Chcete mít přehled o plánovaných odstávkách eWay-Cloudu? Přihlaste se k automatickým notifikacím

Služba Service status umožňuje uživatelům eWay-CRM mít neustálý přehled o dostupnosti služeb, jako je eWay-Cloud, Helpdesk a podobně. Novinkou je, že tato služba byla převedena na jinou technologii, což bohužel pro stávající uživatele znamená, že se k automatickým notifikacím musí přihlásit znovu. Naštěstí je to neuvěřitelně rychlé a změna přináší zlepšení samotné služby. Co je to Service status? Ne všichni uživatelé eWay-CRM službu Service status znají. Je to stránka, pomocí které mají uživatelé i zákaznická podpora eWay-CRM přehled o tom, kdy byl nějaký výpadek ve službách jako je eWay-Cloud, Helpdesk, Licenční server, Emailové kampaně, nebo webové stránky eWay-CRM. Stránka se obnovuje každou minutu a jsou tam podrobně zobrazeny aktuální statusy jednotlivých služeb. Pokud se tedy stane, že by vám nefungovala některá ze služeb eWay-CRM, na stránce Service status si můžete rychle ověřit, zda nedošlo k výpadku, a poté případně kontaktovat naší zákaznickou podporu. Jak ukazuje náhled na historii tzv. „uptimu“ serverů eWay-CRM, k neočekávaným výpadkům služeb dochází z dlouhodobého hlediska minimálně. Během roku však je potřeba počítat s několika krátkými odstávkami eWay-Cloudu z důvodu údržby. Proto vám doporučujeme se přihlásit k odběru notifikací, které vás o plánovaných odstávkách budou informovat s předstihem. Jak se k automatickým notifikacím přihlásit? K odběru automatických notifikací se můžete přihlásit velice jednoduše. Stačí kliknout na ikonu se zvonečkem vpravo nahoře na stránce Service status, vyplnit e-mailovou adresu a kliknout na Subscribe. „Bohužel bychom chtěli poprosit všechny uživatele, kteří naše automatické notifikace o výpadcích již používali, aby se na stránkách Service status znovu zaregistrovali,“ říká vedoucí zákaznické podpory eWay-CRM, David Coufal, a dodává: „přešli jsme na jinou technologii, která nám umožňuje lépe monitorovat naše služby a díky tomu poskytovat našim zákazníkům lepší přehled o tom, když dojde k nějakému nečekanému výpadku.“ The post Chcete mít přehled o plánovaných odstávkách eWay-Cloudu? Přihlaste se k automatickým notifikacím appeared first on eWay-CRM.

projít na článek

Jak přepnout na starý vzhled eWay-CRM

VĚDĚLI JSTE, že po vydání nové eWay-CRM 7 můžete změnit vzhled uživatelského rozhraní a používat to, na které jste zvyklí z předchozích verzí? Postup je velmi rychlý a jednoduchý: Otevřete libovolnou položku eWay-CRM (Kontakt, Společnost, Příležitost a

projít na článek

Jak přiřadit licenci eWay-CRM k uživateli

VĚDĚLI JSTE, že můžete rychle upravit licenci uživatele eWay-CRM? Pokud z vaší společnosti odejde zaměstnanec nebo chcete přejít na vyšší licenci eWay-CRM, můžete změnu provést sami. Přejděte do Centra pro správu. V hlavní nabídce vlevo vyberte Uživate

projít na článek

Jak získat rychlý přehled o posledních aktivitách kolegů

VĚDĚLI JSTE, že v eWay-CRM můžete získat rychlý manažerský přehled o posledních aktivitách vašich kolegů třeba i na cestách? Stačí si otevřít eWay-CRM Web a další postup už je velmi rychlý a snadný. Přejděte do modulu Uživatelé. V seznamu klikněte na ř

projít na článek

Jak otevřít Centrum pro správu přímo z eWay-CRM pro Microsoft 365

VĚDĚLI JSTE že Centrum pro správu můžete otevřít přímo z eWay-CRM pro Microsoft 365? V Centru pro správu eWay-CRM můžete spravovat účty a uživatelská oprávnění, přizpůsobit si váš systém, nebo třeba provádět aktualizace na novější verzi. Pokud používáte h

projít na článek

Jak v eWay-CRM uchovat dokumenty a e-maily přístupné i offline

VĚDĚLI JSTE že můžete dokumenty a e-maily v eWay-CRM uchovávat offline? Dostanete se k nim pak i bez internetu. Stačí: Přejít do seznamu dokumentů (nebo e-mailů). Vybrat položky, které chcete uchovat offline. Kliknout na vybrané položky pravým tlačítkem

projít na článek