Doručili vám poškozené zboží – co stím?

Instrukce, že balíček máme kontrolovat hned při převzetí zboží od kurýra či pošťáka, je ve většině případů vcelku nesplnitelná. Doručovatelé mají značně naspěch a nečekají na to, až si zásilku důsledně zkontrolujete. Obvykle tedy poškození jakéhokoli druhu řešíme až ve chvíli, kdy si balíček odneseme domů. Někdy na vadu přijdeme hned, někdy až po nějaké době používání. Co dělat dál? Vrácení zboží koupeného na dálku Pokud jste se vešli do lhůty 14 dnů od doručení (anebo jiné lhůty, kterou obchod nabízí), je zde možnost zboží prakticky ihned vrátit a v některých případech ani nemusíte dlouze popisovat, proč tak činíte. Někde obchodníci odůvodnění chtějí, pak tedy stručně popište závadu a nezapomeňte doplnit, že využíváte práva na vrácení – někdy totiž může tato situace mít odlišné podmínky oproti reklamaci jako takové. Většina e-shopů je již na vracení zboží zvyklá a pravděpodobně tak po vás nebude chtít nic dalšího. Reklamace Zjistíte-li, že je něco v nepořádku až později, než v uvedené lhůtě po doručení, je na řadě standardní reklamační proces. Zde vždy záleží na přístupu obchodu – někde vám zboží vymění zcela bez ověřování závady a jejího původu, někde budou zkoumat, o co jde a případně reklamaci nemusí uznat, pokud by se prokázalo, že jste poškození způsobili vy sami. S tím se bohužel pak těžko polemizuje, a to i v případě, že jste v právu. Některé obchody namísto výměny zboží za nové raději věc opraví anebo vrátí peníze či kredit, který využijete opět zde. Co si uschovat Při nákupu nezapomínejte uchovávat faktury (pokud je nemáte bezpečně uložené v elektronické podobě), komunikaci s obchodem, případě i údaje k dopravě a následné doklady k proběhlé reklamaci či vrácení. Časem tyto dokumenty samozřejmě můžete zlikvidovat, ale zejména pro případ většího nákupu se hodí mít vše po ruce. Redakce radí: Nechte se inspirovat zajímavými články, tipy a nápady, inspirace není nikdy dost.  The post Doručili vám poškozené zboží – co s tím? first appeared on SEO nástroje.Článek Doručili vám poškozené zboží – co s tím? se nejdříve objevil na SEO nástroje.

projít na článek

Všechny naše prodejny jsou výdejními místy.

Na všech našich prodejnách můžete nadále po telefonické domluvě vyzvedávat objednané zboží.Vyzvedávat můžete jak zboží objednané na E-shopu, tak dříve objednané zboží na prodejnách.Jakmile bude vaše zboží připraveno k odběru, budeme vás kontaktovat a doho

projít na článek

Osobní odběr zboží na výdejních místech po celé České republice

Obchod s pánskými košilemi a kravatami SmartMen.cz rozšiřuje své služby pro zákazníky o možnosti zasílání zboží na výdejní místa v českých městech. Ve spolupráci s naším partnerem Zásilkovna s.r.o. si můžete zboží vyzvednout na desítkách výdejních míst –

projít na článek

Nakup za víc jak 2 500,- Kč a dopravíme ti zboží ZDARMA

Při nákupu nad 2 500,- Kč Vám objednané zboží odešleme a Vy za dopravu nic nezaplatíte. Využijte této nadupané akce a objednávejte ještě dnes!

projít na článek

Jak otevřít soubor z Corelu (.cdr) v Illustrátoru?

Svektorovými soubory, které byly vytvořeny vprogramu Corel Draw, jsem zatím měl minimální zkušenosti. Dnes jsem ale dostal od klienta logo vCDR formátu. Jaké bylo mé překvapení, když jej Illustrátor nedokázal otevřít! Zkusil jsem několik online convertorů

projít na článek

Recenze: Ve-shopu Planeo koupíte jen akční zboží

V letošní retail studii 2018 jsme se ptali zákazníků, jaký e-shop by si nejvíce přáli. Zvítězilo Planeo Elektro, které na začátku února e-shop skutečně spustilo. Bohužel slouží jen pro nákup akčního zboží. The post Recenze: V e-shopu Planeo koupíte jen ak

projít na článek