Přichází léto, které je považováno za okurkovou sezónu e-commerce. My do něj však letos vstupujeme s úsměvem a pozitivními očekáváními. Je to díky výsledkům, které v síti pozorujeme během celé první poloviny roku 2024. Každý měsíc přinesl meziroční nárůst v celkovém obratu, který vám publisheři přinesli. Nejvyšší nárůst jsme přitom zaznamenali v únoru, a to až o 18 %. Pojďme se podívat, co všechno máme nového: Tým Dognetu se rozrostl o 3 nové kolegy Jak jsme avizovali již začátkem letošního roku, připravujeme pro vás nový systém, jehož cílem je zpřehlednit vám práci s vašimi affiliate kampaněmi a otevřít dveře ke zcela novým možnostem spolupráce s publishery. O tom, že to myslíme vážně, svědčí i naše dva nové přírůstky do týmu programátorů, Miro a Michal. Dámskou část Dognetu tento měsíc vyvážila svým nástupem zase naše nová marketingová posila Danka. Velice se těšíme, že náš tým díky vaší důvěře může nadále růst a přinášet vám další férová řešení. Nový e-commerce časopis v online i v tištěné verzi Naši šikovní téměř-kolegové ze sesterského projektu E-commerce Bridge vydali nový časopis, který je dostupný nejen v digitální podobě, ale také v krásné tištěné verzi. V prvním čísle najdete shrnutí e-commerce novinek z prvního kvartálu, článek o efektivitě influencerů a mnoho rozhovorů se zajímavými osobnostmi. Například Tony Dúbravec prozradil, co dělají velcí hráči na sociálních sítích lépe než ostatní a Dalibor Cicman přispěl 5 radami, které si on sám osvojil v byznysu. Více o časopisu se dozvíte v tomto videu. A co je na tom nejlepší? Časopisy na celý rok dostanete domů nebo do firmy zcela zdarma. Přihlaste se k předplatnému zde. Zvyšte svůj počet prodejů díky CSS partnerům Pokud jste ještě nevyzkoušeli zapojit do své affiliate kampaně CSS partnery, je ten nejvyšší čas. V posledních měsících pozorujeme zvýšený zájem o tento typ spolupráce a jsme rádi, že vám umíme v Dognetu nabídnout několik šikovných a zkušených partnerů, kteří dosahují skvělých výsledků. Díky affiliate spolupráci můžete čerpat benefity jejich expertizy, a to pouze za cenu provizí ze zprostředkovaných prodejů. O všech výhodách spolupráce s CSS publishery si můžete přečíst v našem novém článku. Konference a přednášky První měsíce letošního roku patřily zajímavým pražským konferencím. My jsme si je nenechali ujít, abychom si s vámi mohli promluvit o vašich i našich novinkách. V únoru jsme se zúčastnili nové konference Ecommerce Prague zaměřené na e-shopy, které chtějí expandovat. Program zahrnoval skvělé speakery a prostor pro kvalitní networking, na základě čehož hodnotíme první ročník mimořádně pozitivně. V dubnu jsme s naším stánkem navštívili Baselinker EXPO plnou přednášek, workshopů a zajímavých vystavovatelů. Náš country manažer pro Českou republiku Roman zde vystoupil s přednáškou o možnosti využití affiliate marketingu při expanzi do zahraničí. Tradičně jsme nesměli chybět ani na květnovém Reshoperu, který navštěvujeme pravidelně již čtvrtým rokem. Spolu s více než 130 vystavovateli a 4 000 majiteli e-shopů z Česka i Slovenska jsme si povídali o nejnovějších trendech, produktech a službách v e-commerce. Naši tour po pražských konferencích jsme zakončili jako zlatý partner konference GECOMCON zaměřené na potřeby zákazníka, která se konala v krásném prostředí Pražského hradu. Dognet na Balkáně i v Maďarsku V Dognetu se soustředíme nejen na Slovensko a Česko, ale také na zahraniční trhy. Ty jsou v rukou našich skvělých country manažerů Katky pro Maďarsko a Čeda pro Balkán. Katka za svými klienty vycestovala do Budapešti na Ecommerce Expo, která dopadla nad naše očekávání. Velmi nás překvapil zájem o affiliate marketing ze strany návštěvníků, o kterých u našeho stánku nebyla nouze. Již druhý rok jsme byli partnerem konference Konverzija v Banja Luke, kde zkušenosti s affiliate marketingem sdíleli s návštěvníky v našem stánku Čedo a Vojta. Během dvou dnů navštívilo konferenci přes 500 návštěvníků a my se velmi těšíme, že balkánský trh rychle roste a můžeme být u toho. HotDognet tentokrát jinak Před létem jsme se již tradičně setkali s našimi publishery na letním HotDognetu, kde jsme si u chutných hotdogů od Regal Burgeru a dobrém drinku promluvili o tom, co máme nového. Kromě příjemného networkingu v neformální atmosféře, kterým je HotDognet ikonický, jsme si však připravili tentokrát pro všechny návštěvníky novinku dva speciální hosty z řad našich inzerentů. Těšíme se, že naše pozvání přijali Matej Tomašovský z Berlin Brands Group a Tomáš Obal z Decathlonu, kteří popovídali o jejich přístupu k affiliate spolupráci a odpovídali na otázky publisherů v panelové diskusi. Desítky návštěvníků a množství otázek nás utvrdilo o zájmu publisherů rozvíjet spolupráci s inzerenty ke spokojenosti obou stran. Věříme, že se vám bude během následujících měsíců dařit jak obchodně, tak osobně a najdete si čas k odpočinku a načerpání nových sil do hlavní sezóny. My jsme pro vás, samozřejmě, k dispozici také během celého léta. The post Červnové novinky pro inzerenty first appeared on Affiliate síť zaměřená na obsahové publishery.
Microsoft již oficiálně vydal novou verzi Windows Server 2016, jaké novinky obsahuje? V tomto článku se stručně seznámíme s nejzajímavějšími novinkami týkající The post Hyper-V 2016: Novinky first appeared on Michal Zobec: Virtuální PC Blog // ZOBEC Consu
projít na článekHana Kvisová představuje první dvě novinky v péči o nohy pro sezonu 2010. Více informací najdete v článku na mikroblogu: Novinky v pedikúře Hany Kvisové pro sezonu 2010 Nejvíce oceňovanou novinkou je větší dostupnost luxusního ošetření pedikúra Diamond Ar
projít na článekMáte-li přirozeně řídké vlasy nebo trpíte nadměrným padáním vlasů, je zapotřebí zvýšené péče o vlasy a pokožku hlavy. Poslední novinky v řešení vypadávání vlasů na rok 2021 naleznete v tomto článku. The post Novinky v řešení vypadávání vlasů a řídkých vla
projít na článekMilí milovníci puerhu a archivních čajů, po delší době, [] Příspěvek Novinky a změny 2017 pochází z puerh.cz
projít na článekSklep na Karpatské 6 znovu ožil a voněl čerstvými hotdogy, které k affiliate meetupu HotDognet už neodmyslitelně patří. Tentokrát jsme ale program pojali jinak – nepředstavili jsme se jako síť nebo marketingoví experti, ale prostor jsme věnovali přímo naš