Česká marketingová společnost (ČMS), která se zaměřuje především na podporu komunikace mezi marketingovými odborníky, zvyšování kvality marketingového řízení a marketingových činností i jejich etického rozměru, vznikla 18. května 1990. V uplynulých letech sehrála významnou roli na poli marketingu a vypracovala se na přední místo mezi institucemi, které se touto problematikou zabývají. O její vznik a úspěšné fungování se velkou měrou zasloužila její současná čestná prezidentka a viceprezidentka doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. Jednou z nejdůležitějších aktivit je vydávání časopisu Marketing a komunikace, čtvrtletního odborného periodika, které už přes dvě desítky let informuje odbornou veřejnost i řadu dalších čtenářů o nejdůležitějších událostech a počinech v oblasti marketingu. Prezidium ČMS vyhlašuje každoročně soutěž Marketér roku, jejímž cílem je výběr osobností, které se podílejí na úspěšném rozvoji vlastní firmy či instituce, i na rozvoji marketingu všeobecně. Letos je jí už 15 let. V posledních letech se stalo součástí hlavní soutěže i klání zaměřené na vysokoškolské studenty marketingových oborů pod názvem Mladý delfín. ČMS také zajišťuje rozsáhlou knihovnu včetně časopisů, konference, semináře, poradenství, kontakty se školami, kontakty s firmami, vzájemné propojení subjektů, diskusní fóra, certifikáty marketingových odborníků a řadu dalších speciálních akcí.
Česká marketingová společnost vyhlásila jubilejní patnáctý ročník soutěže Marketér roku za rok 2019. Vyhlášení proběhlo v rámci odborného semináře Reklama drahá nebo účinná, který 20. listopadu v Praze pořádala Česká marketingová společnost spolu s Klubem
projít na článekParádní jízda Barbory Krejčíkové Wimbledonem pokračuje. Česká tenistka zvrátila průběh semifinále s Elenou Rybakinovou z Kazachstánu a zahraje si finále legendárního grandslamu. Krejčíková zvítězila 3:6, 6:3 a 6:4. Ve finále ji čeká Italka Jasmine Paolini
projít na článekAKCENTA CZ rozvířila svým vstupem na finanční trh v roce 1997 stojaté bankovní vody. Jejím cílem bylo nabídnout firmám efektivnější způsob, jak realizovat zahraniční platby a devizové operace. Tato ryze česká firma uspěla, dnes má přes 30 tisíc klientů a
projít na článekČeská společnost by měla přehodnotit víru ve vlastní toleranci
Vlaječka Česká - 6 x 8 cm Originální vlaječka Česká republika, kterou používá AČR. Vlaječky se přišívají na výstroj.
projít na článek