Pokud se trochu zabýváte SEO optimalizací či tvorbou www stránek, pak jste zcela jistě už někdy slyšeli o pojmu PR (PRank), SR (SRank) či ranking stránek. Existuje však stále mnoho lidí, kteří nemají příliš ponětí, co tato označení znamenají, proto doufám, že můj článek jim to trochu přiblíží. PageRank (PRank) versus S-Rank? Označení PageRank je používáno vyhledávačem Google a jeho cílem je ohodnotit důležitost webu, co že podobné, jako u jeho kolegy S-Rank, který je jakýmsi bodem hodnocení pro Seznam.cz. Obecně tedy platí, že čím lepší hodnocení webové stránky mají, tím více si je vyhledávač považují. Bodové hodnocení PageRank PRank je počítán na bodové stupnici od 0 10, přičemž každá nová stránka má hodnotu 0. S přibývajícím kvalitním obsahem, počtem zpětných odkazů a dalších SEO faktorů je hodnota stránky stále vyšší. Jen málo www stránek však dosáhne na PR vyšší než 5 (většinou se jedná spíše o firemní stránky) a top pozici 10 má pouze samotný Google. Bodové hodnocení SRank Podobné bodové hodnocení webových stránek má i náš největší český vyhledávač Seznam.cz. Ten boduje na stupnici od 0 100 (nyní zaokrouhlováno také na celé desítky jako u PR, tedy od 0-10). Také u něj platí pravidlo, že každá nový stránka má 0 S-Rank. Kde zjistit ranky webové stránky? Ranky webových stránek lze zjistit různými SEO nástroji. Jedním z nich je např. velice užitečný a zajímavý nástroj SEO Profesional Toolbar1.3.0, který si lehce nainstalujete do vašeho internetového prohlížeče. Na horní liště vám pak vznikne ikonka šipky díky níž rychle poznáte nejen jaké jsou ranky vašich stránek, ale i počet zaindexovaných stránek, odkazů aj. Jedno je ale třeba zdůraznit vysoké ranky, ať již se jedná o PR či SR vám rozhodně nezaručují vysokou návštěvnost webu. I nové weby s malými či žádnými ranky mohou mít lepší návštěvnost. Pokud tedy shrneme uvedené poznatky, musíme konstatovat, že ranky jsou hodnoty dosti přeceňované a záleží vždy na tom, jak chcete vaše webové stránky využívat.
Dnešního dne se podařilo dosažení rekordu v návštěvnosti za 1 měsíc, a to překročili jsme 5000 návštěvníků našich stránek. Děkujeme, potěšili jste nás.
Jak každý jistě zaregistroval, že padla hranice 100 000 návštěvníků našich stránek.
Jistě jste si všimli, že jsme nedávno přivítali dvěstětisícího návštěvníka našich stránek. Máme z toho velkou radost.
cena webových stránek od 2 do 10 tisíc Kč dle stráveného času (jen 250 Kč za hodinu práce) nepotřebuju na úkor Vás zbohatnout.. Kontaktujte mne
projít na článekPřipravili jsme pro vás nové webové stránky. Nově zde naleznete bližší informace o naší společnosti, jednotlivé pobočky i zajímavosti k očním vadám. Doufáme, že se Vám bude nový vzhled webových stránek líbit a jejich používání bude pro vás příjemné