Co když vrátím zboží nekompletní, např. bez příslušenství?

Abyste při vrácení zboží dostal zpět celou částku zaplacené kupní ceny, musí být vrácené zboží kompletní, tedy včetně všeho příslušenství, které bylo součástí prodejního balení. Pokud například vrátíte telefon bez sluchátek, máme právo snížit vrácenou částku o hodnotu chybějícího příslušenství.

projít na článek

Rozšiřujeme samoobsluhu

Že máme unikátní samoobslužný prodej příslušenství pro trucky, náhradních dílů, pracovního oblečení a dílenského vybavení, víte. Stávající prodejní plocha samoobsluhy je zhruba 300 m2. A protože sortiment stále rozšiřujeme a nejlépe se zboží vybírá očima

projít na článek

Co když se zboží při používání poškodilo?

Výrobek můžete vrátit i pokud je částečně poškozen, v takovém případě však budeme mít právo snížit vrácenou částku o částku představující snížení hodnoty vráceného zboží způsobené jeho poškozením.

projít na článek

Jak se počítá lhůta 14 dnů?

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně). Pro dodr

projít na článek

Další prominutí příslušenství daně

Ministryně financí rozhodla o dalším prominutí příslušenství daně z přidané hodnoty (a silniční daně). Vyjmenovaným subjektům se promíjí úrok z prodlení, a to při splnění určitých podmínek. Dotčené období je září 2020 až březen 2021. Daň musí být zaplace

projít na článek

Kdy mi vrátíte peníze?

Peníze za zboží zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve, než dojde k doručení vraceného zboží na prodejnu nebo zpět na naše reklamační oddělení (případně, než prokážete, že vracené zboží

projít na článek