Při návrhu každého webu i před jeho spuštěním je dobré si zkontrolovat, jestli jsme náhodou na něco nezapomněli. Záleží na odlišnosti jednotlivých firem a na tom, co zadavatel vyžaduje. Většina níže uvedených pravidel by ale měla platit pro všechny. Hlavička Doména. Snadno zapamatovatelné a ideálně krátké doménové jméno. Čisté a přehledné logo reprezentující jméno firmy. Claim. V několika slovech jasně popsáno, co firma realizuje. Call to action většinou ve formě tlačítka, výzva k zavolání, odeslání poptávky. Dobře čitelné hlavní menu s několika hlavními položkami. Drobečková navigace. Při obsahově rozsáhlejších webech pomáhá v orientaci v úrovních webu. Než se začne scrollovat Univerzální prodejní argument. Čím se firma odlišuje ve své činnosti od ostatních. Kritické firemní informace. Adresa firmy, menu restaurace apod. Doporučení a recenze. Až po nutnosti scrollovat Hlavní nabídka produktů a služeb. Kvalitní textový obsah primárně psaný pro návštěvníka, ne pro vyhledávač. Měl by obsahovat interní odkazy. Patička Kontaktní informace. Reálná adresa, telefon, e-mail. Provozní doba. Kdy je možné navštívit, dovolat se na helpdesk apod. Sociální sítě. Odkazy na jednotlivé profily. Online chat. Přihlášení k newsletteru. Navigace v patičce. Na důležité stránky, kategorie produktů apod. Design ostatních stránek Kontaktní formulář. Captcha nebo jiný anti spam. Kvalitně připravená stránka o nás. Stránka s ochranou osobních údajů. Stránka s častými dotazy. Blog. Funkce blogu Možnost vyhledávání. Možnost sdílení na sociální sítě. Komentáře. Boční menu s populárními příspěvky, kategoriemi nebo klíčovými slovy. Další body k prověření z pohledu designu Jasně rozeznatelný vzhled odkazů. Např. podtržení, jiná barva. Dobře čitelný font. Písmo zkuste zvětšit minimálně o 30%. Kontrola responsive. Hamburger menu spolu s popiskem, že se jedná o menu. Favicon. Stránka 404. SEO Automaticky vytvářená sitemapa. Vyplněné unikátní titulky a popisky. Ideálně i H1 nadpisy. Jasná a jednoduchá struktura pěkných URL adres. Přesměrování původních adres na nové, pokud web dříve existoval. Povolit indexování a kontrola robots.txt. Hosting Rychlé načítání. Zabezpečení včetně HTTPS. Automatické zálohy. Další technické parametry Redakční systém s jednoduchou správou. Plná funkčnost ve všech hlavních prohlížečích. Nasazení google analytics. Nasazení search console. Optimalizace zdrojového kódu, případně cache. Strukturovaná data alespoň pro adresu, telefon a jméno firmy. Kontrola, že jsou nastaveny správně e-maily v kontaktních formulářích. A na závěr, co by web určitě mít neměl Flash. Hudba na pozadí. Video spouštěné přímo ze serveru (použít raději youtube nebo vimeo). Příspěvek Co má splňovat kvalitní firemní web (checklist) pochází z Poctivá agentura
Společenský večer a diskotéka pro společnost DHL v hotelu Diplomat Praha 6. Kompletní technické zajištění zvuk, světla a mikrofony pro firemní párty. The post Firemní večírek DHL appeared first on Váš DJ -.
projít na článekPoděkování všem klientům a agenturám za skvělý návrat do eventové sezony 2021/22: Firemní akce září 2021: Česká spořitelna, Škoda JS, Air Bank, Boehringer Ingelheim, Embed IT, Kovošrot Group, Sotio, Valeo, CCS 30. let, 3E Engineering, PPF, STRV, VDG a Tot
projít na článekPro Českobudějovickou tiskárnu Typodesign jsme vytvořily kompletně nový firemní vizuál.
projít na článekKlíčovým rizikovým faktorem pro firemní bezpečnost je člověk, ukázala nejnovější globální studie State of Cybersecurity: 2024 Trends od firmy Arctic Wolf.
projít na článekFiremní kecálek aneb vyřešení interaktivnější komunikace napříč organizací. Stanovení priorit: 1. Nízké pořizovací náklady 2. Snadná správa aplikace i pro méně zdatného admina 3. autentizace oproti LDAP ( Active Directory) 4. Multiplatformita klientů Po k
projít na článek