Pro každého druhého Čecha je udržitelnost důležitý faktor, který zvažuje při nákupu módy. Nejdůležitějším aspektem, který Češi při rozhodování o nákupu udržitelné verze produktu zvažují, je cena. Mladší generace dokáže o nákupu udržitelné módy přesvědčit ale také design produktu či samotná značka. Vyplývá to z březnového reprezentativního online průzkumu agentury NMS Market Research. The post Češi a Češky se o udržitelnou módu zajímají. Aktivně udržitelnost zvažuje polovina nakupujících. appeared first on NMS Market Research.
Češi patří k národům, které upřednostňují vlastní bydlení před nájemním. Ve svém touží žít nejen starší lidé, ale i mladší generace, tzv. mileniálové. Zatímco jejich vrstevníci např. ve Velké Británii, Švýcarsku nebo Německu bydlí raději v nájmu, mladí Če
projít na článekDubnové ceny vč. Ferrari byly rozdány. Tento měsíc už začínám více dělat návody a nějaké strategie a lidé se zajímají o Pure u nás čím dál více, nebo alespoň mě chodí dotazy, že se chtějí zapojit. To budou také v dohledné době online prezentace, díky kte
projít na článekDubnové ceny vč. Ferrari byly rozdány. Tento měsíc už začínám více dělat návody a nějaké strategie a lidé se zajímají o Pure u nás čím dál více, nebo alespoň mě chodí dotazy, že se chtějí zapojit. To budou také v dohledné době online prezentace, díky kte
projít na článekMojo patří k mobilním aplikacím, které jsou určené zejména pro tvorbu obsahových reklam a příběhů na sociálních sítích. V placeném módu ji používám již druhým rokem, a proto vám rád přiblížím její kvality.
projít na článekV květnu 2024 vydala Evropská unie nové šetření Eurobarometr Mladí lidé a demokracie (Eurobarometer on Youth and Democracy). Věnovalo se i zájmu mladých lidí o zahraniční aktivity v EU. Šetření proběhlo v návaznosti na Evropský rok mládeže 2022 a volby do
projít na článek