Česká obchodní inspekce se na základě podnětů spotřebitelů zaměřuje na kontroly internetových prodejců, nabízejících prodej "nedoručených" či "ztracených zásilek" nebo tzv. "balíčků s překvapením". Tento fenomén nabral v českém internetovém prostředí na intenzitě v posledních měsících a ČOI v současné době provádí několik kontrol internetových prodejců. ...
Česká obchodní inspekce se na základě podnětů spotřebitelů zaměřuje na kontroly internetových prodejců, nabízejících prodej "nedoručených" či "ztracených zásilek" nebo tzv. "balíčků s překvapením". Tento fenomén nabral v českém internetovém prostředí na
projít na článekČeská obchodní inspekce se na základě podnětů spotřebitelů zaměřuje na kontroly internetových prodejců, nabízejících prodej "nedoručených" či "ztracených zásilek" nebo tzv. "balíčků s překvapením". Tento fenomén nabral v českém internetovém prostředí na
projít na článekČeská obchodní inspekce se na základě podnětů spotřebitelů zaměřuje na kontroly internetových prodejců, nabízejících prodej "nedoručených" či "ztracených zásilek" nebo tzv. "balíčků s překvapením". Tento fenomén nabral v českém internetovém prostředí na
projít na článekČeská obchodní inspekce se na základě podnětů spotřebitelů zaměřuje na kontroly internetových prodejců, nabízejících prodej "nedoručených" či "ztracených zásilek" nebo tzv. "balíčků s překvapením". Tento fenomén nabral v českém internetovém prostředí na
projít na článekČeská obchodní inspekce se na základě podnětů spotřebitelů zaměřuje na kontroly internetových prodejců, nabízejících prodej "nedoručených" či "ztracených zásilek" nebo tzv. "balíčků s překvapením". Tento fenomén nabral v českém internetovém prostředí na
projít na článek