Přemýšlíte, že byste potřebovali nové fotky pro vaše podnikání, nebo jste odstartovali čerstvě svůj business a potřebujete úplně nové fotky, abyste působili profesionálně a měli vyladěnou prezentaci jak na webu, tak na sociálních sítích a ve focení vás čeká premiéra? V tomhle článku se dozvíte, na co je fajn myslet, než se na takové focení vydáte a vyberete si fotografa. Jak vybrat toho pravého fotografa pro vás? Vždycky si projděte portfolio fotografa podívejte se na to, jaké má s brandovým focením zkušenosti, aby věděl, na co se zaměřit. Ideálně by měl vždycky nabídnout online konzultaci před focením, abyste zjistili, jak vám to spolu ladí. Když jsou obě strany na stejné vlně, tak se během focení můžete uvolnit, a cítit se dobře. To vám pomůže k přirozeným fotkám. Nebojte se investovat do kvality. Kvalitní fotky k prezentaci vám investici brzy vrátí a budou vám přinášet klienty a peníze třeba i rok nebo dva. Jak vám kvalitní fotky pomohou? Váš web bude vypadat profesionálně, fotky pozvednou jeho úroveňTo vám přinese více zakázek a klientůBudete se cítit sebevědomě při sebe-prezentaciBudou se vám lépe tvořit propagační materiályBudete působit důvěryhodnějiVyvoláte v lidech ty správné emocePůjde vám lépe zacílit a přitáhnout si ideálního klientaUděláte větší dojem a dostanete se před konkurenci Co chcete fotkami říct? Neboli to, co fotky řeknou vašim klientům. Co chcete, aby fotky řekly, jakou náladu mají přenést? Jaké emoce? Jaký chcete, aby z vás lidi měli dojem? Jak chcete působit? Je fajn si ujasnit, proč se vlastně jdete fotit a co z těch fotek má být za výstup. Jak se obléci? To, co budete mít na sobě velmi ovlivní výsledek fotek. Proto je dobré se na to zaměřit. Chcete působit korporátně, jako chladný profík?Ležérně, ale upraveně?Žensky a jemně?Sportovně?Boho?Jaký styl je opravdu ten váš? V jakém oblečení se cítíe dobře a dokážete se uvolnit? Často u klientů vidím velký rozdíl, když si na sebe vezmou to, co s nimi opravdu ladí. Je to pak znát na jejich výrazu a celkově držení těla a uvolněnosti. Jakou barvu oblečení vybrat? Máte vybrané brandové barvy? To jsou barvy, které jsou charakteristické pro vaši značku. Jsou to barvy, ve kterých máte web a propagační materiály. Díky nim pak lidi, co vás sledují rozpoznají vaše příspěvky na sociálních sítích a vaši práci. Barvy, co budete mít na fotkách na sobě je dobré mít ve stejných barvách a nebo v barvách neutrálních, které jsou dobře sladit. Co si vzít ssebou? Co je pro vás charakteristické? Co souvisí s vaší prací a činností? Používáte deník, laptop, diář? Tvoříte rukama? Používáte nějaké nástroje? Vezměte si tyhle věci na focení sebou. Dokreslí to atmosféru fotek a vy se budete cítit uvolněji, když budete mít \něco v ruce\. Pokud jste zvyklí se líčit, je fajn využít služby vizážistky, ale za mě to není nezbytné. Prostě dopředu plánujte a přemýšlejte o tom, co chcete na svých fotkách mít a k čemu se vám to pak bude hodit při prezentaci v různých situacích. Kde se chcete fotit? Je dobré také promyslet, kde bude nejepší fotit. Aby fotky zapadly do celkového kontextu vašeho webu a toho, co děláte. A jaké jsou možnosti? Máte vymazlenou pracovnu, kde trávíte hodně času? Ideální volba.Další fajn možnost jsou lifestyle studia, která nabízí atmosféru hezkého bytu.Industriální prostory a studia, která jsou v Praze a v Brně, odkud jsou také krásné fotky.Venku, tak dostanete do fotek vzušnost a prostor. Hodí se k vám lépe ulice, příroda nebo architektura? Máte nějaké svoje oblíbené místo, které souvisí s vaším podnikáním? Paráda.Nebo chcete fotky z venku i uvnitř? Možností je spousta. A vždy se dá nakombinovat interiér i exteriér. Vše záleží na domluvě. Já vám přeju, abyste si hlavně vybrali toho správného fotografa pro vás a ať máte krásné fotky, které vás přesně vystihnou a bude vám to tam slušet.
Kvalita fotografií, které jsou schopné dosáhnout dnešní mobilní telefony, je již srovnatelná s kompaktními digitálními fotoaparáty. V jistých ohledech mobily šlapou na paty i zrcadlovkám. Ne, nezvládnou to, co pořádný objektiv. Ale na druhou stranu jsou n
projít na článek13.04.2023, Pro našeho klienta v Praze/Ostravě hledáme Business Development Executive! Hlavním oborem, ve které ...
projít na článekLetní akce Toyota Business dny, která potrvá až do konce srpna, je určena pro firmy a podnikatele, ovšem akční nabídka platí už při koupi jednoho vozu.
projít na článekI'm seeking a designer for a logo for my hookah business, Puff Paradise. The logo should be fun and playful, reflecting the nature of the business. Key Features: - A modern and sleek representation of a hookah pipe... (Budget: $10 - $30 USD, Jobs: 3D De
projít na článekRoste zájem o operativní leasing. I to vyplývá z průzkumu spokojenosti klientů, jehož výsledky vyšly v prosinci 2022. Stále více firem svěřuje zodpovědnost se správou vozidel a jejich provozem expertům zaměřujícím se na operativní leasing. Leasingová spo
projít na článek