Bližší vztahy se zákazníky, lepší informovanost o jejich potřebách v rámci celé firmy, větší počet objednávek, to vše slibuje CRM. Co to přesně CRM je? Jedná se o software, který řídí vztahy se zákazníky. Funguje jako centrum všech informací, se kterými vaše firma pracuje. A které jsou pro její přežití naprosto nezbytné. Jak ale vybrat… Nejlepší CRM software je ten, který umožňuje integraci s klientem, či aplikací, kterou již používáte. A jejíž prostředí dobře znáte. Například ten, který lze integrovat s Outlookem. Vaše schránka se nezmění, ale vylepší. Vše, na co jste zvyklí zůstává a přidají se pouze další užitečné funkce. A to je jen začátek. Pojďme na to, v čem všem pro vás bude CRM užitečné detailněji. Věděli jste, že? Při správném řízení vztahů se zákazníky můžete zvýšit své prodeje až o 29 %? Obsah: Stovky procesů, jeden software V Outlooku jako doma Je CRM pro mě? Jak na implementaci CRM s Outlookem Produktivnější s eWay-CRM, příběh MBK Consulting CRM jako jedinečná příležitost Stovky procesů, jeden software CRM mohou využívat jak velké firmy, tak i ty střední a malé. Jedná se o výkonný software, který vám pomůže se všemi procesy vašeho podniku. Přesněji se jedná o tyto: Zákazník na prvním místě Komunikace na míru: CRM systémy vám pomohou s ukládáním a tříděním informací o vašich zákaznících. Díky nim budete vědět, jaký váš zákazník je a jaké jsou jeho potřeby. Budete mu blíže a vždy si budete jisti, co mu nabídnout. Relevantní reakce: Díky dobré informovanosti budete vždy vědět, jak na dotazy svých zákazníků reagovat. A jak si je tedy získat. Produktivnější než kdy dříve Automatizace jako cesta: CRM automatizuje rutinní úkoly, jakými může být plánování hovorů, odesílání e-mailů nebo správa marketingových kampaní. Neztrácejte čas s tím, co za vás může udělat systém. Věnujte se raději důležitějším povinnostem. Blíže k cíli: Díky centralizaci dat budete přesně vědět, jaké trendy se vás týkají. Budete mít větší vhled do dat. I měření výkonnosti vašeho podniku pro vás bude hračka. S daty v rukávu pak budete schopni dělat lepší rozhodnutí. A dojít tak ke svému cíli nejen rychleji, ale hlavně jednodušeji. Cenné výsledky v reálném čase: Integrace s analytickými nástroji jako je Power BI poskytuje reálný pohled na prodejní trendy, a především chování zákazníků. Díky těmto informacím budete moci okamžitě reagovat na jakékoliv změny na trhu. A urvat si ty nejlepší příležitosti. Věděli jste, že? CRM může zvýšit produktivitu vašeho týmu o téměř 40 %. Spolupráce na vyšším levelu Centrála informací: CRM zaznamenává veškerou komunikaci, která s vašimi zákazníky proběhla. Lze ji tedy dohledat a ví o ní celý váš tým. CRM zkrátka funguje jako velký sklad informací. Spolupráce bez hranic: Díky CRM dojde k lepšímu propojení nejen vás s vašimi klienty, ale také vašich týmů. Ty budou mít veškeré informace vždy po ruce a dosáhnou tak mnohem lepší spolupráce. Na dosah i přes půl světa: Cloudové CRM řešení umožňuje vzdálený přístup odkudkoliv. Lze tak zajistit bezproblémovou spolupráci, i když jsou vaši kolegové na druhé straně světa. Široká škála možností při řízení projektů Vždy v obraze: Od startu až k cíli budete vědět, co se ve vašem projektu mihne. CRM vám pomůže hlídat si termíny dodání, spravovat zdroje a identifikovat potíže související s průběhem projektu. Budete tak víc v klidu, a hlavně si budete jistí, že nikdo nevynechá žádný krok. Hlídání docházky: Funkce zadávání docházky vám umožní zaznamenávat odpracované hodiny vašich kolegů. Usnadníte si tak