Dlouhodobý pokles reálných mezd už musela velká většina českých zaměstnanců promítnout i do svého nákupního chování. Ve snaze ušetřit se ještě více zapojují do věrnostních programů a platí zákaznickými kartami. 83 % Čechů také nakupuje podle slevových letáků nebo akcí. Největší změnou v reakci na krizi je však omezení nákupu zbytného zboží, jako jsou například sladkosti a pochutiny, ke kterému nově přistoupilo téměř 30 % lidí. Vyplývá to z Barometru zaměstnanců společnosti Up Česká republika…
Blízko Severního pólu se lidé musejí spoléhat na pravidelné zásobování. A co se děje na jedné takové lodi dovážející zásoby, můžeme vidět v tomto videu.
projít na článekKaždá maloobchodní a velkoobchodní firma, která chce zdravě růst, mít variabilní a fixní náklady pod kontrolou a nedostat se do finančních problémů, by měla efektivně řídit zásoby a sortiment.
projít na článekHovory s mámou 3/7 Dokumentaristka Helena Třeštíková v rozhovoru s dcerou Hanou vypráví o úskalích při natáčení časosběrného cyklu Manželskě etudy a životě v osmdesátých letech
S letáky se setkáváme na každém kroku. V podstatě se jedná o tiskovinu, která nám předává informace nejen o produktech, ale rovněž o různých akcích, školení, trzích, zkrátka o všem možném. I když je obsah zcela odlišný, jedno mají vždy společné. Potřebují
lt;img src= https://cdn.xsd.cz/resize/9debf74ede88307fa69841571f84c50d_extract=3,0,1889,1063_resize=720,405_.jpg?hash=d275a6b70ee87b2e93b40056b8637e3a alt= Česko - USA 1:0. Češi si na domácím šampionátu zahrají o medaile!; Zdroj foto: Reuters width= 720
projít na článek