Co je nového na sociálních sítích?

Instagram prý zvyšuje dosahy fotkám. A nebo ani ne. Instagram v lednu ohlásil, že se v doručování obsahu znovu zaměří na fotografie, které do té doby upozaďoval. Bude testovat, jak jeho uživatelé na statický obsah reagují oproti reelsům. A pokud ne podstatně více, tak se zase vrátí k většímu doručování reels. Myslíme, že je jasné, jak to skončí – dynamický obsah vede na všech platformách. Nejsme z tohohle testu moudrý ani my, takže zatím čekáme, co se bude dít. A myslíme, že možná ani nic. Vkládání GIFů do komentářů na IG. Donutí to uživatele víc komentovat? Pokud používáte Instagram, asi dobře víte, že touha okomentovat nějaký příspěvek je i u vás zcela minimální. Instagram prostě není dělaný na komentáře, ale dělá vše pro to, aby své uživatele v této oblasti víc motivoval. Situaci by trochu mohlo zlepšit vkládání Gifů, které už teď v některých zemích funguje. My už se nemůžem dočkat! Reklamy na Linkedinu. Podle uživatelů známka vaší profesionality. Linkedin zveřejnil výzkum s výsledky, jak jeho uživatelé vnímají reklamu na této platformě. Jaký v nich reklama vyvolává sentiment a co si myslí o značce, která takto inzeruje. Podle 92 % respondentů působí značka profesionálněji a 50 % z nich vnímá značku jako kvalitnější než ostatní. Víc o výzkumu tady. Meta: placené ověření. Reakce na Twitter? Meta spouští placený ověřovací program, který by měl fungovat na podobné bázi jako ten na Twitteru. Novinka byla zatím zavedena v Austrálii a na Novém Zélandu, další země se dočkají postupně. Modré fajfky byly doteď u ověřených účtu zdarma. Meta ale slibuje, že kromě ověření nabídne i větší dosahy obsahu, proaktivní ochranu účtu nebo třeba lepší přístup k podpoře. Cenovka za měsíční tarif by měla začínat na 11,99 dolarech.

projít na článek

Novinky v autoškole 2024

Rok 2024 se nese ve znamení velkých změn v dopravě, které souvisejí nejen s úpravou silničního zákona. Reaguje na ně 45 nových otázek, které budou od 10. března 2024 součástí teoretické zkoušky v autoškole. Nové otázky i ty, ve kterých se často chybuje, s

projít na článek

2 x 2 x 2

2x Firemní akce 2x Video 2x Fotografie. Ve dvou dnech, 5.3. Ostrava, 6.3. Praha Vždy dodané v den akce. Mnoho příspěvků na sociálních sítích. Článek 2 x 2 x 2 se nejdříve objevil na Filmark

projít na článek

BOURÁNÍ MOSTU D10

2 minutové video ze záběrů natočených před, z bourání mostu a po bourání železničního mostu přes dálnici D10 u Brandýsa nad Labem v noci z 10. na 11.8. Na socialních sítích zhotovitele: .a fotografie: Článek BOURÁNÍ MOSTU D10 se nejdříve

projít na článek

Laik je rychlejší, než komentář

Tuhle skutečnost si uvědomuje snad každý, kdo se pohybuje na sociálních sítích. A je pravdou, že i takový laik má svoji velkou váhu. Většina uživatelů sledující IG se totiž na tuto speciální metriku vždycky zaměří, je to první, co jim dá impulz k tomu, co

projít na článek

Spolu to dokážeme… (Volby 2021)

Už hodně dlouho jsem zde na blogu nic nepsal, protože na psaní obsáhlejších článků není čas a vše ostatní vyřídím na sociálních sítích – takže doporučuji sledovat můj Facebook, Twitter a Instagram . Nicméně je tu opět čas voleb a s ním i čas rozhodování –

projít na článek