fakturaci a budete mít lepší přehled o tom kdo kdy na čem pracoval. Vyšší efektivita Všechny obchody na jednom místě: V CRM uvidíte všechny vaše poptávky a přijaté objednávky. Včetně jejich detailních informací. Obchodní týmy tak mohou sledovat, jak se každý obchod vyvíjel v průběhu času. Efektivně tak zvládají spravovat celý prodejní cyklus. Integrace s dalšími nástroji: Integrací dostanete silnější systém. Když CRM propojíte například s Power BI, budete schopni dělat detailnější analýzy a svá data převádět do lépe stravitelné podoby. Účinnější e-mail marketing Komplexní správa kampaní: CRM umožňuje vytvářet kampaně, sledovat jejich úspěšnost, pomoci s tvorbou obsahu na míru i sledováním aktivity adresátů. Vše, s čím potřebujete v e-mail marketingu pracovat tak najdete v jednom jediném softwaru. Příležitosti na každém rohu: Díky analýze chování spotřebitele budete schopni poznat nové obchodní příležitosti a upravovat své strategie při komunikaci se zákazníky. Touto cestou tak bude možné nabídnout jim přesně to, po čem touží. A časem je přeměnit v platící a loajální zákazníky. CRM vám pomůže budovat silnější vztahy s vašimi zákazníky. Budete schopni jim díky softwaru nabídnout personalizovaný obsah vysoké kvality. A také zlepšit vaši celkovou komunikaci. Vztahy se zákazníky však nejsou to jediné, v čem CRM exceluje. Pomůže také s utužováním vztahů vašich týmů a chodem firmy jako takové. Díky automatizaci zvýšíte svou produktivitu a zjednodušíte si plánování. Integrace s Power BI zase nabízí rychlé zpracování reportů a správa e-mailingu vám zajistí nové zajímavé obchodní příležitosti. V Outlooku jako doma Obecné výhody CRM jsme si již přiblížili. Pojďme se teď podívat na konkrétní případ, integraci s Outlookem. Pokud jste uživatelem Outlooku, je pro vás tato možnost zlatým dolem. Nejen že se nebudete muset učit v žádném novém prostředí. To, které již dobře znáte si vyšperkujete dle svého gusta, a především pak dle svých firemních potřeb. Kapky zlata integrace CRM s Outlookem: Domácké prostředí Takový, jak jej znáte: I po integraci budete používat stále stejnou schránku. Váš Outlook bude na první pohled vypadat úplně stejně, jako doteď. Budete jej používat tak, jak jste zvyklí. Což ocení i vaše týmy. Perfektní spolupráce Bezproblémová integrace: Manuálního převádění dat se bát nemusíte. Informace o vašich zákaznících se do CRM nahrají samy přímo z Outlooku. V Outlooku budete mít doslova vše: Přepínání mezi aplikacemi zabírá čas. A odvádí vaši pozornost od důležitých záležitostí. Díky integraci budete moci sdílet vše jednoduše přímo v prostředí Outlooku. Věděli jste, že? Obsah vytvořen na míru na základě dat o zákazníkovi funguje v současné době nejlépe? Oslovujte své zákazníky jménem a poskytujte jim ty informace, o které mají opravdu zájem. Získáte tak jejich pozornost a budou si k vaší značce vytvářet blízký vztah. Něco navíc Lepší přístup k datům: V Outlooku najdete vše. Včetně veškerých informací o zákaznících, důležitých termínech i výkonnosti vašeho týmu. Není třeba nic složitě hledat jinde a ztrácet tak čas. Vždy myslete na bezpečnost Platforma, které můžete důvěřovat: Outlook je důvěryhodnou platformou. Nemusíte se tak bát, že by integrace se CRM byla riskantní. Data o vaší firmě i klientech budou v Outlooku v bezpečí. Je CRM pro mě? Každý podnik má své jedinečné potřeby. Jak si tedy být jistí, že je pro vás CRM to pravé ořechové? Abyste našli odpověď, je potřeba se zamyslet nad: Potřebami vaší firmy Identifikujte překážky: S čím při uspokojování