Reklamních předmětů existují doslova mraky. Když se vypravíte do města, zahlédnete kolem vás projíždějící auta s různými reklamními nápisy, další textové i obrazové informace objevíte na zdech domů, na vitrínách v obchodních centrech, na parkovištích, na zastávkách autobusů, a mohli bychom jmenovat další místa téměř donekonečna. K reklamě se využívá kde co, ale ta nejúčinnější reklamní tažení bývají obvykle ve formě reklamního textilu. Nejvíce pozornosti totiž přináší zejména osobní kontakt s živým člověkem, a ten také v mnoha případech přímo inspiruje. Jen si představte, že si objednáte například rozvoz pizzy do domu, sedíte s milou návštěvou v obýváku u čaje a za půl hodiny k vám dorazí kurýr s pizzou. Bude oblečen do stylové mikiny s kapucí, třeba v červené barvě s bílým potiskem, doplněným o barevnou fotku vyráběných produktů a případně s vtipným textem, takže vás osloví nejen dovezená pizza, ale i samotný kurýr. Nezapomínejte, že máme rádi krásné potisky, které jsou konstruktivní, a s nimiž se nám tu žije lépe. Pryč s těmi rádoby vtipnými potisky na téma alkoholismu a různých destrukcí, nahraďme je něčím, co podporuje naše zdraví, osobní pohodu a klid. Jestliže máte také dost těch hloupých a trapných potisků, co se prodávají jako v uvozovkách „humor“, nahraďte je něčím zajímavým, nevšedním, a klidně i originálním. Lidi kolem vás zajímá, jak si vylepšit vlastní život, i když se třeba zrovna na první pohled netváří přívětivě, a pokud jim nabídnete něco zajímavého, čeho se „chytnou“ a co je inspiruje, bude to přínosem pro nás všechny. Z reklamního textilu, který je k dispozici, můžete vybírat například kromě mikin i trička s krátkým či dlouhým rukávem, kšiltovky, polokošile, a také deštníky nebo plátěné nákupní tašky. Potisknout však můžete i něco jiného, co nebývá běžným standardem, například pyžamo na pyžamový ples, ponožky, kalhotky či plavky. Článek Co si představit pod pojmem reklamní textil se nejdříve objevil na Bittová.
Teambuildingové aktivity hrají klíčovou roli ve vytváření silných týmových vazeb a pozitivní firemní kultury. Kromě plánování zajímavých aktivit je také důležité zaměřit se na vhodný firemní textil, který přispěje k jednotnému vzhledu a pocitu sounáležito
projít na článekV dnešní době můžete využít pro svou reklamu téměř cokoliv. Může to být nejenom třeba reklama v časopise anebo reklama v novinách, ale také můžete mít třeba různé reklamní doplňky. A co třeba si dát nějakou reklamu na tašku? Reklamní taška je v dnešní dob
Reklamní předměty tady s námi jsou a také samozřejmě budou. Opravdu si nedokáži představit, kdyby měl někdo nějakou firmu anebo nějakou společnost, aniž by měl potom nějaké reklamní předměty. Myslím si, že když budete rozdávat reklamní předměty, které bud
Je opravdu hodně způsobů, jak můžete reprezentovat sebe anebo vaši firmu. A také nikdy nezapomínejte na to, že když chcete podnikat či dělat něco podobného, tak také musíte myslet na to, byste měli nějakou reputaci nebo nějakou reklamu. Věřte mi, že nic n
Reklamní textil slouží pro propagační účely, to je celkem pochopitelné, ale to není jediný způsob jeho využití. Jedná se totiž o velmi kvalitní textilní výrobky jednoduchého střihu, které se stávávají čím dál častěji předmětem zájmu mnohých z nás i pro bě