Čas převést byznys do online prostředí

Kamenné prodejny, které byly nuceny svoje podnikání pozastavit kvůli nouzovému stavu,...

projít na článek

Kudy vede cesta k zákazníkovi?

Zjištění cesty k zákazníkovi je jedna ze základních myšlenek, kterou si pokládám při realizaci marketingové strategie u každého nového klienta. A tento směr by měl zajímat úplně každého specialistu, ředitele nebo majitele firmy. Správné detekování této li

projít na článek

Práce s PDF soubory už vás nikdy nezaskočí

Stále častěji se setkávám při práci na počítači a v emailových přílohách s formátem PDF. Také čas od času potřebuji soubor upravit nebo třeba převést – konvertovat do jiného formátu a dále sním pracovat. Pokud jste se s podobnou problematikou setkali, mám

projít na článek

Chcete expandovat do zahraničí?

Všímaví odborníci na poli online marketingu si mohli povšimnout, že je čím dál častějším trendem expanze do zahraničí. Pokud jste nepostřehli toto směřování, tak jen přiblížím, že několik marketingových agentur začalo zveřejňovat svoji specializaci na pře

projít na článek

Upoutávka ONLINE InterGast VAŘENÍ

Upoutávka ONLINE InterGast VAŘENÍ Oblíbené InterGast VAŘENÍ jsme přesunuli do online prostředí. Profesionální kuchaři Lukáš Uher a David Hora v tomto krátkém videu projekt ONLINE InterGast VAŘENÍ představují. https://www.youtube

projít na článek

Pozor na snahy některých dodavatelů převést zákazníky na spotové ceny

Řada dodavatelů energií se snaží převést zákazníky z běžných ceníkových či fixovaných produktů na tzv. spotové ceny. Způsob stanovení ceny přitom často mění jednostranným oznámením, podobně jako by šlo o prostou úpravu ceníku. Takový postup může být v roz

projít na článek