S blížícím se koncem roku jsem provedl pravidelný průzkum českého trhu v oblasti e-commerce. Zejména jsem si chtěl udělat představu o datech, která se za poslední rok změnila. Pojďme se tedy podívat na e-commerce sumář za rok 2021.
Problémy v online byznysu ovšem zásadně ovlivňuje fakt, že během doby koronavirové vzniklo mnoho nových projektů – některé tak trochu náhodně, v horším případě se zjevily takové e-shopy, které využily pandemickou vlnu růstu e-commerce.
projít na článekSpolečnosti Heureka a Asociace pro elektronickou komerci (APEK) vydaly velmi zajímavou tiskovou zprávu na téma, jak vypadala česká e-commerce v loňském roce. Jak už jsem několikrát naznačoval ve svých newsletterech, potvrdilo se, že na českém onlinovém tr
projít na článekNakupování v e-shopech se stalo běžnou součástí našich životů. V příštích letech se však můžeme stát na tomto poli svědky změn, které budou skutečně revoluční a celý proces ještě zjednoduší. Online nákupy jsou nadále na vzestupu Nedůvěra – to byl pocit, k
International Ecommerce Summit 2023 již potřetí představí trendy české i světové e-commerce scény. Dognet bude GOLD partnerem této významné události a společně s naším strategickým partnerem Tradedoubler budeme diskutovat o možnostech expanze a spolupráce
Tématem budování brandu jsem se již kdysi na blogu zabýval, ale rád jej opět otevřu, protože mám pocit, že poctivě postavená značka bude mít letos velký vliv na úspěch ve-commerce. A proč si to myslím?
projít na článek