Obsah reklamních sdělení je jednou z nejpodstatnějších součástí při tvorbě reklamních kampaní. Tudíž nejen vizuál, ale i zvolení správných slov je důležité pro každou konverzi. A právě klíčová slova hrají svou roli v textových reklamách.
Nedávno jsee narazil na celkem dobré video o tom, jak obsadit první stránku na Google na některá klíčová slova, tak aby jste získali vyšší návštěvnost stránek bez SEO. Tato taktika by měla také fungovat i pro vyhledávání na Seznamu. Není to nikterak sl
projít na článekPotřebovali jste někdy vytvořit mapu či diagram? Ať už řešíte strukturu webu, klíčová slova v PPC kampaních nebo obsahový media plán, tak možná stejně jako já hledáte k ruce šikovný nástroj, který by vyhovoval vašim potřebám.
projít na článekHledáte způsob, jak se dostat před konkurenci? Potom bych vám rád ukázal jeden šikovný nástroj jménem Serpo. Serpo je nástroj pro analýzu konkurence. Můžete tak jednoduše zjistit, na jaká klíčová slova cílí v rámci SEO i PPC vaše konkurence.
projít na článekV Skliku se v září objevila dlouho očekávaná novinka. Jde o plánované ukončení produktových inzerátů, kterým Seznam dal vale 6. září, a zavedení Seznam Nákupů. Veškeré změny bedlivě sleduji, takže jsem pro vás tomto článku nachystal své první dojmy.
projít na článekV posledních týdnech jsem se přesvědčil, že jako PPC specialista mám stále různé možnosti, jak získávat zkušenosti v oblasti reklamních systémů. Ověřil jsem si to zejména s klienty, u kterých jsem potřeboval reálně vidět vyhledávací PPC reklamu a musel si
projít na článek