potřeb svých zákazníků nejvíce bojujete? Co vám zamezuje být produktivnější? A co vám brání docílit lepší spolupráce v rámci firmy? Kriticky se podívejte na ty nástroje, které teď používáte: Splňují vaše očekávání? Funguje vše, jak má? Nebo se v systémech ztrácíte a přicházíte tím o důležité informace o svých klientech? Pokud o čemkoliv z tohoto pochybujete, zvažte pořízení CRM. Procesem implementace Integrace se stávajícími systémy: CRM lze integrovat nejen s Outlookem, ale i s dalšími systémy. Firemní kultura a pracovní návyky: Pokud zvažujete využití CRM, zamyslete se i nad tím, jak jeho používání ovlivní vaše zaměstnance. A zda bude vyhovovat vaší firemní kultuře a pracovním návykům. Výší investice Soustřeďte se na poměr cena-výkon: Zvažte náklady na implementaci a porovnejte je s tím, co vám software nabídne. Škálovatelnost systémů a růst firmy: Očekáváte růst své firmy? Musíte si tedy vybrat takový systém, který bude zvládat zpracovávat i větší objemy dat. Flexibilita je zde naprosto klíčová. Jak na implementaci CRM s Outlookem Zde je kompletní průvodce, díky němuž pro vás bude implementace CRM s Outlookem hračka: Krok 1. Vyberte vhodné CRM Kompatibilita s Outlookem: Před zakoupením softwaru si ověřte, zda je s Outlookem opravdu kompatibilní. Máme pro vás seznam CRM, které patří mezi ty nejlepší. Nejvíce záleží na funkcích: Vybírejte z těch softwarů, které splňují vaše nároky na funkčnost. Nezapomínejte, v jednoduchosti je krása: Zajímavé funkce mohou vypadat lákavě, nejsou však zbytečné? Sáhněte raději po takovém softwaru, který se jednoduše ovládá a nebude vašemu týmu ztěžovat práci. Datům musíte rozumět: Aby pro vás bylo CRM přínosné, musíte si vybrat takové, které vám ukáže data jasně a tak, že jim porozumíte. Krok 2. Naplánujte implementaci Zapojte svůj tým: Pokud do výběru CRM zapojíte i ty členy týmu, kteří budou se systémem pracovat, zajistíte, že pořídíte takový, který bude vašim lidem opravdu vyhovovat. A který přispěje k růstu vaší firmy. Stanovte cíle a časový rámec: U cílů si dávejte pozor na to, aby byly realistické. Harmonogram je pak praktický, protože vám pomůže dodržet termíny splnění jednotlivých kroků implementace. Krok 3. Proškolte svůj tým Poskytněte zdroje: Naučte svůj tým se systémem pracovat. Používat nabízené funkce a adaptovat se v prostředí CRM. Vytvořte prostor k diskusi: Snažte se vytvořit přátelskou atmosféru. Je důležité, aby se vaši kolegové nebáli ptát na otázky spojené s užíváním CRM. Tím se totiž budou také učit. Krok 4. Sledujte proces integrace a reagujte na překážky Hodnoťte: Pravidelně hodnoťte, jak dobře se vašim lidem s CRM pracuje. A zda splňuje vaše očekávání. Řešte překážky: Zde je potřeba být flexibilní a připraveni dělat takové úpravy, které zajistí bezproblémový chod jak systému, tak samozřejmě celé firmy. Produktivnější s eWay-CRM, příběh MBK Consulting MBK Consulting je na trhu již více než 30 let. Tato úspěšná firma už si prošla mnohým. Růst jim dělá radost. Zároveň více klientů znamená náročnější procesy a práci s větším objemem dat. Bez spolehlivého a výkonného CRM by se dnes už neobešli. Rozhodli se pro eWay-CRM, systém, který vyhovuje jejich potřebám. Zde je jejich příběh. Výzvy MBK Consulting Složitější management: S růstem přicházejí i nové výzvy. Vyšší počet klientů a širší nabídka poskytovaných služeb vyžadují složitější management. To se týká mnoha záležitostí, od plánování školení, přeš řízení projektů, až po administrativu. Neefektivní systémy: Po několika letech od založení