cz Provize: až 20 % Konverzní poměr: SK 2,8 % , CZ 0,88 % Inca Collagen je doplněk stravy obsahující 100 % čistý mořský kolagen bez přísad. Ovlivňuje buněčnou obnovu, regeneraci a výživu pleti, pokožky, nehtů a vlasů, kterou po zimě všichni potřebujeme. Přestože si naše tělo kolagen přirozeně vytváří samo, jeho produkce se po 25. roce života snižuje o 1,5 % každý rok a začínají se objevovat známky stárnutí a opotřebení. Pravidelným doplňováním Bio-Aktivního kolagenu můžeme tento proces výrazně zpomalit a omezit. Autodielygafa.sk Provize: až 5 % Konverzní poměr: 21,77 % Po zimě se patří postarat nejen o naše zdraví, ale také zdraví našich aut. Kampaň Autodielygafa.sk je přední prodejce autodílů v B2C i B2B segmentu. Na e-shopu najdete široký výběr autopříslušenství a autokosmetiky, jakož i desetitisíce originálních náhradních dílů expresně skladem s dodáním na druhý den.The post Březnové novinky pro publishery first appeared on Affiliate síť zaměřená na obsahové publishery.

projít na článek

Hyper-V 2016: Novinky

Microsoft již oficiálně vydal novou verzi Windows Server 2016, jaké novinky obsahuje? V tomto článku se stručně seznámíme s nejzajímavějšími novinkami týkající The post Hyper-V 2016: Novinky first appeared on Michal Zobec: Virtuální PC Blog // ZOBEC Consu

projít na článek

Novinky v pedikúře pro sezonu 2010

Hana Kvisová představuje první dvě novinky v péči o nohy pro sezonu 2010. Více informací najdete v článku na mikroblogu: Novinky v pedikúře Hany Kvisové pro sezonu 2010 Nejvíce oceňovanou novinkou je větší dostupnost luxusního ošetření pedikúra Diamond Ar

projít na článek

Novinky v řešení vypadávání vlasů a řídkých vlasů

Máte-li přirozeně řídké vlasy nebo trpíte nadměrným padáním vlasů, je zapotřebí zvýšené péče o vlasy a pokožku hlavy. Poslední novinky v řešení vypadávání vlasů na rok 2021 naleznete v tomto článku. The post Novinky v řešení vypadávání vlasů a řídkých vla

projít na článek

Novinky a změny 2017

Milí milovníci puerhu a archivních čajů, po delší době, [] Příspěvek Novinky a změny 2017 pochází z puerh.cz

projít na článek

Dubnové novinky pro publishery

Březen uběhl jako voda a právě té nás čeká víc než dost během blížících se velikonočních svátků. Věříme, že nám přinesou pěkné počasí, které nás potěší nejen kvůli oblévačce a pomlázce, ale také kvůli předpokládanému nárůstu objednávek v e-shopech se sp

projít na článek