DESTINAČNÍ TIPY # 2: JEZERA LAGO DI COMO A LAGO DI GARDA

V polovině dubna jsme pro našeho klienta organizovali road trip severní Itálií k jezerům Lago di Como a Lago di Garda. Využijeme tedy příležitosti a spojíme pro vás zprávu z této cesty s dalším destinačním tipem # 2. Už pěknou řádku let pořádáme cesty pro naše klienty k jezerům Lago Maggiore, Como a Garda. Věříme, že některá z nich znáte. Každé je jiné a každé má co nabídnout. Setkání s účastníky proběhlo během oběda v Salzburku v pivovaru Stiegel, odkud jsme se přesunuli na krátkou prohlídku show roomu společnosti Red Bull.  Později odpoledne jsme přejeli, vyhýbajíce se dálnicím, do severoitalského města Bolzano. Ubytování jsme zajistili v hotelu Eberle, postaveném uprostřed vinic v osadě St. Magdalena. Večer jsme degustovali červená a bílá vína z oblasti Trentino Alto Adige a ochutnali místní speciality. Druhý den náš čekal hlavní řidičský program a to průjezd přes krásné průsmyky Passo della Mendola a Passo Tonale.  K večeru jsme dorazili k cíli naší cesty, jezeru Lago di Como. Následující den jsme se soukromými čluny jeli podívat na nejslavnější městečko v oblasti, Bellagio, projeli několik okolních letních vil a sídel slavných osobností a navštívili hlavní město na jezeře, Como. Večer jsme zakončili degustační večeři v michelinské restauraci  I Tigli in Theoria. V sobotu nás čekal přejezd k jezeru Lago di Garda. Po cestě jsme stihli ochutnat šumivá vína z oblasti Franciacorta a navštívit památník bitvy u Solferina. Výlet jsme zakončili rurální večeří v místním agroturismo Destinace:                       Lago di Como, Lago di Garda Ideální období:                duben – konec září Ideální délka:                   5 - 7 dní Zajímavosti a aktivity: vily na jezeru Como města Bellagio, Como, Varenna na jezeru Como, města Sirmione, Riva del Garda, Limone a Malcesine u jezera Garda široká síť golfových hřišť v okolí obou jezer vodní sporty pronájmy lodí canyonig horská turistika pronájmy historickcýh vozů agroturistika

Motor Journal 2021/06

P 70 Zwickau – První z Duroplastu Nabídka knih pro motoristy Kompakt ze Zwickau – Trabant P603 Milan Špinka slaví sedmdesátku Police nad Metují, 21. května 1951 Talbot Lago T26GS Jak se stal František Kudela sběratelem talbotů II. Roušková 100 Celý text

DESTINAČNÍ TIPY #1 - SALZBURG A OKOLÍ

Zásobník destinací a nápadů, kde uspořádat pro své klienty a obchodní partnery incentivní cestu, je téměř nevyčerpatelný. V našem novém seriálu destinačních tipů budeme pravidelně přinášet nápady na některé z nich. Budeme se především soustředit na místa

20.7.2019 Bosý výlet v oblasti Máchova jezera

Návrat ( Staré Splavy ) vlakem zpět na Ústí a to v termínech 15:20 h, 16:07 h či 17:20 h. Návrat ( Staré Splavy ) vlakem zpět na Ústí a to v termínech 15:20 h, 16:07 h či 17:20 h. KČT Litvínov s kterým Bosá turistika spolupracuje, připravil

Tipy a možnosti zastínění oken

Okna jsou nezbytnou součástí domů a bytů, jelikož právě díky nim k nám proniká denní světlo, které je za všech okolností lepší, než to umělé. Problém ale může nastat ve chvíli, kdy je světlo nepříjemné – přímé slunce, které oslňuje či ohřívá náš interiér.

Boží Dar

Tipy na výlety v okolí Božího Daru Boží Dar je svou The post Boží Dar first appeared on Tipy na výlety.