si vedení MBK Consulting uvědomilo, že pro chod podniku Microsoft Access a Excel nestačí. Lámali si hlavu s tím, jak zjednodušit a zefektivnit sdílení dokumentů i dat o svých klientech. A jak docílit toho, aby měli vše na jednom bezpečném úložišti. Vyvstala tak otázka, zda by mohlo pomoci CRM. Řešení: eWay-CRM Efektivnější e-mailové kampaně: Díky eWay-CRM je tvorba i správa e-mailových kampaní hračka. CRM navíc vytváří personalizovaný obsah, díky němuž může firma oslovovat každého klienta na základě jeho specifických potřeb. A tím tak nabízet přesně to co hledá. Komplexní řízení projektů: Automatizace šetří zaměstnancům spoustu času i energie. Zároveň díky ní znají všechny potřebné detaily svých projektů. Velkou výhodou je i to, že mohou automaticky generovat certifikáty pro ty, kteří úspěšně prošli jejich školením. Lepší spolupráce a komunikace: eWay-CRM je centrálou dat. Umožňuje tak lepší spolupráci, protože mají ke stejným datům přístup úplně všichni. Ruku v ruce s přístupem k datům jde i komunikace týmu. Pokud jsou všichni dobře informovaní, dokáží řešit problémy rychleji a efektivněji. Výsledek Zjednodušení pracovních postupů: Firma původně používala službu Mailchimp. Poté, co se rozhodla pro eWay-CRM přešla na Outlook. Díky systému dosáhli v MBK Consulting vyšší efektivity práce, a dokonce se jim podařilo snížit frekvenci chyb. Celkově tak lépe dodržují strategii firmy. Přehlednější řízení projektů: eWay-CRM hlídá každý krok projektu. Uživatel tak v reálném čase ví, co se děje a má nad celým projektem větší kontrolu. Kontrolovaný růst společnosti: Díky škálovatelnosti není ani skokový růst společnosti pro eWay-CRM problém. Navíc je možné si jej přizpůsobit tak, aby vyhovovalo konkrétním potřebám a požadavkům poradenské agentury. Firma se tak nemusí bát, že by v budoucnu musela řešit přechod na jiný systém. Lepší vztahy s klienty: Díky sesbíraným informacím o svých klientech jsou v MBK Consulting schopni reagovat na jejich specifické potřeby. A nabízet relevantní řešení jejich problémů. Personalizované e-mailové kampaně zlepšily jejich komunikaci s klienty a prohloubily vztahy mezi nimi. CRM jako jedinečná příležitost Pořízení CRM není pouhou investicí do vaší firmy. Jedná se o příležitost, kterou otevřete dveře růstu. Zvažte tento software i pro váš podnik. Usnadníte si práci, zlepšíte spolupráci v rámci firmy a to nejdůležitější, dáte to nejlepší svým zákazníkům! Přemýšlíte o CRM, které lze integrovat s Outlookem? Náš rádce vám pomůže s implementací: Jak nainstalovat CRM pro Outlook. The post CRM jako hnací motor vaší firmy appeared first on eWay-CRM.
Motor Audi 2.0 TFSI zvítězil v anketě „International Engine of the Year“ (Mezinárodní motor roku) v kategorii od 150 do 250 k.
projít na článekVýkonný výbor Svazu dovozců automobilů (SDA) rozhodl na svém včerejším zasedání o přijetí firmy Hyundai Motor Czech s.r.o. do Svazu dovozců automobilů od 16. 5. 2019.
projít na článekMáte v oblibě nové vozy Toyota? Přinášíme vám informace o Toyotě Verso s motorem 1,6 D-4D. Ekonomickou hospodárnost obstarává u této Toyoty motor 1,6 D-4D (přímé vstřikování - čtyřdobý vznětový agregát). Nový motor je o 20 kilogramů lehčí než dvoulit
projít na článekSpolečnost Hyundai Motor Company dnes zveřejnila upoutávkové video na připravovaný model IONIQ 5.
projít na článekToyota Motor Europe oznámila zahájení výroby hybridních pohonů 5. generace pro novou Toyotu Corolla. Nejnovější hybridní elektrické pohony Toyota s nízkými emisemi se budou vyr&a
projít na článek