Když se výrobce rozhodne s různými, byť nárazovými změnami cen pracovat, může se těšit, že jeho prodeje se mohou stát velkou jízdou na horské dráze. Po sešupu, kvůli kterému pravděpodobně dojde ke změně ceny, dojde k několika lepším chvílím, právě na základě akce, v momentě, kdy se pak dají ceny do normálu, objeví se zase propad. Potom zase mírné zvýšení. Tomuto se říká podle odborníků na promo akce SLEVOVÁ PAST. Tyto informace vyplývají z informací, které byly zveřejněny v souvislosti s promoční strategií Kofoly. Jako jedna z mála veřejně Kofola vyložila karty ohledně situace a obchodníci potvrzují, že posledních dvacet let jsou promoční akce jedním z největších témat, které se řeší. Pro nás jako pro klienty je to samozřejmě zajímavé, protože to může znamenat, že pokaždé, když jdeme na nákup, najdeme ve slevě nějaký produkt z řady nápojů, mléčných výrobků, ovoce, zeleniny, těstovin, piva či rumu. To však právě pro dané výrobce a obchody znamená velké ztráty na části zisku. Podle dostupných zdrojů bylo ještě před deseti lety zboží se slevou prodáváno tak, že se na tržbách obchodů podílelo pouze ze 30 %. Nyní se toto zboží na tržbách podílí již 55 %. Obecně lze říci, že akce způsobují výrobcům prudké zvyšování objemu a prodejů a t klidně až o 400 %. To vše samozřejmě záleží na tom, jak dobře jsou naplánované a načasované, zda je zboží dobře v obchodě umístěné a včas dodávané. Na druhé straně však i podle Kofoly způsobují výrobcům problém s výrobou a zákazníky podněcuje k tomu, že nemají ke značce takovou důvěru. Z celosvětových průzkumů vyplývá, že 72% akcí na zboží či služby se nevyplácí. Pokud se totiž načtou ztráty na marži, investice do tisku plakátů, letáků, logistiku, je většinou promo akce pouze způsob, jak zboží jakkoli prodat, nikoli na tom vydělat.Mistři v akcích jsme my! Obecně se dá říci, že zboží prodávané ve slevách v Evropě je žádané, ale Češi patří mezi opravdu mezi slevové mistry. I přes to, že situace kolem akcí se řeší již téměř dvacet let, i nadále stále rostou čísla, která ukazují podíl zboží prodávaný ve slevách a to i přes to, že česká ekonomika je na tom stále dobře a mzdy průměrně u nás stále rostou.Které zboží nejvíce v akci kupují mistři? Mezi potraviny, které se nejvíce prodávají v akci patří: · mražené hranolky · hotová chlazená jídla · knedlíky v prášku Odborníci na tuto problematiku varují, že vyřešit tuto nebezpečnou situaci se slevami, není. Podle antimonopolního pravidla se totiž výrobci nemohou domluvit na jednotném postupu, neboť by je postihl velký trest. Článek Češi milují slevy, které likvidují výrobce! se nejdříve objevil na Mmbb.
Slevy mohou být lákadlem a pobídkou k tomu, aby na našem e-shopu zákazník nakoupil. Ale je potřeba dávat slevy? A nebo jak je správně nastavit a komunikovat? Slyší na slevy návštěvníci našich e-shopů? Ano i ne. Navíc od letošního roku (rok 2023) platí v Č
projít na článekBěhem září se na Netflixu objevilo několik nových seriálů, v tomto článku si tradičně ukážeme 5, které Češi sledují nejvíce. První místo obsadila pirátská dobrodružná akce One Piece, na druhém místě se nachází krimi thriller Kdo je Erin Carterová?, třetí
Průzkum z roku 2018 ukazuje na to, že Češi milují domácí mazlíčky, a to natolik, že více, než polovina z nich je do domácností přijata z útulků. Dle průzkumu tedy více než čtyřicet procent domácností, které mají doma kočku, si ji vzalo z útulku. Dále z vý
V září se na Netflix podívalo několik nových filmů, v tomto článku se mrkneme na TOP 5, které Češi sledují. Dominuje romantická komedie Vyber lásku, která zaujme svými interaktivními prvky, druhé místo obsadila další komedie – Rozhodně nejsi zvaná na mou
Každý měsíc vám přinášíme pravidelný žebříček Top 10 aplikací, které Češi nejvíce stahují z Google Play. Návrat do škol je na tomto seznamu vidět přímo ukázkově, mimo Bakalářů a různých dalších školních aplikací, se po delší době vrací třeba i aplikace Du