Co má splňovat kvalitní firemní web (checklist)

Při návrhu každého webu i před jeho spuštěním je dobré si zkontrolovat, jestli jsme náhodou na něco nezapomněli. Záleží na odlišnosti jednotlivých firem a na tom, co zadavatel vyžaduje. Většina níže uvedených pravidel by ale měla platit pro všechny. Hlavička Doména. Snadno zapamatovatelné a ideálně krátké doménové jméno. Čisté a přehledné logo reprezentující jméno firmy. Claim. V několika slovech jasně popsáno, co firma realizuje. Call to action většinou ve formě tlačítka, výzva k zavolání, odeslání poptávky. Dobře čitelné hlavní menu s několika hlavními položkami. Drobečková navigace. Při obsahově rozsáhlejších webech pomáhá v orientaci v úrovních webu. Než se začne scrollovat Univerzální prodejní argument. Čím se firma odlišuje ve své činnosti od ostatních. Kritické firemní informace. Adresa firmy, menu restaurace apod. Doporučení a recenze. Až po nutnosti scrollovat Hlavní nabídka produktů a služeb. Kvalitní textový obsah primárně psaný pro návštěvníka, ne pro vyhledávač. Měl by obsahovat interní odkazy. Patička Kontaktní informace. Reálná adresa, telefon, e-mail. Provozní doba. Kdy je možné navštívit, dovolat se na helpdesk apod. Sociální sítě. Odkazy na jednotlivé profily. Online chat. Přihlášení k newsletteru. Navigace v patičce. Na důležité stránky, kategorie produktů apod. Design ostatních stránek Kontaktní formulář. Captcha nebo jiný anti spam. Kvalitně připravená stránka o nás. Stránka s ochranou osobních údajů. Stránka s častými dotazy. Blog. Funkce blogu Možnost vyhledávání. Možnost sdílení na sociální sítě. Komentáře. Boční menu s populárními příspěvky, kategoriemi nebo klíčovými slovy. Další body k prověření z pohledu designu Jasně rozeznatelný vzhled odkazů. Např. podtržení, jiná barva. Dobře čitelný font. Písmo zkuste zvětšit minimálně o 30%. Kontrola responsive. Hamburger menu spolu s popiskem, že se jedná o menu. Favicon. Stránka 404. SEO Automaticky vytvářená sitemapa. Vyplněné unikátní titulky a popisky. Ideálně i H1 nadpisy. Jasná a jednoduchá struktura pěkných URL adres. Přesměrování původních adres na nové, pokud web dříve existoval. Povolit indexování a kontrola robots.txt. Hosting Rychlé načítání. Zabezpečení včetně HTTPS. Automatické zálohy. Další technické parametry Redakční systém s jednoduchou správou. Plná funkčnost ve všech hlavních prohlížečích. Nasazení google analytics. Nasazení search console. Optimalizace zdrojového kódu, případně cache. Strukturovaná data alespoň pro adresu, telefon a jméno firmy. Kontrola, že jsou nastaveny správně e-maily v kontaktních formulářích. A na závěr, co by web určitě mít neměl Flash. Hudba na pozadí. Video spouštěné přímo ze serveru (použít raději youtube nebo vimeo). Příspěvek Co má splňovat kvalitní firemní web (checklist) pochází z Poctivá agentura

projít na článek

Firemní večírek DHL

Společenský večer a diskotéka pro společnost DHL v hotelu Diplomat Praha 6. Kompletní technické zajištění zvuk, světla a mikrofony pro firemní párty. The post Firemní večírek DHL appeared first on Váš DJ -.

projít na článek

Firemní večírek CCS

Poděkování všem klientům a agenturám za skvělý návrat do eventové sezony 2021/22: Firemní akce září 2021: Česká spořitelna, Škoda JS, Air Bank, Boehringer Ingelheim, Embed IT, Kovošrot Group, Sotio, Valeo, CCS 30. let, 3E Engineering, PPF, STRV, VDG a Tot

projít na článek

Firemní identita

Pro Českobudějovickou tiskárnu Typodesign jsme vytvořily kompletně nový firemní vizuál.

projít na článek

Největší rizikem pro firemní IT nadále zůstávají zaměstnanci

Klíčovým rizikovým faktorem pro firemní bezpečnost je člověk, ukázala nejnovější globální studie State of Cybersecurity: 2024 Trends od firmy Arctic Wolf.

projít na článek

Firemní instant messaging systém na Jabber/XMPP

Firemní kecálek aneb vyřešení interaktivnější komunikace napříč organizací. Stanovení priorit: 1. Nízké pořizovací náklady 2. Snadná správa aplikace i pro méně zdatného admina 3. autentizace oproti LDAP ( Active Directory) 4. Multiplatformita klientů Po k

projít na článek