Monza leží jen půl hodiny jízdy autem od hlavního sídla společnosti Pirelli v Miláně, kde byly letošní pneumatiky pro F1 navrženy. Díky proslulým rychlým zatáčkám jako je Parabolica, klade Monza na pneumatiky vysoké nároky v příčném směru, dlouhé rovinky zakončené pomalými šikanami jsou naopak z pohledu trakce a brzdění náročné v podélném směru. Z toho důvodu Pirelli do Monzy přiveze dvě nejtvrdší směsi své nabídky: tvrdou P Zero Orange a středně tvrdou P Zero White. Stejně jako pneumatikou procházejí síly, musí její struktura jako taková čelit vysokému namáhání při přejíždění vysokých obrubníků, kterými je italský okruh vyhlášený. Jezdci je při hledání nejrychlejší stopy velice často přejíždějí a pneumatika tak hraje při absorbování rázů významnou roli jako součást zavěšení. Letos je úroveň aerodynamického přítlaku snížena technickými předpisy, což znamená, že rychlosti v zatáčkách jsou nižší a vozy budou dosahovat jedné z nejvyšších maximálních rychlostí v celé sezóně, místy až 360 km/h.
Z důvodu přetrvávajících obav v Itálii byl úvodní podnik Hankook 12H MONZA, který byl plánován ve dnech 27. – 28. Března, odložen na základě vzájemné dohody vedení Autodromo Nazionale Monza a nizozemského promotéra CREVENTIC, organizátora sérií 24H byHank
projít na článekNa okruhu Interlagos v Brazílii, nedaleko Sao Paula se rozhodne letošní seriál GP F1. Vracečky a rychlé zatáčky v kombinaci s výrazným přetížením činí z tohoto okruhu jeden z technicky nejnáročnějších okruhů v kalendáři. Abrasivní asfalt, rychlé zatáčky,
projít na článekBývalí i úřadující šampioni série, vítězové divizí a tříd a nováčci 24H SERIES – zastupující 25 různých národností ze čtyřech kontinentů, ti všichni budou na startovním roštu druhého ročníku Hankook 12H MONZA ve dnech 10.–11. června 2023 prvního, který se
projít na článekVýkonný sportovec na silnici i na závodním okruhu pro dokonalé drifty, vysokorychlostní zatáčky a dlouhé rovinky, které je spojují. Pro adrenalinem prostoupené okamžiky, kdy dlaně pevně svírají skvěle padnoucí volant a prsty jsou připraveny přitáhnout za
Série Remus F3 Pokal se pojede už poněkolikáté v Mostě, ovšem novinkou je její start v Brně, ale také na rychlé Monze. Swiss Cup bude patřit jezdcům ze Švýcarska, kteří tak dostanou šanci provětrat starší modely F3 a nejen ty. Například formule Renault, B
projít na článek