Co to je remarketing, jaké jednotlivé druhy známe a jak vám může remarketing pomoci v efektivnějším získávání klientů. Co to je remarketing Remarketing, někdy nazývaný také retargeting je v online marketingu cílení online reklamy na lidi (potenciální klienty), se kterými již v minulosti proběhla nějaká komunikace, interakce. Možnosti identifikace klienta a cílení reklamy Remarketing můžete rozlišovat podle toho, jak proběhla komunikace s potenciálním klientem a jaký identififikátor klienta nám tato komunikace poskytla pro další cílení reklamy. Může to být: AkceIdentifikátor klientaNávštěva webových stránek či vašeho Youtube kanáluCookies (anonymní)Emailová komunikaceEmailová adresaTelefonická komunikaceTelefonní číslo Remarketing podporují všichni poskytovatelé reklamy. V České republice nejčastěji využijete Google Google Ads, Sklik.cz (inzertní platforma Seznam.cz) a Facebook.com Pojďme si popsat, jak to funguje. Návštěva webových stránek Když na vaše webové stránky, na nichž jsou umístěné remarketingové kódy, vstoupí návštěvník, váš web vyšle do prohlížeče návštěvníka tzv. cookies (krátké textové soubory), které umožňují anonymně zaznamenat informace o návštěvě stránky. Informace se následně přenesou do vašeho inzertního účtu, ve kterém máte spuštěny reklamy, které jsou zacíleny na lidi, kteří předtím navštívili vaše webové stránky. V inzertním účtu můžete vytvářet více skupin návštěvníků, které mohou být rozlišené např. podle toho, jaké konkrétní stránky navštívili. Podmínkou je, abyste na vašich webových stránkách měli umístěné remarketingové kódy, které informace o návštěvnících zpracovávají. Remarketingový kód najdete ve svém inzertním účtu vašeho poskytovatele online reklamy. Pro vkládání kódů na vaše webové stránky a jejich správu doporučuji používat Google Tag manager. Návštěva vašeho Youtube kanálu Na stejném principu funguje i remarketing směřovaný na návštěvníky vašeho Youtube kanálu. Tady je potřebujete propojit svůj Youtube kanál s vaším účtem Google Ads. Prolinkování provedete ve svém Studio.youtube.com. Telefonická komunikace U telefonního remarketingu můžete cílit online reklamu na držitele určitého telefonního čísla. Funguje to tak, že telefonní číslo vašeho zákazníka vložíte ve svém inzertním účtu do vybraného seznamu zákazníků a na tento seznam zákazníků zacílíte online reklamu. Cílit online reklamu na držitele telefonních čísel umí Google Ads a Facebook.com. Sklik.cz bohužel ne. Google a Facebook porovná vámi vložené telefonní číslo s telefonními čísly uživatelů Googlu či Faceboku. Pokud zjistí shodu, tak číslo anonymně spáruje a vy můžete začít na držitele tohoto telefonního čísla cílit reklamu. Podmínkou u Googlu je, abyste měli v seznamu zákazníků spárovaných min. 100 telefonních čísel pro reklamy v obsahové síti a 1000 čísel pro reklamy ve vyhledávací síti. Telefonní čísla můžete vkládat do svého inzertního účtu manuálně, ale to je nepraktické a zdlouhavé. Lepší je proces automatizovat. Automatizace funguje následovně. Zavoláte potenciálnímu klientovi nebo on vám. Na základě hovoru usoudíte, že byste chtěli s dotyčným klientem navázat obchodní spolupráci, např. mu prodat nemovitost. Telefonní kontakt včetně čísla si uložíte do svého telefonu, konkrétně do Google kontaktů. Google kontakty máte propojené přes integrační službu Zapier.com se svými inzertním účtem Google Ads nebo Facebook.com. V Zapieru máte nastavený tzv. Zap (název pro automatický úkol), který vámi vložený telefonní kontakt automaticky naimportuje do seznamu zákazníků, na který