Čerstvé zkušenosti s kampaní Performance Max

Performance Max je velmi diskutovaná kampaň, protože záleží na okolnostech, které ovlivňují, jak bude po spuštění fungovat. Zde na blogu jsem již psal o tom, jak docílit co nejvyššího výkonu, a nyní jsem se rozhodl toto téma oživit a sepsat svoje aktuální zkušenosti.

projít na článek

Jak spravovat PPC kampaně svépomocí?

V předchozím článku jsem rozebíral, jak vypadá profesionální správa PPC kampaní, co od ní očekávat a na co se připravit. Nyní bych se ale rád podíval na optimalizaci PPC kampaní z druhé strany, tedy při tzv. samosprávě.

projít na článek

Kolik vložit do kampaní během Vánoc?

Letošní vánoční článek věnuji zamyšlení nad rozpočty kampaní během svátečního období. Metod je hned několik, tak se na toto téma pojďme podívat.

projít na článek

Google zařadil vyšší rychlost. V nové kampani přirovnává textovou komunikaci iPhonů k pageru

Google pokračuje v kontaktní kampani #GetTheMessage • Komunikační služby od Applu přirovnává k pageru • Vše vyřeší přechod Applu ke službám RCS, ten to ale stále ignoruje

projít na článek

10x NE pro správnou tvorbu PPC kampaní

PPC kampaně jsou pro klienty často neoblíbenou záležitostí, a to zejména proto, že reklamě a její tvorbě příliš nerozumí nebo se třeba v minulosti spálili při svých pokusech. Sepsal jsem proto pro vás několik zásadních tipů, co při zakládání kampaní, ať u

projít na článek

Moje zkušenosti s Favi.cz

Od letošního února jsem měl možnost řešit správu kampaní u specializovaného vyhledávače Favi.cz. Celkově jsem byl z této pracovní příležitosti velice nadšený a plný očekávání, ale situace se nakonec vyvinula dost nezvykle. A proto bych se s vámi rád poděl

projít na článek