Certifikace Betelných šátků jako celého výrobku byla vstřícným krokem k zákazníkům

Jako certifikovaný kompletní výrobek s dobrozdáním od brněnského Textilního technického ústavu mohou od druhé poloviny dubna využívat nositelé polyesterové Betelné šátky z produkce MYJÓMI. Předtím se certifikace týkala výhradně nanofiltru, jenž šátek obsahuje. Protože však výrobek není zařazený v kategorii pracovně-ochranných pomůcek ani zdravotnického materiálu, jeho další certifikace původně v plánu nebyla. Nakonec k ní však na pozadí vyvíjející se koronavirové situace došlo. [su_custom_gallery source=media: 2796 limit=1 link=lightbox width=800 height=476 title=never] „Rozhodli jsme se k tomu víceméně pro klid našich zákazníků, kdy po zpřísnění vládních nařízení v březnu měli v některých případech problémy s prokázáním skutečnosti, že náš výrobek opravdu splňuje požadovaná kritéria ochrany,“ vyjádřil se předseda představenstva MYJÓMI družstva invalidů Petr Horký. Betelné šátky vznikly loni na jaře jako nový produkt šicích dílen, který družstvo prodává prostřednictvím e-shopu, a postupně se mezi zákazníky staly vyhledávaným artiklem. Důvodem jejich obliby je nejenom široká škála nabízených barev a vzorů, ale i možnost objednávky šátku s potiskem podle individuálního přání odběratele, případně zkombinování šátku s dalšími zajímavými doplňky z rukou „myjómáckých“ švadlenek, kterými jsou například čepice, čelenky či nákrčníky. Jedna kvalita, jedna cena Snahou družstva je nositelům opakovaně použitených Betelných šátků přinést funkční ochranu originálního vzhledu za co nejdostupnější cenu. V tom se liší od některých dalších výrobců, kteří kupříkladu využívají registrované ochranné známky zapsané v rejstříku úřadu průmyslového vlastnictví v podobě písmene R v kolečku za názvem produktu. To sice nemá přímý vliv na kvalitu, neboť se jedná především o marketingový nástroj, ale může se odrazit na vyšší ceně výrobku. Stejně tak MYJÓMI svým zákazníkům nenabízí rozdílnou kvalitu svých produktů v několika cenových relacích, což někdy poptávají zejména firmy se zájmem o větší odběr. Kvalita, ať už Betelných šátků, anebo i ponožek z brněnské pletací dílny, se prodává pouze jedna, stoprocentní, přičemž výrobky, které ji nesplňují, putují zdarma například na charitativní účely. „Svým přístupem bouráme zažité stereotypy, podle nichž chráněná dílna nabízí nekvalitní a předražené výrobky, které si zákazníci kupují ze soucitu se zdravotně hendikepovanými. Naši zaměstnanci odvádějí stoprocentní kvalitu, dovedou si vydělat peníze a přinášejí firmě benefit, na čemž si velice zakládáme,“ doplnil Petr Horký. The post Certifikace Betelných šátků jako celého výrobku byla vstřícným krokem k zákazníkům appeared first on Myjómi.

projít na článek

Otevření Mi Storu: Mladá Boleslav

Už jste se byli podívat? Před nedávnem byla otevřena nová Xiaomi prodejna v Mladé Boleslavi! Olympia v Mladé Boleslavi se konečně také dočkala otevření nového Xiaomi Mi Storu a zmíněná prodejna se stane již naší osmou v pořadí v České republice a rozšíří

projít na článek

Shrnutí roku 2020

Vážení zaměstnanci i příznivci MYJÓMI, máme za sebou složitý rok, nicméně i přes všechny problémy spojené s koronavirovou pandemií, jako bylo zastavení výroby, karantény a další omezení, se nám podařilo to, v co jsme před půl rokem nedoufali. Přes výrazný

projít na článek

Czech Masters 2023

S radostí oznamujeme, že CENTR GROUP byla hrdým partnerem a zajišťovala bezpečný průběh celého CZECH MASTERS 2023. Tato prestižní událost, spojující ty nejlepší golfisty naší doby, byla pro nás obrovskou poctou. Jako součást našeho partnerského úsilí jsme

projít na článek

AKCE PV 1h + podložka 6 PE

Vážení zákazníci, při objednání celého balení PV 1h obj. kód V165 (100 ks) dostanete Podl. 6 PE obj. kód VS110 (100ks) Podložky budou umístěny v uzavřeném balení výrobků PV 1h. Akce potrvá do vyprodání zásob. The post AKCE PV 1h + podložka 6 PE

projít na článek

Případová studie: Jak pomáhá linkbuilding k novým zákazníkům z vyhledávačům

Říká se, že z nuly se startuje nejlépe. Ne vždy je to pravda. Zejména v poslední době vyhledávače jako Google a Seznam na nové weby reagují vcelku pomalu. Nejsou ochotné je hned zaindexovat (projít si stránky a jejich obsah uložit do své databáze) a už vů

projít na článek