se budou cílit reklamy. V praxi to pak vypadá tak, že potenciální klienti, se kterými jste hovořili a následně si je uložili do svého telefonu, začnou na internetu vidět vaše reklamy. Emailová komunikace Remarketing u emailů funguje stejně, jako je to u telefonních čísel. Párování všakprobíhá porovnáváním vložené emailové adresy s databází emailových adres uživatelů Googlu či Facebook. Dojdete-li ke shodě, můžete začít cílit online reklamu na uživatele emailové adresy. Emailovou adresu může opět vložit do seznamu zákazníků ručně nebo automaticky. Automaticky můžete kontakt vložit do inzertního účtu např. hned poté, co vám vyplní kontaktní formulář, na vašem webu. Po vyplnění formuláře se email klienta automaticky exportuje přes integrační službu Zapier přímo do vašeho inzertního účtu. K tomu však potřebujete kontaktní formuláře, které podobné propojení umí. Umí to i kontaktní formuláře WPForms, které našim makléřům nabízíme zdarma ve verzi Elite. Staňte se naším makléřem a pomůžeme vám více a snadněji vydělávat. Chcete se stát realitním makléřem nebo se dozvědět o práci makléře více? Kontaktujte nás Chcete-li vyplnit tento formulář, prosím povolte v prohlížeči JavaScript.Email *Telefon *Jméno a příjmení *Křestní jménoPříjmeníVyberte, co vás zajímá *Mám dotazMám zájem o přípravu na státní makléřské zkouškyChci být realitním makléřemVyberte si pobočku *Brandýs nad Labem-Stará BoleslavBrno ŽideniceČeský BrodPraha 1 Nové MěstoPraha 6 BřevnovPraha 6 DejvicePraha 8 KobylisyPraha 9 Újezd nad LesyPraha 10 UhříněvesDalší městaNapište město, ve kterém chcete pracovat *Vaši zprávu pošleme do nejbližší pobočky RE/MAX.Považuji se za člověka s myšlením: *podnikatelskýmzaměstnaneckýmČlověk s podnikatelským myšlením má větší touhu po samostatnosti, nezávislosti a je ochoten podstupovat podnikatelská rizika. Člověk se zaměstnaneckým myšlením preferuje jistoty a stálý příjem.Vložte životopis * Click or drag a file to this area to upload. Zpráva *Zadané údaje zpracováváme dle těchto podmínek. Tato stránka je chráněna systémem reCAPTCHA od Google s ochranou soukromí a podmínkami používání.Odeslat Autor článku: Bc. Petr Podlešák, manažer RE/MAX AlfaTel. 603 426 237 The post Co je to remarketing a jaké jsou jeho druhy appeared first on Realitnikariera.cz.
Jaké jsou druhy otevírání vestavěné skříně? Jednou zprvních věcí, kterou je třeba při plánování vestavěné skříně udělat, je rozmyslet si, jaký druh otevírání bude vaše vysněná skříň mít. Kdispozici je několik řešení. Nejčastěji jsou to posuvné nebo pantov
projít na článekMed mají rádi děti pro jeho sladkou chuť, stejně jako mu na chuť přicházejí i dospělí, jelikož má mnoho pozitivních účinků. Pokud včelstvo nepostihnou nemoci, jako je nebezpečný mor včelího plodu a jiné problémy, je medu více než dost. A jaké jsou jeho dr
projít na článekKdyž se řekne slovo kratom, většina zasvěcených si představí klasický malý stromek. Mnozí jej také pěstují doma v květináči, a to nejen pro jeho blahodárné účinky. Jen málokdo se však blíže zajímá o to, že existují různé druhy kratomu. Každý z nich však m
Jaké služby dělá kurýr pro zákazníka ? Pokud by si někdo myslel, že kurýři jsou jen k tomu, aby vozili balíčky balíčky z eshopů, tak se velmi plete. Proč? Vlastně jaké služby dělá kurýr pro zákazníka? Balíčky z eshopů vozí spíše řidiči velkokapacitních hr
projít na článekJaké kurýrní služby EPS kurýr poskytuje a jaké jsou jeho výhody. The post Jsme EPSkurýr. Součást vaší denní rutiny. Podívejte se na video. appeared first on EPS Kurýr.
projít na článek