Češi se nepolepšili, pouze 5 minut studuje podmínky úvěru třetina lidí

Čerstvý průzkum úvěrové společnosti Cofidis ukázal, že třetina lidí studuje obchodní podmínky před podpisem úvěrové smlouvy maximálně 5 minut. Ve srovnání s rokem 2014 lidí s tímto přístupem dokonce mírně přibylo. Do budoucna by se ovšem mohla tato nelichotivá bilance zlepšit. Z věkových skupin totiž dopadli nejlépe mladí lidé do 26 let věku. Nejméně obezřetní jsou naopak lidé se základním vzděláním.

projít na článek

Češi zůstávají obezřetní i v koronakrizi. 70 % z nich studuje úvěrové podmínky alespoň hodinu

Češi jsou při žádostech o půjčku stále obezřetní a podmínkám úvěrů věnují patřičnou pozornost. Tento výsledek dosud negativně neovlivnila ani koronavirová krize. Třetina lidí studuje podmínky úvěru více než hodinu svého času. Naopak do pěti minut je se čt

projít na článek

Průzkum: třetina Čechů studuje podmínky úvěru pouze 5 minut

Třetina zájemců o úvěr studuje obchodní podmínky před podpisem smlouvy maximálně 5 minut. Dobrou zprávou je, že 30 % žadatelů o úvěr jim věnuje hodinu a pouze necelá desetina Čechů nečte obchodní podmínky před podpisem úvěrové smlouvy vůbec. Nejlehkovážně

projít na článek

Koronakrize Čechům na obezřetnosti neubrala. Alespoň hodinu studuje podmínky úvěru 70 % lidí

Češi se ve vztahu k úvěrům již několik posledních let chovají stále zodpovědněji. Tento trend negativně neovlivnila ani koronavirová krize. Více než třetina lidí věnuje studování obchodních podmínek úvěru před jeho podepsáním více než hodinu svého času, č

projít na článek

Češi se polepšili: Více než hodinu studuje podmínky úvěru 40 % lidí

Češi se ve vztahu k úvěrům chovají rok od roku zodpovědněji. Téměř 40 % z nich věnuje studování obchodních podmínek úvěru před jeho podepsáním více než hodinu svého času, pětina lidí dokonce minimálně jeden den. Podle pravidelného průzkumu společnosti Cof

projít na článek

Češi podceňují skryté poplatky u úvěrů

Transparentní podmínky jsou při výběru poskytovatele úvěru klíčovým parametrem jen pro 3 % Čechů. Více lidí se tak rozhoduje např. i podle reklamy. Tuto překvapivou bilanci ukázal aktuální průzkum společnosti Cofidis. Vůbec nejdůležitějším aspektem je pod

projít na článek