Druhá dakarská etapa byla díky své délce 460 km první pořádnou náloží nejen pro posádku MM Technology. V terénu se poprvé objevily duny, na kterých se naplno ukázalo vylepšené naladění podvozku Čendy a zvládl je s přehledem.
Ani v deváté etapě nedošlo na vedoucí pozici v celkovém pořadí ke změně. Martin Macík Jr., František Tomášek a David Švanda si v deváté etapě vyjeli druhé místo a zůstávají stále ve vedení kategorie kamionů.
projít na článekPo druhé etapě Rallye Dakar bylo v bivaku týmu Big Shock Racing o čem vyprávět. Pilot kamionu Martin Macík i jezdec na motocyklu Jan Brabec splnili slib a ve druhé etapě oba výrazně vylepšili své pozice. Macík se posunul na celkové 10. místo mezi kamiony,
projít na článekRozcvičování už bylo dost, v druhé etapě Dakaru 2019 Martin Macík i Jan Brabec z týmu Big Shock Racing začali závodit. Trať dlouhou 342 km posádka žluté liazky ve složení Martin Macík, František Tomášek a Jakub Kalanka dokázala zvládnout na skvělém 6. mís
projít na článekV úterní etapě dakarské rally na jezdce čekal okruh písečnými dunami, plný zrádných nástrah. Trať dlouhá 330 km, vedoucí kolem peruánského městečka San Juan de Marcona, dala jezdcům i závodním strojům pořádně zabrat. Přesto posádka týmu Big Shock Racing v
projít na článekPosádka závodního kamionu Iveco "Karel" Martina Macíka jr. s Františkem Tomáškem a Davidem Švandou zúročila tvrdou dřinu na trati závodu i v dílnách při přípravě a údržbě techniky skvělým umístěním v TOP10. Přestože v první polovině soutěže nešlo vše zce
projít na článek