Byla to ode mne samozřejmě hloupost. Už dávno vím, že je potřeba si informace Vietnamců podle možností ověřovat. Měli jsme totiž skončit v předposlední vesnici a tam odbočit na sever pod horu. A jak jsem později zjistil, správná cesta na vrchol je výrazně jednodušší nežli ta, kterou jsme se vydali my. Je sice výrazně delší, ale dá se jet velká část na skútru. Geografická znalost Vietnamců je tragická, neznají světové strany, neumí se v mapách orientovat. Naučili se sice používat...
Vyrážím na cestu, bloudění Stejně jako minulý rok jsem vyrazil do Tram Tau asi 40 km nejprve autobusem. Je to do kopce, v horku šlapat po známé silnici se mi moc nechtělo. Byl začátek května, ještě sice nebyla taková smrtelná horka, ale už bylo obdo
projít na článekDruhý den se otáčíme na sever, severozápad. Jedeme do hor, které jsou vysoké skoro 3000 m. Ze začátku je cesta dobrá, asfaltová, ale postupně se horší a horší. Myslel jsem, že to co jsem zažil den předem, již nemůže být děsivější. Ale bylo, a to desetkrát
projít na článekCo dál Jenže jsem se musel rozhodnout co dál. Strávil jsem skoro celé dva dny drápáním do kopce abych zvládl nějakých 20 kilometrů. I když zde je již byla asfaltová silnice, nevěděl jsem, co mne čeká, minimálně další dva dny k Černé řece. A zpět autobu
projít na článekOpět jsme se vydali na mamutí hory do Rokytnice nad Jizerou, letos nás ale bohužel čekal pobyt bez sněhu. Ve středu odpoledne jsme vyrazili autobusem do Rokytnice, kde na nás na parkovišti čekal Hop a Flix, aby nám odvezli batohy na chatu. Standardně nám
kloud(n)ovina #3.2019 | psáno pro časopis 5311 Technologciký vývoj Cyklistika není Formule 1. Inovace a technické zlepšováky nejsou jejím hlavním lákadlem. Často je tomu právě naopak. Někdy ani samotní závodníci nemají novinky dvakrát v oblibě. Ještě víc
projít na článek